Mitä vähemmän viehättävä nainen voi tehdä?
Olen koko ikäni kuullut, että näytän rumalta. Parisuhteissani olen tullut petetyksi aina, vaikka suhde menee ensin hyvin. Olen yrittänyt satsata hyvään luonteeseen ja että olisin hyvä kumppani. Nyt viimeisimmässä suhteessani olin melkein onnistua, mutta mies oli ajatutunut pettämään itseäni kauniimpien naisten kanssa. Viesteissään jopa kehui heidän ulkonäköään vaikka ei koskaan sano minulle samoin. Nyt hän haluaa minut takaisin, koska suhteemme oli hänen mielestään täydellinen. Ovatko miehet kuitenkin aina taipuvaisia pettämään, jos vaimo tai tyttöystävä ei ole fyysisesti viehättävä? Ja miksi he hankkiutuvat suhteeseen tällaisen naisen kanssa vaikka kaipaavat kauneutta sänkyynsä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Miehet varmaankin ottaa mitä saa, myös vähemmän viehättävän naisen jos muita ei ole tarjolla. Mutta kysymys kuuluukin miksi mies tyytyy suhteeseen rumiluksen kanssa jos pettää kauniimman kanssa. Miksei ennemmin hakeudu suhteeseen heidän kanssaan.
Jos ne ei huoli. Mutta siis, kauniitakin kyllä petetään. Myös vähemmän kauniiden kanssa. Enemmän se on miehen luonteesta kiinni.
Kaikkein rumin on se, joka muita rumiksi sanoo. Sellaista ihmistä rumempaa ei olekkaan. Vihaan ihmisiä jotka sanoo muita rumiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ruma naama, niin silti voi tehdä vartalosta tyrmäävän upean. Sillä pääsee jo pitkälle.
Ei voi välttämättä. Esim minun ruumiinrakenne on sellainen että jalat on lyhyet, yläosa suora laatikko, rinnat kaukana toisistaan ja erikokoiset (pienet). Ei ole kovin upea edes silloin kun olen ollut hoikka ja urheillut.
Kysy Li:ltä.
En tajua miksi joku sitä äänesti
Vierailija kirjoitti:
Jos on ruma naama, niin silti voi tehdä vartalosta tyrmäävän upean. Sillä pääsee jo pitkälle.
Eipä sitä vartalon mittasuhteita paljon voi muuttaa jos on esim leveä vyötärö
Vierailija kirjoitti:
Ottamalla älykkään ja ei-ulkonäkökeskeisen miehen. Oma puolisoni arvostaa minussa hyvää luonnetta ja vakautta, samanlaisia elämänarvoja, luotettavuutta jne. En usko hetkeäkään, että hän olisi aidosti onnellisempi jonkun kanssa vain siksi, että hän olisi kauniimpi.
Kyllä älykkäät miehet preferoivat myös kauneutta.
Miehet käyttävät yleensä vakipanoa ja yrittävät kauniinpaa... Kannattaa myydä pikkareita netiis ja rahastaa :) Kokemusta on
Sain exältäni tippurin
Olen ruma kuulema naamaltani, mutta luonteeni on miesten palautteen mukaan lähes kymppi. Huomioin kumppania usein ja joskus miestä odottaa töistä tullessa pihviateria lempioluella. Tuossa siis vaan yksi esimerkki miten hoidan parisuhdetta. Olen kuitenkin jokaisessa suhteessani tullut petetyksi, vaikka olen ollut luonteeltaan hyvin erilaisten miesten kanssa. Viimeisin mies ei ole mikään macho tai alfa, vaan valitsin hänet koska oli luotettavanoloinen ja pehmeä arvoiltaan. Silti hänkin ajautui pettämään minua. Seksinpuute ei voi olla syynä, koska olen kieltäytynyt seksistä ehkä 1-2 kertaa kokonaisen 8 vuoden aikana. Huomioin miestä myös käsihoidoilla jne. jos en itse voi tehdä sitä sillä hetkellä. Silti kumppaneilleni ei ole mikään tekemäni riittänyt?
Eipä se pettäminen ole ulkonäöstä kiinni.
Minulla on nätti kaveri, aina huoliteltu ja laitettu. Sen lisäksi on vielä tosi hauska, avoin ja ulospäinsuuntautunut nainen. Hän on sellainen tyyppi, jota yhteiset tutut ja kaverit kehuu kilvan minulle. Kolmessa viime suhteessa on mies häntä kuitenkin pettänyt, märkä rätti on tullut hänelle päin näköä aivan liian monta kertaa.
Minä olen sitten tuon naisen vastakohta oikeastaan kaikessa ja nyt tätä viimeisintä suhdetta on kestänyt 22 vuotta ilman syrjähyppyjä kummankaan suunnalta.
