Oikeistopopulistit selkeitä vaalivoittajia Euroopassa
Italiassa, Ranskassa, Itävällassa selvä voitto, myös Hollannissa, Saksassa ja Tanskassa menestyneet. Äärioikeiston Marie le Pen murskavoittoon Ranskassa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on Euroopan ylivoimaisesti viherkommarein maa.
ÄÄRIviherkommarein maa!!
Ja sekös persua vtuttaa! Koita nyt saada edes nukuttua, ettei mene sormi sirkkeeliin töissä (jos nyt ylipäätään olet töissä).
Älä kuitenkaan tinttaa liikaa viinaa murheisiin, ettet luisu alkoholismin tielle kuten vm Purran vanhemmat tai ex-ps Hakkarainen.
Onneksi muissa maissa oikeisto voitti. Takapajuinen Suomi vaan vetää kommarihengellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikatkaa niiltä isotuloisilta. Ei monisairaalla työttömällä ole sellaisia rahoja, joilla ulkomaanvelat maksettaisiin pois ja luotaisiin sellainen pesämuna tuleville sukupuolville, että heidän ei tarvitse tätä velkahelvettiä kokea enää koskaan!
Niinkö? Eikö kaikkien kuulu osallistua säästötalkoisiin? Miksi minun pitää maksaa aina vaan enemmän veroja niin että toiset saa maata kotona sosiaalietuuksien turvin? Sinäkin taisit äänestää vasemmistoa, kun et tajunnut, että näillä vaaleilla ei ollut mitään tekemistä Suomen säästökuurin kanssa. Mitä ääliöitä vasemmiston kannattajat ovatkaan.
Kyllä minulle käy ihan hyvin, että leikataan kaikilta 20 prosenttia tuloista ja maksetaan sillä ulkomaanvelat pois. Pistetään vaikka 30 prosenttia. Ei isotuloiset nälkään kuole, jos 30 prosenttia tuloista lähtee, en minäkään kuole. Mutta kun minulla ei yksinäni sellaisia rahoja ole, että ne riittäisi juuri mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi muissa maissa oikeisto voitti. Takapajuinen Suomi vaan vetää kommarihengellä.
Edelleenkin:
Persuilla on hätä kädessä joten ei jää mitään muuta kuin tumputtaa:
a) hallituksen mahtipuolueen kokoomuksen vaalivoitolle
b) muiden Euroopan nassepuolueiden menestykselle
Aika säälittävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikatkaa niiltä isotuloisilta. Ei monisairaalla työttömällä ole sellaisia rahoja, joilla ulkomaanvelat maksettaisiin pois ja luotaisiin sellainen pesämuna tuleville sukupuolville, että heidän ei tarvitse tätä velkahelvettiä kokea enää koskaan!
Niinkö? Eikö kaikkien kuulu osallistua säästötalkoisiin? Miksi minun pitää maksaa aina vaan enemmän veroja niin että toiset saa maata kotona sosiaalietuuksien turvin? Sinäkin taisit äänestää vasemmistoa, kun et tajunnut, että näillä vaaleilla ei ollut mitään tekemistä Suomen säästökuurin kanssa. Mitä ääliöitä vasemmiston kannattajat ovatkaan.
Kyllä minulle käy ihan hyvin, että leikataan kaikilta 20 prosenttia tuloista ja maksetaan sillä ulkomaanvelat pois. Pistetään vaikka 30 prosenttia. Ei isotuloiset nälkään kuole, jos 30 prosenttia tuloist
Ystävä hyvä. Ei ole tarkoituskaan, että pienituloisilta leikataan eniten vaan leikkauksia tehdään suhteessa tuloihin. En minäkään halua, että pienituloisilta leikataan paljon. Ja eletään toivossa, että kun velkaa saadaan maksettua, niin sitten taas pystyisi ihmiset saamaan vähän enemmän tukia.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa laitavasemmiston populistit veivät potin. Ei hyvää lupaa sekään.
Ei taida olla mitään merkitystä noin pienellä ryhmälä EU:ssa. Sääli, että parhaat edustajansa laittavat EU:hun piiloon ja kotimaan vassarit jää höyryämään venäjämielisyyttä.
"Vaikka laitaoikeiston vaalivoitot Ranskassa, Saksassa ja Itävallassa heijastavat kasvavaa euroskeptisyyttä ja Venäjä-myönteisyyttä tietyissä osissa Eurooppaa, niiden vaikutus Euroopan parlamentin yleiseen tasapainoon näyttää jäävän toistaiseksi rajalliseksi."
- Iltalehti
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/26dc0813-fbdc-4e61-b3b4-647b702679ba
Juuri näin. Oma kansa ensin. Niin kuin ennen eu ta. Katselee kauppakeskuksia ja joitakin työpaikkoja niin näky on hirveä. Ei olisi onnistunut ennen eu ta.