Minulle tuli viesti postin paketista jota en ole tilannut.
Pakettiautomaatti ihan toisella puolella Suomea. Pitääkö minun tehdä jotain?
Kommentit (12)
Sen huomasin että posti on tehnyt yhteydenoton hankalaksi. Harmi.
et ole kalasteluviesteistä kuullut!
Vierailija kirjoitti:
Huijausviestejä todennäköisesti
En usko tällä kertaa. Oli tullut samasta postin numerosta, mistä on tullut aiemmin ihan oikeita paketteja. Ja ihan vaikutti postin ilmoituksella. Ap.
Vierailija kirjoitti:
et ole kalasteluviesteistä kuullut!
Olen. Mutta tämä tuskin on sellainen, kun tuli Postin numerosta ja on ihan samanmuotoinen viesti kun ennenkin. Siinä sanotaan lähettäjä, postilokero osoitteineen ja koodi.
Ap.
Lähetystiedoissa on varmaan virhe puhelinnumerossa. Katsoitko omilta postin sivuiltasi näkyykö siellä pakettia?
Itsellenikin on on joskus tullut viesti paketin saapumisesta, mutta kyseessä oli vain väärä numero. En tehnyt asialle mitään. Henkilö osaa varmasti itse kaivata pakettiaan, tuleehan siitä sähköpostiinkin tieto.
Sama käynyt myös minulle. Paketti ihan toisessa kaupungissa,ja en siis ollut tilannut mitään. Enkä tehnyt mitään. En tiedä oliko viesti tullut väärään numeroon vai huijaus,toista viestiä ei tullut
Minä en reagoi mitenkään sellaisiin lähetyksiin joita en ole tilannut.
Vierailija kirjoitti:
Sama käynyt myös minulle. Paketti ihan toisessa kaupungissa,ja en siis ollut tilannut mitään. Enkä tehnyt mitään. En tiedä oliko viesti tullut väärään numeroon vai huijaus,toista viestiä ei tullut
Mulle monta vuotta samaa6kertaa tarjonneet,en tee mitään.
En tekisi mitään jos en ole mitään tilannut.
Minä tilasin sulle työkalupakin ,mitähän seuraavaksi keksin,jos vaikka kukkaruukun tekopeniksellä.Hae pois se kannattaa.
Ei ole pakko tehdä mitään.
Mutta jos olet ystävällinen, niin ilmoitat tuosta postille. Tosin posti on tehnyt hyvin vaikeaksi yhteydenoton.
Joku on todennäköisesti kirjannut puhelinnumeron väärin. Itse hain postista pakettia, kun huomasin, että oli toinenkin tekstari saapuneesta paketista. Hyllyttäjä oli kai onnistunut kirjaamaan senkin minun tiedoillani, vaikka paketti oli jollekin muulle. Toivottavasti hän sai pakettinsa.