Näin miehenä pidän kyllä erikoisena, että suhtaudut pettämiseen noin keveästi. En ikinä pettäisi puolisoani. Ylipäätään ajattelen, että sinun kannattaisi etsiä puoliso, joka rakastaa ja haluaa sinua. Mies jota kiinnostaa käydä vieraissa, ei rakasta sinua.
Miten niin olet ruma? Ei ole rumia eikä ole kauniita, jokainen on oman näköisensä ja usko pois kyllä ois hirveetä jos kaikki ois saman näköisiä.
Kuinka on itsetuntosi laita ja kerro mikä sinun mielestäsi tekee sinusta muka ruman?
Kävin ihan oiken peilistä katsomassa itseäni ja yritin etsiä mikä tekisi minusta ruman. En kyllä löytänyt mitään sellaista jota rumaksi voisin itsessäsi sanoa. En sanoisi mitenkään kauniskaan, kun käsite ruma ja kaunis osuvat ihan muihin asioihin kuin ihmisiin. Ruma voi olla vaikka joku vaate, mutta sekin jonkun muun mielestä voi olla upea. Kaunista on kesäilta laiturilla istuen katsoen vaikka auringon nousua tai laskua.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma kuulema naamaltani, mutta luonteeni on miesten palautteen mukaan lähes kymppi. Huomioin kumppania usein ja joskus miestä odottaa töistä tullessa pihviateria lempioluella. Tuossa siis vaan yksi esimerkki miten hoidan parisuhdetta. Olen kuitenkin jokaisessa suhteessani tullut petetyksi, vaikka olen ollut luonteeltaan hyvin erilaisten miesten kanssa. Viimeisin mies ei ole mikään macho tai alfa, vaan valitsin hänet koska oli luotettavanoloinen ja pehmeä arvoiltaan. Silti hänkin ajautui pettämään minua. Seksinpuute ei voi olla syynä, koska olen kieltäytynyt seksistä ehkä 1-2 kertaa kokonaisen 8 vuoden aikana. Huomioin miestä myös käsihoidoilla jne. jos en itse voi tehdä sitä sillä hetkellä. Silti kumppaneilleni ei ole mikään tekemäni riittänyt?
Ottamatta kantaa ulkonäköön niin huomioit yksistään tuon kuvauksen perusteella miehiä enemmän kuin 95 % naisista. Kukaan täysjärkinen mies ei petä tuollaista naista. Minusta tuntuu, että nuo tapailemasi miehet eivät ole olleet alunperinkään kiinnostuneita sinusta, mutta ovat jääneet roikkumaan siksi, että olet luonteeltasi mukava. Voin taata, että jos löydät miehen, joka on aidosti ihastunut sinuun, hän ei halua ikinä hukata sinua. Melkeinpä kateeksi käy sitä onnen pekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarviikaan muuttaa. Riittää, että on upea takapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Voit unohtaa miehet ja keskittyä omaan elämääsi, tehdä asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi. Huomaathan jo itsekin kuinka miehen kanssa oleminen ei tuo onnellisuutta eikä positiivisia asioita elämääsi vaan tuo surua ja negatiivisia asioita elämääsi. Seksuaaliterveytesikin on vaarassa, ties mitä tauteja tuo sinulle matkaltaan. Mies pettää aina, varsinkin rumempaa, joskus sitä kaunistakin naista. Eroa. Tee elämästäsi aidosti onnellinen ilman miestä.
Juuri näin 🙌. Tee elämästäsi onnellinen itsellisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
takapuolenko kanssa seurustelet? xD
Vierailija kirjoitti:
Voit unohtaa miehet ja keskittyä omaan elämääsi, tehdä asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi. Huomaathan jo itsekin kuinka miehen kanssa oleminen ei tuo onnellisuutta eikä positiivisia asioita elämääsi vaan tuo surua ja negatiivisia asioita elämääsi. Seksuaaliterveytesikin on vaarassa, ties mitä tauteja tuo sinulle matkaltaan. Mies pettää aina, varsinkin rumempaa, joskus sitä kaunistakin naista. Eroa. Tee elämästäsi aidosti onnellinen ilman miestä.
Höpö höpö, kaikki miehet eivät todellakaan petä. Minua on kyllä petetty, mutta en ikinä voisi pettää kumppania. Olen jutellut näistä aika monen miehen kanssa (korkeakoulutettuja hyvissä töissä) ja kyllä konsensus on, että pettäminen on moraalitonta touhua eikä todellakaan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tee vielä vartalosta tyrmäävää.
Ruma nainen on vähän niin kuin mies. Jos haluaa saavuttaa elämässä jotain, pitää tehdä töitä sen eteen. Ei riitä että on olemassa ja katsoo vähän ruokavalion perään.