Michael Mosley on läydetty kuolleena merestä
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010486614.html
Ikävä juttu. Hänen tv-sarjansa olivat hyviä.
Kommentit (554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo saaret on ilmastonmuutoksen myötä aivan h****a käristyskupoleita. Siellä ei ole mitään muuta kuin tuskaa olla tähän aikaan vuodesta, ihmettelen niitä jotka sinne lomalle lähtevät. Ei siellä kukaan jaksa mitään patikoida kuin hyvin aikaisin aamulla tai todella myöhään illalla ja silloinkin on tukala kuumuus kokoajan läsnä.
Me eurooppalaiset ei vielä edes ymmärretä millainen lottovoitto tämä viileys on, vaikka onhan kesät täälläkin muuttuneet osittain pahaksi. Mutta se on lyhytaikaista, Välimeren maat voivat pian kärventyä ihan asuinkelvottomiksi.
Tämä. Ja mua kutsuttiin eilen täällä ankeuttajaksi kun sanoin että mun mielestä hyvä sää ei ole auringonpaiste vaan mun mielestä paras sää on raikas ja vähän sateinenkin syyspäivä. Täällä pystyy vielä elämään ja ulkoilemaan ja on monenlaista luontoa kun eläimet ja kasvit vielä pärjää. Sen sija
No, täällä kolmas, joka rakastaa raikkautta ja sateita. Yhtään ei harmita, jossa lomalla on pilvistä tai sateista, ihanaa se vain on. Etelään en ole halunnut enää vuosikausiin, huh. Hirveä pätsi, ei pysty tekemään mitään, täynnä varkaita ja akolaisia, maiden omat kulttuurit vaakalaudalla, monet vihaavat turisteja jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Ketä toi on mistä nyt kirjotetaan? Kaikki muka tuntevinaan ja tietää.
Kertokaa lisää. Ahistaa kun en tiedä.
Michael Mosley oli rakastettu hahmo Britanniassa ja häntä pidettiin kansallisaarteena. Hänen työssään yhdistyivät tiede ja viihde tavalla, joka teki tieteellisistä ja lääketieteellisistä aiheista helposti lähestyttäviä ja mielenkiintoisia laajalle yleisölle. Mosley tunnettiin erityisesti persoonallisesta ja rohkeasta lähestymistavastaan, joka sai monet katsomaan hänen ohjelmiaan ja lukemaan hänen kirjojaan.
Hänen ohjelmansa, kuten "Trust Me, I'm a Doctor" ja "Inside the Human Body", sekä hänen kirjansa, erityisesti "The Fast Diet" ja "The Fast 800", saavuttivat suuren suosion ja vaikuttivat monien ihmisten elämään positiivisesti. Mosleyn tapa kokeilla itseensä erilaisia dieettejä ja lääketieteellisiä kokeita teki hänestä tunnetun ja arvostetun hahmon, joka oli valmis menemään äärimmäisyyksiin saadakseen totuuden selville.
Mosley oli myös usein vieras suosituissa televisio-ohjelmissa, kuten BBC:n "The One Show" ja ITV"This Morning", mikä lisäsi hänen tunnettuuttaan ja arvostustaan brittiläisen yleisön keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko sittenkin saanut sairaskohtauksen?
Kuolinsyyntutkijan lausunnon mukaan olettavat tällä hetkellä, että syy on kaatuminen/putoaminen, mutta kestää pari viikkoa selvittää liittykö tähän myös jonkin sairaskohtaus. Rikosta ei epäillä.
Brittiuutisissa sanottiin, että oli yrittänyt päästä rantabaarialueelle, mutta korkea aita oli esteenä. Lähtenyt kiertämään aitaa kivikkoista rinnettä pitkin, ja silloin kaatunut tms.
Vierailija kirjoitti:
No jos olisi huutanut help niin kyllä joku olisi huomannut
eli kuukahti niin että ei voinut huutaa
Siinähän oli se uusi turvakameran video, jossa nähtiin kuinka Mosley oli alkanut tippumaan ja samaan aikaan turvakamerasta näkyi baarialueella henkilö, joka olisi varmasti kuullut avunhuudot jos näitä olisi ollut.
Katoin tuota kuvaa mistä löytyi kuolleena, niin näyttäis ettei ois pitkästi ollu enää tuohon rannan kohtaan missä joku laituri ja aitaus päättyy niin ois tuosta päässy koukkaamaan jo aidan sisäpuolelle.
