Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhistuttaa jo kamalasti ja olisi kiva kuulla mielipide!

Vierailija
29.01.2007 |

Että VOIHAN mun niskassa oleva herneen kokoinen patti olla muuta kuin kasvain? Ei mulla ole aavistustakaan millainen on syöpäkasvain ja nyt olen varma, että jos menen lääkäriin niin syöpä se on. Pienten lasten äitinä ahdistaa nuo ajatukset ja hormooneillakin voi olla osuutta tähän hysteriaan ja tiedän, että mua pidetään tyhmänä kun kysyn täällä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ollut joku tulehdus viime aikoina, ne saattaa olla suurentuneet hetken aikaa.

Vierailija
2/7 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko irtonainen eli liikkuuko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sais rohkeutta mennä lääkäriin...jos se vaikka ei olisi vakavaa...

Vierailija
4/7 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen. Aina joskus räplään ja sitten unohdan. Pojallani on sellainen myös. Joku rasvapatti tms harmiton. Neuvolassa otettiin puheeksi.

Vierailija
5/7 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä fiiliksen, kun itse löysin patin kainalostani, kun esikoiseni oli vuoden ikäinen. Kaikkea ehti jo miettiä, mutta onneksi menin pikavauhtia lääkärille ottamaan asiasta selvää, eikä mistään vaarallisesta ollutkaan lopulta kyse.

Vierailija
6/7 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutulla oli niskassa patti ja epäili itse syöpää. Lääkärin mukaan rasvapatti, mutta tuttuni oli oikeassa:( Tapahtui tosin silloin, kun olin lapsi että ehkä nykypäivänä suhtaudutaan vakavammin lääkärissä näihin juttuihin.

Vierailija
7/7 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä ehti levitä ja muistan vaan kuinka jaksoi hymyillä ja ottaa minutkin huomioon:( Itse mietin kauhulla, jos lapseni joutuvat kasvamaan ilman minua. Se lasten suru on niin elävänä jäänyt minunkin mieleen. Ja muistan ajatelleeni kuinka kamalaa jos oma äiti sairastuisi syöpään:( Mulla taitaa järki lähteä näiden mietteiden takia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi