Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalipainon alarajoilla oleva aina muodoton?

Vierailija
09.06.2024 |

Jos bmi on vaikka 18-19 niin voiko kropassa olla vielä muotoja?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin? Ei kaikki muodot tule rasvasta, vaikuttaa esim. luustokin.

Vierailija
2/13 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin? Ei kaikki muodot tule rasvasta, vaikuttaa esim. luustokin.

Tarkoitin siis että tietenkin voi olla muotoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on minulla mielestäni, koska lantioni on luonnostaan leveä vyötäröön verrattuna ja rinnatkin ovat sellaiset keskikokoiset. Ja katso vaikka jotain näyttelijöitä ja muita julkkiksia, joiden bmi on usein tuota luokkaa ja monesti allekin sen. Ja hyvin muodokkaita on osa.

Vierailija
4/13 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Matala rasvaprosentti, sopivasti lihasta. Voi olla muotoja. Jos on voittanut geenilotossa, voi olla rinnatkin vaikka rasvaa ei olekaan. 

Vierailija
5/13 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Matala rasvaprosentti, sopivasti lihasta. Voi olla muotoja. Jos on voittanut geenilotossa, voi olla rinnatkin vaikka rasvaa ei olekaan. 

Siis ei, ei ole välttämättä muodoton :)

Vierailija
6/13 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Itse olen aina ollut hyvin hoikka, jopa laiha, mutta silti on naisellinen peppu. Tisseihin ei sitten rasva riittänyt 😅

Vierailija
7/13 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin yleensä on että hyvin hoikalla niitä muotoja ei ole. Mä oon 40v ja iän ja raskauksien myötä paino siirtynyt sieltä normaalin alarajoilta ylärajoille ja on ollut kummallista huomata että tissit on alkanut kasvaa ja se tekee muuten kipeää. 

Vierailija
8/13 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi, ainakin jos kyse on aikuisesta naisesta eikä lapsesta tai miehestä. Oma BMI:ni asettuu tuolle välille ja mittani ovat 80/60/90, kuppikoko 60E/60F valmistajasta riippuen (todella vaikea löytää mitään 60-ympäryksellä Suomesta).

Vierailija
9/13 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavahan se muodoton on.

Vierailija
10/13 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi, ainakin jos kyse on aikuisesta naisesta eikä lapsesta tai miehestä. Oma BMI:ni asettuu tuolle välille ja mittani ovat 80/60/90, kuppikoko 60E/60F valmistajasta riippuen (todella vaikea löytää mitään 60-ympäryksellä Suomesta).

60F? Todella harvinaista olla noin kapea F-koolla. Varmasti joutuu tilaamaan netistä.

Vierailija
11/13 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siinä 47-48kg, ehkä oon sit muodoton, jos tissejä tarkoitit. Ei haittaa, oon kaunis.

Vierailija
12/13 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan kunnon röllykkämahakin, siinä on muotoa. 175 cm ja 58 kg. 

Vierailija
13/13 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60F? Todella harvinaista olla noin kapea F-koolla. Varmasti joutuu tilaamaan netistä.

Yleensä tyydynkin käyttämään 65E tai 70D kokoa, jos on asu joka vaatii alleen liivit. Eipä noista mitään tukea kuitenkaan saa.