Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kyllästyttekö samoihin kulmiin jos ootte asunut vaikka 20v samassa paikassa?
Kommentit (7)
No en todellakaan. 50 vuotta samoilla kulmilla oon ollut, eikä ole ehtinyt kyllästyttämään. Tykkään muutenkin tutustua asioihin enemmän kuin vain pintapuolisesti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En kyllästy. Sisältö on raameja tärkeämpää.
Olen asunut täällä luonnon keskellä 30 vuotta, ei kyllästytä yhtään.
Asun nykyisin Helsingin Sörkassa. En minä talon ympärillä kävele vaan keskustassa, jossa on aina kaikenlaista katseltavaa. Puhumattakaan, jos lähden lapsuuteni maisemiin vantaalaiseen lähiöön. Sehän on suorastaan nostalgista.
Olen asunut samassa lähiössä 18 vuotta. On alkanut kyllästyttää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vaihda hiukan astetta.