Mutta jos on kaatunu ja vieriny alas kivikkoista rinnettä niin on tieten loukkaantunu ja jääny makaamaan paikoilleen ja lopulta kuollu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Brittiuutisissa sanottiin, että oli yrittänyt päästä rantabaarialueelle, mutta korkea aita oli esteenä. Lähtenyt kiertämään aitaa kivikkoista rinnettä pitkin, ja silloin kaatunut tms.
olisipa ollut kännykkä matkassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo saaret on ilmastonmuutoksen myötä aivan h****a käristyskupoleita. Siellä ei ole mitään muuta kuin tuskaa olla tähän aikaan vuodesta, ihmettelen niitä jotka sinne lomalle lähtevät. Ei siellä kukaan jaksa mitään patikoida kuin hyvin aikaisin aamulla tai todella myöhään illalla ja silloinkin on tukala kuumuus kokoajan läsnä.
Me eurooppalaiset ei vielä edes ymmärretä millainen lottovoitto tämä viileys on, vaikka onhan kesät täälläkin muuttuneet osittain pahaksi. Mutta se on lyhytaikaista, Välimeren maat voivat pian kärventyä ihan asuinkelvottomiksi.
Tämä. Ja mua kutsuttiin eilen täällä ankeuttajaksi kun sanoin että mun mielestä hyvä sää ei ole auringonpaiste vaan mun mielestä paras sää on raikas ja vähän sateinenkin syyspäivä. Täällä pystyy vielä elämään ja ulkoilemaan ja on monenlaista luont
ei kesällä ulkomaille muttaj oka menee menkööt, itse lähden Italiaan syksyllä jolloin ei ole kuumaa mutta kuitenkin lämmintä
Kreikan lehdistön mukaan kuukahti kuumuuteen. Matkasi viimeisiä metrejä 20 minuuttia sekavana kun normaalisti saman matkan taittoi viidessä minuutissa.
Hullua miten pienistä päätöksistä elämä on kiinni. Lähdenpäs kävelylle ja käännyn tuonne ja vähän eksyn ja se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Hullua miten pienistä päätöksistä elämä on kiinni. Lähdenpäs kävelylle ja käännyn tuonne ja vähän eksyn ja se oli siinä.
Kuoli 2,5h sen jälkeen kun sanoi vaimolleen heippa. Ei ehkä sitten ollutkaan niin hyvässä kunnossa kun olisi terveysgurulta odottanut.
Alustavan ruumiinavauksen mukaan kuoli katoamispäivänä kello 16 tienoilla. Ei löytynyt vammoja jotka selittäisivät kuoleman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoli 2,5h sen jälkeen kun sanoi vaimolleen heippa. Ei ehkä sitten ollutkaan niin hyvässä kunnossa kun olisi terveysgurulta odottanut.
Kuumuuteen voi kuolla hyväkuntoinenkin yllättävän nopeasti, joten sen ajatuksen varaan ei kannata kenenkään tuudittautua.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on monelle vanhukselle. Yksi kaatuminen vaan ja se on heippa
Samoksella etsitään nyt sitten vissiin seuraavaa, 74-vuotias hollantilaisturisti lähti päivällä yksin kävelylle ja katosi.
Vierailija kirjoitti:
Samoksella etsitään nyt sitten vissiin seuraavaa, 74-vuotias hollantilaisturisti lähti päivällä yksin kävelylle ja katosi.
Löytyy varmaan helpommin kun niillä on aina ne oranssit paidat.
Ilmeisesti CCTV taltioinnissa näkyy että istui alas itse.
https://www.telegraph.co.uk/news/2024/06/10/michael-mosley-autopsy-symi…
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti CCTV taltioinnissa näkyy että istui alas itse.
https://www.telegraph.co.uk/news/2024/06/10/michael-mosley-autopsy-symi…
Valvontakamera suomeksi. Ruumishan oli ison kivenlohkareen takana. Istahtanut siihen ja taju lähtenyt. Jos joku olisi nähnyt niin olisi varmaankin pelastunut ennen hengiltä kuivumista.
Miksi mä en ymmärrä tuota vaimon ja lasten ajatusta, että se tuo heille lohtua kun MM melkein selvisi tuonne turvaan.
No kyllä olisi varsin paska Jumala jos näin upean ihmisen tulijärveen heittäisi.