Paikallisen grillikioskin omistajapariskunta hengaa aina siinä luukun edessä röökillä kun kuljen puljun ohi, eipä tarvi koskaan mennä
Ällöttää se haju siinä edustallakin, kuinkahan paljon haisee sisällä? Kai pesevät edes kätensä ennen hampparin tekoa :(
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Minä en tupakoi, enkä käytä alkoholia, enkä pelkää kuolemaa. Haluan vain valita itse kuolintapani, tai vaikuttaa siihen mahdollisimman paljon. Toiveissani ei ole kuolla tupakan tai alkoholin aiheuttamiin syöpiin. Olen nähnyt sellaisia kuolemia.
Pelkurin puhetta koko teksti.
Voit huoletta polttaa savukkeen tai pari viikossa tai nauttia alkoholia myös.
Ihme selittelyä saatana. Sä oot pelkuri luita ja ytimiä myöten. Sinussa ei ole soturin verta tippaakaan.
Sinä se pelkuri olet.
Minua ei pelota hengittää savua syvälle keuhkoihini kuten sinua pelottaa.
Neuroottinen papanapelkuri, joka tärisee niin pahasti savuketta sytyttäessä että pudottaa sytyttimen lenkkitossujensa
Savu pelottaa monia alitajuntaisesti. Eläimet pelkää savua ja tulta. On ihan luonnollista tuntea polvensa tutisevan kun kovannäköinen pitkätukkainen rokkari sytyttää malboron palamaan ja nojaa kevyesti nahkatakin selkämyksellä tiiliseinään.
Kokeilkaapa viikko tupakointia, niin ymmärrätte mistä siinä on kyse. Viikon verran.
Sen askin verran vain. Samalla tuette kapitalistisesti köyhien maiden tupakkatyöläisiä, koska he ovat muutenkin nykyään tiukilla erilaisten säädösten vuoksi ja suoranaisesti näkevät nälkää.
Tekisitte edes jotain köyhien ihmisten vuoksi. Pieni lahjoitus heille kovasta työstä. Kun meillä rajoitetaan tupakointia, niin lapsia kuolee toisella puolella maailmaa nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Minä en tupakoi, enkä käytä alkoholia, enkä pelkää kuolemaa. Haluan vain valita itse kuolintapani, tai vaikuttaa siihen mahdollisimman paljon. Toiveissani ei ole kuolla tupakan tai alkoholin aiheuttamiin syöpiin. Olen nähnyt sellaisia kuolemia.
Pelkurin puhetta koko teksti.
Voit huoletta polttaa savukkeen tai pari viikossa tai nauttia alkoholia myös.
Ihme selittelyä saatana. Sä oot pelkuri luita ja ytimiä myöten. Sinussa ei ole soturin verta tippaakaan.
Sinä se pelkuri olet.
Minua ei pelota hengittää savua syvälle keuhkoihini kuten sinua pelottaa.
Neuroottinen papanapelkuri, joka tärisee niin pahasti savuketta sytyt
enemmänkin mietin, että miten huonot vanhemmat tuolla ihmisellä on ollut, kun pakenee päihteisiin
Vierailija kirjoitti:
enemmänkin mietin, että miten huonot vanhemmat tuolla ihmisellä on ollut, kun pakenee päihteisiin
Mietit myös että mikä meni vikaan vanhemmilla, kun ei Jeesus kelvannut ja piti paeta todellisuutta maalliseen maailmaan. Kyllä me teikäläisten metkut ja aatokset tiedetään.
Toiset ne on vain syntyneet rikkonaisiksi astioiksi ja toiset eheiksi kuten sinä.
Kai se on parempi että polttavat ulkona kuin siellä missä ruoka tehdään?
vastauksesi kertoo minulle, että se olet sinä, ketä pelottaa