Disney the Acolyte-sarja floppi?
Disneyllä rahaa riittää kaataa kaivoon. Uusi Starwars The Acolyte sarja imdb-pisteillä 4.4! Ei uponnut yleisöön.
Kommentit (4)
Taasko tää disneyvihaaja on spämmimässä kaunaisia aloituksiaan. Miten häiriintynyt pitää ihmisen asennemaailman olla jos koko elämä pyörii eri asioiden vihaamisen ja haukkumisen ympärillä?
No tuotahan on media nykyään täynnä kun kaikki jutut alkaa olla sitä että miten paljon poliitikko a:ta pitää vihata tai puolue b:tä tai ideologia c:tä jne.
Itse pidin sarjan alusta parin ekan jakson jälkeen ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Taasko tää disneyvihaaja on spämmimässä kaunaisia aloituksiaan. Miten häiriintynyt pitää ihmisen asennemaailman olla jos koko elämä pyörii eri asioiden vihaamisen ja haukkumisen ympärillä?
No tuotahan on media nykyään täynnä kun kaikki jutut alkaa olla sitä että miten paljon poliitikko a:ta pitää vihata tai puolue b:tä tai ideologia c:tä jne.
Itse pidin sarjan alusta parin ekan jakson jälkeen ainakin.
Eikö sarjasta saa puhua vai saako siitä puhua vain jos on sama mielipide kuin sinulla? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
T: Eri
180 miljoonaa maksanut sarja joka on Harvey Weinsteinin sihteerin/parittajan tekemä. En tajua miksi häntä ei ole kankeloitu, tai no tajuanhan minä kun hän on lesbo niin on suojassa jotenkin sen takia.
Omistuista. Itse pidin. Jos jokin oli floppi, niin The Book of Boba Fett.