Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea valita hääkorttiin onnittelutekstiä kun on menettänyt uskon rakkauteen

Vierailija
08.06.2024 |

Kaikki tekstit kuulostaa jotenkin siirappisilta ja naurettavan teennäisiltä. Tai viittaa vähän siihen että ei se onni niin auvoisaa ole. Huoh. Haluaisin silti laittaa jonkun kauniin tekstin onnittelun lisäksi. Kun itsellä vaan pettymyksiä toisensa jälkeen enkä oikeastaan tiedä miltä sellainen avioliittoon johtava rakkaus voi tuntua niin en oikein osaa suhtautua noihin "värssyihin" kuten kait kuuluisi.

Saa ehdotella jotain hyviä jos jollain mielessä!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun morsio on kaunis ja suluho on komia,

niistäpä tuloo kersoja somia.

Vierailija
22/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että liittonne kestää, koska olen itse kokenut pettymyksiä. Onnea nyt kuitenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä hyvä ihminen kortteja ilman tekstejäkin. 

On, mutta aphan haluaisi laittaa onnentoivotuksen lisäksi jotain muutakin. Ihmeellisiä vastauksia jotkut tai alanuolet sille joka jo aiemmin tuon totesi.

Vierailija
24/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta aphan haluaisi laittaa onnentoivotuksen lisäksi jotain muutakin. Ihmeellisiä vastauksia jotkut tai alanuolet sille joka jo aiemmin tuon totesi.

Miksi pitää laittaa joku teennäinen värssy, jos oma asenne on se, että rakkautta ei ole?

Vierailija
25/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas sattui hauskasti,

tuli onni vastaan.

Yhteen sitoi tiukasti,

nämä kaksi lastaan.

Vierailija
26/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko, toivo, rakkaus. Kaikki niistä johtavat pettymykseen ennemmin tai myöhemmin. Onnea yhteiseen elämäänne sen aikaa kun sitä sitä kestää. Ikuista on vain oma seura.  

Vierailija
27/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo logiikka ap:lla. Eihän sinun uskollasi ja kokemuksillasi ole mitään tekemistä toisten ihmisten rakkauden kanssa. En minäkään lapsettomana jätä runoa kirjoittamatta ristiäiskorttiin vain siksi, että minä olen pettynyt lapsihaaveissani. Se olisi puhdasta idiotismia. 

Vierailija
28/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni tahtoo onni-tella,

Kulta tahtoo kulli-tella

Rakas tahtoo rakas-tella

Aurinko tahtoo pais-tella

Vierailija
29/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä päivää onnellista silloin muistakaa, kun tukkanuottaa leikitte ja silmät leimuaa.

Vierailija
30/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni tahtoo onni-tella,

Kulta tahtoo kulli-tella

Rakas tahtoo rakas-tella

Aurinko tahtoo pais-tella

Muuten hyvä, mutta viimeisen tilalle:

Nainut tahtoo naiskennella. 

Saadaan toistoa vähän rikottua ja runo liittymään avioliittoon. 

Vierailija
31/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää laittaa joku teennäinen värssy, jos oma asenne on se, että rakkautta ei ole?

Jos haluaa sellaisen mikä ei tunnu teennäiseltä, ei liian sokerinen? Ja sellaista kyselee?

Vierailija
32/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko, toivo, rakkaus. Kaikki niistä johtavat pettymykseen ennemmin tai myöhemmin. Onnea yhteiseen elämäänne sen aikaa kun sitä sitä kestää. Ikuista on vain oma seura.  

Usko, toivo, rakkaus

osta kortsupakkaus.

Vierailija
33/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sormus löytää heidät, 

Yksi heitä hallitsee. 

Yksi heidät yöhön syöksee

Ja pimeyteen  kahlitsee. 

Onnea hääparille!

Vierailija
34/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo logiikka ap:lla. Eihän sinun uskollasi ja kokemuksillasi ole mitään tekemistä toisten ihmisten rakkauden kanssa. En minäkään lapsettomana jätä runoa kirjoittamatta ristiäiskorttiin vain siksi, että minä olen pettynyt lapsihaaveissani. Se olisi puhdasta idiotismia. 

Ette selvästikään tajunneet mitä tarkoitin. En epäile tämän avioliiton kestävyyttä tai heidän rakkauttaan, uskon että sellaista varmasti on olemassa vaikkei omalle kohdallle ole sattunutkaan. Tarkoitin sitä, kun luen niitä värssyjä niin mikään ei kuulosta minun korvaani ihanalta ja oikealta juurikin näiden omien kokemusten kautta. Aina kun luen jonkun, mieleni "tyrmää" sen ja totean että äh ei tämäkään ole hyvä eikä pidä paikkaansa tai sitten on liian humoristinen tämän parin korttiin. Ap

Vierailija
35/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette selvästikään tajunneet mitä tarkoitin. En epäile tämän avioliiton kestävyyttä tai heidän rakkauttaan, uskon että sellaista varmasti on olemassa vaikkei omalle kohdallle ole sattunutkaan. Tarkoitin sitä, kun luen niitä värssyjä niin mikään ei kuulosta minun korvaani ihanalta ja oikealta juurikin näiden omien kokemusten kautta. Aina kun luen jonkun, mieleni "tyrmää" sen ja totean että äh ei tämäkään ole hyvä eikä pidä paikkaansa tai sitten on liian humoristinen tämän parin korttiin. Ap

Suosittelen ottamaan katseen välillä pois omasta navasta. Kaikkea ei tarvitse ajatella omien kokemusten kautta. Normaaliälyinen ihminen pystyy ajattelemaan myös muiden näkökulmasta ja sivuuttamaan omat kokemuksensa esimerkiksi rakkausrunoa valitessa. 

Vierailija
36/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko, toivo, rakkaus. Viha, vaino, kateus. Ja lopulta jää jäljelle vain ikuinen vtutus. 

Vierailija
37/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen

puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen

minusta rakkaus on lumivalkoista ja viatonta, siksi ehdotan tällaista lausahdusta

Vierailija
38/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä chatgpt:lta mieluinen runo

Vierailija
39/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen

puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen

minusta rakkaus on lumivalkoista ja viatonta, siksi ehdotan tällaista lausahdusta

"illan tullen katoaa ja kuihtuu aina pois"

Erittäin mieltäylentävä värssy hääkorttiin :D

Vierailija
40/56 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Raamatun säe joka alkaa Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä....jne tiedät varmaan tämän. "Kaiken se kestää" jne