Mitä vähemmän viehättävä nainen voi tehdä?
Olen koko ikäni kuullut, että näytän rumalta. Parisuhteissani olen tullut petetyksi aina, vaikka suhde menee ensin hyvin. Olen yrittänyt satsata hyvään luonteeseen ja että olisin hyvä kumppani. Nyt viimeisimmässä suhteessani olin melkein onnistua, mutta mies oli ajatutunut pettämään itseäni kauniimpien naisten kanssa. Viesteissään jopa kehui heidän ulkonäköään vaikka ei koskaan sano minulle samoin. Nyt hän haluaa minut takaisin, koska suhteemme oli hänen mielestään täydellinen. Ovatko miehet kuitenkin aina taipuvaisia pettämään, jos vaimo tai tyttöystävä ei ole fyysisesti viehättävä? Ja miksi he hankkiutuvat suhteeseen tällaisen naisen kanssa vaikka kaipaavat kauneutta sänkyynsä?
Kommentit (45)
no ei vaikuttanut olevan kauhean tasokkaita miehiä jos pettää. Pystyt parempaan
Hyvä kumppani? Palvelet, passaat, ruokit ja mielistelet? Onko teillä tasa-arvoinen tilanne? Saako mies kaiken pyytämättä, tekemättä vastavuoroisesti, oletko varma nakki, tarviiko sinua vietellä tai edes houkutella?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kumppani? Palvelet, passaat, ruokit ja mielistelet? Onko teillä tasa-arvoinen tilanne? Saako mies kaiken pyytämättä, tekemättä vastavuoroisesti, oletko varma nakki, tarviiko sinua vietellä tai edes houkutella?
En koe passaavani jos huomioin kumppanini tarpeita ja toiveita. Hekin vastavuoroisesti tekevät asioita minun eteeni. Miksi minun pitäisi vietellä tai houkutella sen jälkeen, kun tulen töistä kotiin, teen meille ruuan, lämmitän saunan ja vaikka hieron hänen niskojaan leffaa katsellessa? Enhän minä ole yli-ihminen että jaksaisin sukkanauhoja vielä tuon päälle pukea. Pointtini on että minusta miehelle pitäisi riittää se, että nainen haluaa hänelle hyvää ja huomioi häntä parisuhteessa. Kun tuntuu siltä että tämä ulkonäköasia on exilleni ollut joku punainen vaate, eli on haettu netistä paremman näköisiä naisia vaikka kotona muuten on kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottamalla älykkään ja ei-ulkonäkökeskeisen miehen. Oma puolisoni arvostaa minussa hyvää luonnetta ja vakautta, samanlaisia elämänarvoja, luotettavuutta jne. En usko hetkeäkään, että hän olisi aidosti onnellisempi jonkun kanssa vain siksi, että hän olisi kauniimpi.
Kyllä älykkäät miehet preferoivat myös kauneutta.
Sanoinkin älykkään JA ei-ulkonäkökeskeisen. Älykäs ihminen usein arvostaa älykkyyttä kumppanissakin, eikä ulkonäkö ole välttämättä tärkein kriteeri. Naisten ulkonäköä haukkuvat miehet sen sijaan eivät ole koskaan olleet kovin älykkään oloisia.
No laitappa vierekkäin vaikka Lena Dunham ja Suvi Tiilikainen ja arvioi kumpi on kaunis.