Riikka Purra on "pettynyt perussuomalaisiin äänestäjiin"
Riikka löysi viat huonoon tulokseen. Toinen on hallitusvastuu ja toinen äänestäjät!
Kommentit (305)
Miksi Persut menisi äänestämään kun Tynkkynen ja Peltomäki kärkiehdokkaina?
Hakkarainen hyvin persun muistoissa. Mitään ei palkkansa eteen tehnyt. Tynkkysen pitää nyt tehdä oikeasti töitä eikä vaan nostaa palkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Persut menisi äänestämään kun Tynkkynen ja Peltomäki kärkiehdokkaina?
Hakkarainen hyvin persun muistoissa. Mitään ei palkkansa eteen tehnyt. Tynkkysen pitää nyt tehdä oikeasti töitä eikä vaan nostaa palkaa.
Kyllä se kaikille kelpaa hyvä palkka, eduskunnasakaan paljoa ei kukaan mitään tee ja palkka juoksee = kansanedustaja ei.
Vierailija kirjoitti:
Eroasi jo ja menisi töihin!!!!!
Ei se saa muita töitä kun ansioluettelo on mitä on ja työkokemus mäkkärin kassa ja mansikanpoiminta parikymmentä vuotta sitten.
Siellä oli ainakin aika kehnot naisehdokkaat, kukaan heistä ei puhutellut ja naista halusin äänestää.
Ei persukannattajien persaus kestänyt tätä vuoden kestänyttä taukoamatonta sekoilua skandaalista toiseen.
Riikka voisi ihan reflektoida sanomisiaan ja miettiä missä meni vikaan. Riikalle ja persuille yleisesti ei olis pahitteeksi pieni mediakoulutus ja pätevät konsultit. Eikä näitä, jotka vain myötäilevät rouvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan syytä kokoomusta leikkauksista. He ovat avoimesti mitä ovat, suurpääoman ja luokkayhteiskunnan kannattajia. Mutta persut typeryyksissään lähti mukaan leikkaamaan omilta kannattajiltaan. Saksia esitellään mediassa ja muuta yhtä typerää.
------
Tämä. Ylimielisyys kostautuu.
Ihanaa kun roskat kantaa itsensä pihalle :D :D :D
Mulla on todella orpo olo. Poliittinen suuntautuminen on Suomi ensin kaikessa, mutta olo on silti koditon... Purra kyllä teki todella tyhmästi lähtiessään Petterin leikkiin. Kukaan järkevä ei tee yhteistyötä kokoomuksen kanssa joka avoimesti ihannoi luokkayhteiskuntaa
Kai mun täytyy sitten 2027 eduskuntavaaleissa kääntyä demariksi...
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät äänestäjät kun äänestivät väärin. Niiden olisi pitänyt äänestää kanzallizzozializmi koko Eurooppaan niin Riikka olis tykänny.
Usko tai älä, mutta ihmiset äänesti erilailla, kun persut petti omat äänestäjät vaalilupauksillaan jne. Nyt ne sai maistaa pettämiset ja seuraavissa esukuntavaaleissa ne on oppositiossa. Kaikki persu äänestäjät ketä minä tunnen, niin sanoi ettei aio ikinä enää äänestää niitä missään, kun pettivät vaalilupaukset. Niille kaikille on ihan se ja sama mitä ne tulevaisuudessa huutelee, niin sillä ei ole mitään arvoa, kun ne jo toistamiseen näytti mitä ne todellisuudessa on. Millään kansallisjutuilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Ne leikkas niiltä kenelle ne lupas ettei leikata ja siihen päälle vähän muuta kivaa. Yksikään asia ei ole toteutunut mitä lupasivat. ALV nousee ja sitä ei kukaan unohda, kun menee ostelemaan uutta telkkaria jne.
:D
Ei kaikki mee ku Riikka tahtoooo....
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella orpo olo. Poliittinen suuntautuminen on Suomi ensin kaikessa, mutta olo on silti koditon... Purra kyllä teki todella tyhmästi lähtiessään Petterin leikkiin. Kukaan järkevä ei tee yhteistyötä kokoomuksen kanssa joka avoimesti ihannoi luokkayhteiskuntaa
Ainoa järkevä veto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät äänestäjät kun äänestivät väärin. Niiden olisi pitänyt äänestää kanzallizzozializmi koko Eurooppaan niin Riikka olis tykänny.
Usko tai älä, mutta ihmiset äänesti erilailla, kun persut petti omat äänestäjät vaalilupauksillaan jne. Nyt ne sai maistaa pettämiset ja seuraavissa esukuntavaaleissa ne on oppositiossa. Kaikki persu äänestäjät ketä minä tunnen, niin sanoi ettei aio ikinä enää äänestää niitä missään, kun pettivät vaalilupaukset. Niille kaikille on ihan se ja sama mitä ne tulevaisuudessa huutelee, niin sillä ei ole mitään arvoa, kun ne jo toistamiseen näytti mitä ne todellisuudessa on. Millään kansallisjutuilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Ne leikkas niiltä kenelle ne lupas ettei leikata ja siihen päälle vähän muuta kivaa. Yksikään asia ei ole toteutunut mitä lupasivat. ALV nousee ja si
Tai pensaa pumpulla.
Mäkin jätin äänestämättä ja siirryin nukkuvien puolueeseen.
En tietenkään vassareita äänestä, täytyy sen verran ryhtiä olla.
Kokoomus vei persuilta äänestäjiä, mutta itsepähän lähtivät niiden kelkkaan. EK teettää likaisen työn Purralla.
Minä taas en äänestä yhtään ketään enää ikinä.
Viimeisen kerran äänestin vihreitä kunnallisvaaleissa 2012.
Sen jälkeen riitti. Äänestin neljää eri puoluetta elämäni aikana.
Kannan vastuutani niin, etten äänestä. Sama jengi pyörii tuolla huikeilla palkoilla ja Suomi kurjistuu.
Vierailija kirjoitti:
Demariksi ei kyllä kannata. Demarit antavat vain miljardeja vaikka minne turhuuksiin, rinnekkin sanoi, että miljardi sinne ja miljardi tänne. Ei ajatella, että ne kansalaiset sen sitten loppujen lopuksi maksaa jos pystyy maksamaan, mutta velkaa voi aina ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroasi jo ja menisi töihin!!!!!
Ei se saa muita töitä kun ansioluettelo on mitä on ja työkokemus mäkkärin kassa ja mansikanpoiminta parikymmentä vuotta sitten.
Ei muuta kuin akka työharjoitteluun tai kuntouttavaan työtoimintaan.
Riikan kannattaa ihan tosissaan ruveta miettimään mitä työtä aikoo tehdä seuraavaksi
Empatia ei kuulu persujen politiikkaan.