Moi. Mitä teet just nyt?
Olen yksin kotona. Istun sohvalla, juon iltakahvia.
Tilasin just äsken Zalandolta pojilleni synttärilahjoiksi t-paitoja, sukkia ja hupparit.
Kohta alan katsomaan leffaa Seinen syvyyksissä.
Nautin kun saan olla yksin.
Onko sinulla kaikki hyvin?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Palstailen samalla kun katselen New York Liberty - Connecticut Sun -peliä. Tulee suorana ja melko tiukkaa on.
Mitä ihmettä, kuusi yläpeukkua? Onko täällä muita koriksen ystäviä?
Kiva ketju!
Katson yleisurheilua 9v poikani kanssa, nuorempi nukkuu. Elämä on
Viikonloppuisin tulee vähän naposteltua illalla. Äsken vedin kaupan valkolyökkipatonkia ja vieressä lasi punaviinia. Kuuntelee tuubista podia kuten usein tulee tehtyä palstaillessa.
Ihan perusvkl, en lähtenyt nytkään mihinkään. Raha yksi syy, toinen jokin epäsosiaalisuuden syveneminen. Ilma on vähän viilennyt ja saatan vielä jonkun lenkin heittää, jos siltä tuntuu. Parasta viikonlopussa on se että voi nukkua vaikka päivällä jos väsyttää. Lomaan kolme viikkoa, sitten pääsee vaihtamaan maisemaa.
Makaan selälläni ja katson televisiosta em-kisoja. Ohessa trollaan tänne kännykällä.
Katselen sohvalla telkkista EM-kisoja ja surffailen samalla netissä. Odotan naisten 100 metrin aitojen finaalia, jonne Reetta Hurske pääsi!
Istun sohvalla ikkuna apposellaan, että jauhelihapihvin käry häipyisi viimein asunnosta. Samalla kuuntelen kiistanalaisen mutta energisen usalais-feministi Camille Paglian luentoa YouTubesta.
Kaikille teille oikein mukavaa lauantaiyötä ja ihanaa kesää.
Oli kiva havaita, että muillakin on ihan tavallista ja mukavaa elämää.
Eipä siihen paljon tarvita, kun on oma koti, viereillä läheiset ja yksinkin voi olla ihan hyvin, kuten minäkin.
On kiva puuhailla niitä arjen hommia ihan omaa tahtiin. Tehdä ruokaa, pestä pyykkiä, siivota kirjahyllyä, harrastaa, saunoa, ulkoilla, katsoa kisoja, pelata ja nukkua, tai ihan vaan olla ja löhötä.
Kauniita unia, nukkukaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
juon nyt aamu kahvia
Menen suihkuun, kahvi on jo juotu. Heräsin jälleen reippaasti ennen klo 6.00.
Plärään vauvapalstaa ja trollaan, kuten aina sunnuntaiaamuna.
Makaan sängyssä klo 10.14 aamulla, heräsin viideltä en saanu enää unta. :(
Nyt istun tässä yksin palstailemassa ja suren kissani kuolemaa.
Puuhaan pihalla. Olen rakentanut tätä monta vuotta ja vihdoin tää alkaa olla valmis ja kaunis.
Istahdin tässä hetkeks huokaisemaan ja nauttimaan lasin valkkaria.
Ihana aurinkoinen päivä.
Istun läppärin äärellä lukemassa Vauva-palstaa, yllätys yllätys.
Oon kylässä sukulaisella. Selaan kännykkää ja kohta pitää siivota kissan oksennukset lattialta.
Olen sängyssä ja jumittuneena tälle palstalle, vaikka olisi ollut hyvä nousta ylös sängystä jo aikaa sitten. Kännykkäriippuvuus iski. Aamun voisi viettää paremminkin. Mutta jospa tää tästä...
Hyvää pyhäpäivää kaikille!
Mikäpäs tässä. Aamukahvit juotu. Palleissa tuntuu kihelmöintiä että lienee aika purkaa paineita.
Aika moni syö tai on tekemässä iltapalaa. Syöttekö te aina näin myöhään?
Itse söin tuossa kahdeksan aikoihin ja nyt menen pian nukkumaan. Joskus menen nukkumaan jo yhdeksältä. Yhtään en jaksa valvoa enää nykyään.
N. 40 v