Miehen seura stressaa
Mies valitti eilen ärsyttävästä sukulaisestaa. 7 tuntia, huutoraivosi ym. Itse oli ollut vapaalla koko päivän, itse juuri toivun flunssasta ja ollut töissäkin koko päivän (raskas työ).
Lisäksi halusi että lähden 6 eri kauppaan hänen kanssaan (eli lähdin hänen mukaansa).
Sitten lopulta otin esiin, että stressaannun hänen huudosta ja hän ei suostunut puhumaan asiasta.
Nyt olen koko päivän ollut stressi päällä, kun pitäisi rentoutua viikonloppuna.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Sama älykääpiö postaa saman kommentin jokaiseen ketjuun. Jos miesasian ajaminen on sun mielestä sitä, että toistaa vain yhtä häsää joka paikkaan, eikä kykene minkään sortin argumentaatioon niin huonosti menee.
Onnekseni minä tykkään miehestäni. Vaikka hän ei ole täydellinen. Enkä minäkään ole.
Mitä helvettiä, jos 7h putkeen huutaa ja raivoaa, niin täytyy olla päässä vikaa. Nyt mammat diagnoosia kehiin, mikä mt-ongelma kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Sama älykääpiö postaa saman kommentin jokaiseen ketjuun. Jos miesasian ajaminen on sun mielestä sitä, että toistaa vain yhtä häsää joka paikkaan, eikä kykene minkään sortin argumentaatioon niin huonosti menee.
Sä et ansaitse argumentaatiota. Jokainen näkee mitä tämä ketju on.
Up