Vasemmisto ja Li tyrmäsi täydellisesti PS:n ja Riikan
Li sai yksinään enemmän ääniä kuin PS:n ehdokkaat yhteensä. Tämä oli täystyrmäys ja kansa on sanonut mielipiteensä Riikan linjalle.
Heiluttele Riikka niitä saksia lisää, niin yhtenäinen vasemmisto korjaa voiton myös kunta-, alue- ja eduskuntavaaleissa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä en äänestänyt Perussuomalaisia, kuten olen äänestänyt viimeiset 20 vuotta?
Tähän ei vaikuttanut hallitusvastuu millään tavalla. Vaan olen Perussuomalaisten toimiin hallituksessa tyytyväinen.
Syy miksi en äänestänyt oli se, että näissä vaaleissa itselläni painoi vaakakupissa erityisen paljon Ukrainan sota, nyt jopa enemmän kuin maa-han-muut-to (olemme välillisesti jo sodassa Venäjän kanssa). Tukea Ukrainalle on lisättävä ja lisättävä. Ja vaikka uskonkin Perussuomalaisen puolueen tukevan Ukrainaa erittäin vahvasti, en ollut varma heidän Euroopan parlamentissa olevasta ryhmästään. Ylipäänsä näiden ryhmien vaikutus ja valta Euroopanparlamentissa on jäänyt minulle epäselväksi. Mietin kuitenkin äänestyskoppiin asti Perussuomalaisten äänestämistä. Myöskin Ehdokkaat olisivat voineet painokkaammin puhua Ukrainasta omissa vaalikonekuvauksissaan.
Tästä syystä annoin ääneni Mika Aaltolalle, koska hän
No moraali on mennyttä, Liin kohdalla otsikoitiin jo TAAS naisen elimestä, ettei enää v****a niin paljoa onpa sivistynyttä.
ps:llö taas Tynkkynen edustaa..ja sai kai äänensäkin sieltä s*****kaariväeltä. on tää maailma sekaisin
vasemmistoa, joka K o m m u nismin jäänne, kansa tahtoi ymmörtämättä mitä.
huh huh
Pääasia että Tynkkynen pääsi persuista, äänestin muuta puoluetta ja nainen pääsi, ei ollut Li eikä kokoomuksesta
Sinnepähän häviää Brysseliin. Ei haittaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin olen ollut näin tyytyväinen ja yllättynyt. Persujen ylimielisyys ja asenne kostautui täydellisesti ja vielä vasemmistoliiton jättiyllätyksellä. Lisäksi puolueen yleinen kannatus on rajussa laskussa joten sekin lämmittää mieltä. Usko suomalaisiin palautui tuon muita herjaavan puolueen romahduksen kautta.
Persut on usein yllättänyt minut, mutta aivan toiseen suuntaan. En silloin ensimmäisen "jytkyn" edelläkään uskonut, että puolue aidosti kisaisi suurimman puolueen paikasta. Yritin silloin nettipalstoillakin protestoida sitä, kun puolue otettiin mukaan suurten puolueiden vaalikeskusteluihin, koska mielestäni se ei sinne kuulunut. Mutta kerrankin nyt näin päin. Purran ilme tulosten tullessa julki oli kyllä näkemisen arvoinen.
Ei kyllä tunnu kovin demokraattiselta, että noin pieni Riikan porukka on päättämässä kaikkien yhteisistä asioista. Ranskassa Macron sentään päätti järjestää uudet vaalit saatuaan huonon tuloksen eurovaaleissa. Miksei Suomessa toimita yhtä demokraattisesti? Suomella on vielä pitkä matka eurooppalaiseksi demokratiaksi.
Li meni eu mafiaan töihin. Eu ei ole mitään hyvää tuonut suomelle koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että Tynkkynen pääsi persuista, äänestin muuta puoluetta ja nainen pääsi, ei ollut Li eikä kokoomuksesta
Tynkkyselle nyt nauraa kaikki
Vierailija kirjoitti:
Li meni eu mafiaan töihin. Eu ei ole mitään hyvää tuonut suomelle koskaan.
kateus pitää ansaita
Näin tämän saman huonolla suomella kirjoitetun viestin monessa muussakin ketjussa. Venäjän trolli? Onko Suomi tallennettu?