Moi. Mitä teet just nyt?
Olen yksin kotona. Istun sohvalla, juon iltakahvia.
Tilasin just äsken Zalandolta pojilleni synttärilahjoiksi t-paitoja, sukkia ja hupparit.
Kohta alan katsomaan leffaa Seinen syvyyksissä.
Nautin kun saan olla yksin.
Onko sinulla kaikki hyvin?
Kommentit (60)
Istun auton etupenkillä. Puolison vuoro ajaa
Synnärillä vuorokauden ikäisen vauvan kanssa toivoen, että saataisiin huomenna lupa kotiutua. Herkistyminen ja tylsistyminen osastolla on raskasta, haluaisi vain kotiin sekä ulkoilemaan arjen ja lasten pariin niin saisi tekemistä ja mielialakin kohenisi.
Olen käynyt jo suihkussa. Nyt makuukammariin vetäytynyt ja tässä maatessa tv:tä katson.
Kiitos kysymästä. Tässä vaan palstailen. Olen kovissa kivuissa, niin yritän tehdä jotain joka saa ajatukset muualle. Ja syön sipsiä.
Palstailen samalla kun katselen New York Liberty - Connecticut Sun -peliä. Tulee suorana ja melko tiukkaa on.
Vierailija kirjoitti:
Synnärillä vuorokauden ikäisen vauvan kanssa toivoen, että saataisiin huomenna lupa kotiutua. Herkistyminen ja tylsistyminen osastolla on raskasta, haluaisi vain kotiin sekä ulkoilemaan arjen ja lasten pariin niin saisi tekemistä ja mielialakin kohenisi.
Sairaalassa oleminen on ihan kamalaa. Minulla on siitä kokemusta vain pitkäaikaissairaana, ei synnyttäneenä, mutta tuskin synnärillä on sen hehkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! Vauvalle halauksia Pirkanmaan suunnalta!
Vierailija kirjoitti:
Sylintäydeltä sinulle onnittelut ja pienokaiselle sekä koko perheelle 💞
Muistan tuon tunteen kun halusi synnäriltä vain nopeasti kotiin.Ei siellä olisi halunnut olla yhtään kauempaa kuin oli pakko.
Mutta pian se aika kuluu ja pääset vauvan kanssa kotiin perheen luokse.
Voi hyvin, elät ihanaa aikaa elämässäsi.
Itse ajoittain kaipaan vilpittömästi sitä aikaa kun lapset olivat pieniä. Se oli ihanaa aikaa.
Kaikkea hyvää ja hyviä vointeja teidän koko perheelle.
Löhöön sängyssä ja selailen puhelimella vauvapalstaa, iltasanomia ja hesaria. Mies katsoo olohuoneessa telkkarista formuloita. Ruvetaan kohta tekemään iltapalaksi pastasalaattia, alkaakin jo olla nälkä. Lapset ovat olleet jo viikon mökillä isovanhempiensa kanssa, tulevat kai huomenna kotiin. Tai jäävät vielä yhdeksi yöksi mummin ja papan luokse. Kyllä tässä on lapsukaisia jo aika kovasti ikävä, joka päivä ollaan soiteltu ja viestitelty.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Tässä vaan palstailen. Olen kovissa kivuissa, niin yritän tehdä jotain joka saa ajatukset muualle. Ja syön sipsiä.
Moi.
Mitä sinulle on tapahtunut kun olet kovissa luvuissa.
Eikö sinulla ole mitään kipulääkkeitä, vai eikö ne tehoa?
Ei ole kivaa olla kivuissa, toivottavasti ne eivät sinua koko aja vaivaa, vaan on väliaikaista.
Toivon sinulle kivutonta oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi.
Mitä sinulle on tapahtunut kun olet kovissa luvuissa.
Eikö sinulla ole mitään kipulääkkeitä, vai eikö ne tehoa?
Ei ole kivaa olla kivuissa, toivottavasti ne eivät sinua koko aja vaivaa, vaan on väliaikaista.
Toivon sinulle kivutonta oloa.
Kiitos! Sairasta kroonista tautia. On kipulääkkeitä, mutta niitä ei saisi ottaa joka päivä. Joudun sitten välillä viettämään tällaisia tuskan päiviä. Mukavaa viikonlopun jatkoa sinulle!
Katselen kalu kovana naisten seitsenottelua.
T. Setämies
Vierailija kirjoitti:
Mietin mitähän sitä elämällä tekisi.
Heinäkuussa Seinäjoelle Farmari messuille. Aloita tästä.
Tulin salilta. Selkä ja hauistreenit takana. Nyt palautusjuoma, tietokoneella pelaamista jonkin aikaa ja sitten makaroonilaatikkoa tekemään iltapalaksi.
M38
Vierailija kirjoitti:
Tulin salilta. Selkä ja hauistreenit takana. Nyt palautusjuoma, tietokoneella pelaamista jonkin aikaa ja sitten makaroonilaatikkoa tekemään iltapalaksi.
M38
Ja ei ole kaikki hyvin. Olisi kiva treenata salilla sporttisen naisen kanssa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Ja ei ole kaikki hyvin. Olisi kiva treenata salilla sporttisen naisen kanssa.
M38
Moi.
Kivalta sinun elämäsi kuulostaa.
Löydät kyllä vielä sporttisen naisen vierelläsi. Pidät vaan silmäsi auki.
Ei kai se haittaa, vaikka se sporttinen nainen ei aina haluaisi treenata salilla, mutta jos on kiva niin kannattaa ottaa kainaloon.
Hyvää kesää sinulle!
Join suurimman osan viinitonkasta ja laitoin pyykit koneeseen. Yritän pysyä hereillä lukemalla vauvapalstaa etteivät pyykit jäisi yöksi koneeseen ja mahdollisesti pilaantuisi. Laitoin varmuuden vuoksi kellon soimaan. Ihan hyvä fiilis.
Vierailija kirjoitti:
T. Setämies
Nyt katselen kalu kovana naisten 100-metrin aitojen juoksijoita.
T. Setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Setämies
Nyt katselen kalu kovana naisten 100-metrin aitojen juoksijoita.
T. Setämies
Minä katselen miesten pituushyppyä kalu kovana.
T. Homomies
Mä odottelen Haluatko miljonääriksi? -ohjelman alkamista. Ehkä paras tv-ohjelma tällä hetkellä.