Kun poika soittaa, että mopo leikkas kiinni
Kommentit (28)
Jos pystyy antamaan koordinaatit, niin pakkohan se on hakea autolla ja peräkärryllä. Ei sitä voi sinnekään jättää. 7-10 km voi työntää pyörän kotiin.
Tietenkin menisin ja olen mennytkin kun bensa loppu tmv. Auto hajos keskellä yötä kaupungille, menin hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin menisin ja olen mennytkin kun bensa loppu tmv. Auto hajos keskellä yötä kaupungille, menin hakemaan.
Auton vai pojan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auton vai pojan?
No auton tietenkin. En kai nyt sitä tyhmää kakaraa, joka rikkoi auton, hyysää. Kävelkööt, kun kerran tumpeloi.
Min isä sai yöllä soiton, että serkkupojan pyörälle oli käynyt jotain. Joku tyttö oli sairaalassa. Lähti heti hakemaan moottoripyörää kesken uniensa.
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyy antamaan koordinaatit, niin pakkohan se on hakea autolla ja peräkärryllä. Ei sitä voi sinnekään jättää. 7-10 km voi työntää pyörän kotiin.
Toki, kaikkihan jaksaa työntää kiinnileikannutta mopoa 7-10 km...
En hakisi. Kävelkööt kotiin niin oppii katsomaan onko moottorissa öljyä! Mopon voi jättää sinne kun ei kiinnileikannutta kannata enää korjata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan siinä hivutella autolla sen takana ja huudella kannustuksia.
Jos lapseni soittaa ja tarvitsee apua niin tottakai autan, jos vain voin. Eli hakisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa saada kaikkea helpolla. Mun poika on työntänyt mopoa 5 km ja asutaan harjun päällä. Sattuu jo vähän lihaksiin.
En! Sanon puhelimeen että MENE PERKELE T Ö I H I N!!! ja sitten *TUUT* *TUUT* *TUUT* *TUUT*. . . .
Tottakai haen, sitä vartenhan isät on. Seuraavana päivänä käydään ostamassa uusi mopo ja elämä jatkuu. Ei se sen kummempaa ole. Sen vanhan kanssa voi sitten opetella moottorin korjausta ja saada hyödyllistä oppia. Mies pitää aina huolen omistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa saada kaikkea helpolla. Mun poika on työntänyt mopoa 5 km ja asutaan harjun päällä. Sattuu jo vähän lihaksiin.
Poikani on myös korjannut mopojaan lumihangessa sormet kohmeessa. Kyseessä se, missä paljon sähkövikoja. Äippä sanoi vioista, että vai niin, kai sä nyt osaat sen korjata. Katso vaikka Googlesta. Se korjasi.
Oli varmaan virittänyt. Ei muuten leikkais.
-äippä