Vaikea valita hääkorttiin onnittelutekstiä kun on menettänyt uskon rakkauteen
Kaikki tekstit kuulostaa jotenkin siirappisilta ja naurettavan teennäisiltä. Tai viittaa vähän siihen että ei se onni niin auvoisaa ole. Huoh. Haluaisin silti laittaa jonkun kauniin tekstin onnittelun lisäksi. Kun itsellä vaan pettymyksiä toisensa jälkeen enkä oikeastaan tiedä miltä sellainen avioliittoon johtava rakkaus voi tuntua niin en oikein osaa suhtautua noihin "värssyihin" kuten kait kuuluisi.
Saa ehdotella jotain hyviä jos jollain mielessä!
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Oletpa surullinen tapaus. Mutta et varmasti ainoa.
Odota vaan, kun miehes pettää sinuakin. 😄
Maailma on täynnä lauluja rakkaudesta. Niistä lauluista nappaa joku hääparia kuvaava värssynpätkä. Itse haen onnittelukortteihin valmiita runoja tai laulunsanoja netistä ja laadin sitten niiden avulla yksilöllisemmmän version saoista eli hiukan muuntelen alkuperäisiä, ehkä yhdistelenkin paria värssyä jne.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että liittonne kestää, koska olen itse kokenut pettymyksiä. Onnea nyt kuitenkin.
🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa surullinen tapaus. Mutta et varmasti ainoa.
Odota vaan, kun miehes pettää sinuakin. 😄
Kannattaa kuitenkin odottaa hyvää, ei pahaa 😌
-ohis
Elämä on ihanaa,
kun saa kaksin taivaltaa.
Teitä kahta tahdon
nyt siis onnitella!
Laita:
Nyt oon mä vihreä kateudesta
kun teillä silmät loistaa rakkaudesta
silti toivon mää
että kestäköön liitto tää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita että Kaikki avioliitot päättyvät eroon tai kuolemaan.
Tämähän on itsestäänselvyys. Ennemmin pitäisi toivottaa, että päättyköön avioliittonne kuolemaan.
päättyköön avioliittonne kuolemaan
😂 Niin hirveältä kun se kuulostaakin, niin noista kahdesta vaihtoehdosta tämä tosiaan on se toivottu.
"Voi yksi päivä olla sata vuotta, ja sata vuotta olla päivä vain".
Vierailija kirjoitti:
"Onnea hääpäivänänne"
Ei siihen sen kummempaa tarvita.
🏻 Tässä on vastaus ap:lle.
Ihan turhaan koitat puristaa jotain runoa ja värssyä, jos semmoinen ei kerran tunnun luontevalta. Koruton onnentoivotus vapauttaa sinutkin tuntemaan iloa heidän päivänään, kun et joudu teeskentelemään jotain yli-iloista vierasta valheellisen värssyn takia. Tai sitten kirjoitat sen värssyn vasta, kun oikeasti olet sillä tuulella, että se tulee sydämestä.
Matka kohti yhteisiä velkoja alkaa. Onnea!
Laita runo:
"Rakastan sua sittenkin,
kun ero tulee kuitenkin.
Siihen asti kaiken jaamme,
kunnes toisiltamme osituksessa puolet saamme."
Esität vain osanottosi tapahtuneen johdosta. Tai onnittelet tulevia X-puolisoita.
Eikö oo tarpeeksi iso palkka miehellä vai miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita että Kaikki avioliitot päättyvät eroon tai kuolemaan.
Tämähän on itsestäänselvyys. Ennemmin pitäisi toivottaa, että päättyköön avioliittonne kuolemaan.
No jaa, miten sen nyt ottaa.
t. leski, jonka mies kuoli alle nelikymppisenä syöpään