Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikallisen grillikioskin omistajapariskunta hengaa aina siinä luukun edessä röökillä kun kuljen puljun ohi, eipä tarvi koskaan mennä

Vierailija
08.06.2024 |

Ällöttää se haju siinä edustallakin, kuinkahan paljon haisee sisällä? Kai pesevät edes kätensä ennen hampparin tekoa :(

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoiko joku muka vielä vuonna 2024?

Hitaasti itsensä ja ympärillä olevien myrkyttäminen ei ole normaalia toimintaa. Kiellettäisiinpä tupakan myynti mahdollisimman pian.

Ootko muuten huomannut, että tuolla jossain kadunkulmassa tai muualla joku tyyppi tupakoi ja se imuttelee sitä tupakkaa siinä huultensa välissä, niin se tyyppi on ihan hintin näköinen.

Ei tupakoitsijat ole ihmisiä vaan jäte paskaa.

ME kaikki tiesimme jo millainen on aatemaailmasi ilman tuota "tiedettävää" tietoiskuasi. Minusta on miellyttävää että joudut vain laillisesti kiertämään kauempaa tupakoivat tai haistelemaan kiltisti nenääsi hajua, jos tulet liian lähelle. Ymmärrät katsos omat rajasi. Se hymyilyttää minua helvetisti.

Vierailija
42/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana pistää röökiksi, jos ihmiset tulee liian lähelle.

Vituttaa henkilöt jotka ei osaa pitää turvavälejä.

Suomessa hyvä väli ihmiseen no minimissään 2m. Mielellään make it dapol.

Eli kyseinen pariskunta ei halua asiakkaita kipsalleen jos tällä vastauksella viitataan aloitukseen?

Yllättävän moni yritys elää pääasiallisesti yritystuilla.

Ja mitähän tukia tuollaiset yhden tai kahden ihmisen pyörittämät pikkupuljut saa? Starttirahaa ehkä mutta sillä ei kyllä kukaan elä 

Pelkästään nostamalla ihmiset alemmasta luokasta ylemmäs usein tupakointi loppuu ja mukaan tulee terveellisemmät elämäntavat.

Tämä tiedetään, mutta asialle ei haluta tehdä mitään muuta kuin kieltää tai nostaa tupakan hintaa.

On tiedetty että tupakointi loppuu kun tulot lisääntyy. Mitä paremmat tulot ravintolalla ja työntekijällä on, sitä terveellisemmät elämäntavat.

Stressi ja tulottomuus ajaa tupakoimaan monet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitaasti itsensä ja ympärillä olevien myrkyttäminen ei ole normaalia toimintaa. Kiellettäisiinpä tupakan myynti mahdollisimman pian.

Ootko muuten huomannut, että tuolla jossain kadunkulmassa tai muualla joku tyyppi tupakoi ja se imuttelee sitä tupakkaa siinä huultensa välissä, niin se tyyppi on ihan hintin näköinen.

Kertoo varmasti enemmän susta kun katselet hintin näköisiä miehiä kuin lesbon näköisiä naisia :D

Mut hei. Ei niitä tarvitse erikseen katsella, koska niitä nyt vaan sattuu ulkona liikkuessa näkemään vähän pakostikin. Ja on niitä lesbon näköisiä naisiakin tullut nähtyä, oikein siis semmoista kunnon rekkalesboa. 

Vierailija
44/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo varmasti enemmän susta kun katselet hintin näköisiä miehiä kuin lesbon näköisiä naisia :D

Mut hei. Ei niitä tarvitse erikseen katsella, koska niitä nyt vaan sattuu ulkona liikkuessa näkemään vähän pakostikin. Ja on niitä lesbon näköisiä naisiakin tullut nähtyä, oikein siis semmoista kunnon rekkalesboa. 

Katsoa saa. Suomi on pullollaan sun kaltaisia töljöttelijöitä.

Kattelette ihmisia kuin ette olisi koskaan nähneetkään. Suut auki ja sormi ojossa kato kato lentokone. Sinne meni lentokone uuu. Hieno oli.

Oho, sieltä toisesta suunnasta tuli nyrkki, nenuun tuli nyrkki. Hieno nyrkki oli. Nyt on nenä punainen kuin punakaarti.

Vierailija
45/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on just ällöttävää. Tupakin haju ja sit tekevät ruokaa niin en todellakaan ostais.

Vierailija
46/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nyt lopettaa pahan tapansa kun et mene sinne 

Vierailija
47/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina🤔🥱🦧

Vierailija
48/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä juuri kukaan söisi "ravintola"ssa jos näkisi mitä vittuuntunut väki keittiössä tekee..

Rahvaan ala ja palkka on rahvaan tasoa näissä hommissa. Rööki on yleinen tapa ravintola-alalla. Hienohelmat ei tajua.

Oma iso-isäni ol klassikko ja ammattisotilas. Hän totesi että kuoleman kanssa työskentelevä ja alempi kasti tupakoi aina, koska ei pelkää kuolemaa

Hienohelmat ei tosiaankaan tajua millaista on elää elämä siten ettei mitään ole menetettävänä. Kuolema on läsnä joka sekunti.

Siksi rööki palaa siinä sivussa muistuttaen elämän lyhyydestä. Vain kovimmat polttaa ja kääntää itse omat savukkeensa.

Kuka voi kutsua itseään cowboyksi, jos ei osaa edes sätkää kääntää?

Vierailija
49/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama jätskikiskalla ja torilla yhdellä marjamyyjällä. Ei tulisi mieleenkään mennä heiltä ostamaan mitään syötävää.

Ei sulla olis varaakaan. Turhaan valitat.

Köyhillä ei ole varaa edes siihen yli kympin askiin. Se on yksi rööki 70centtiä.

Vierailija
50/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijat haisevat todella yököttävälle. Kierrän aina kaukaa ja en halua olla missään kanssa käymisissä haisulinäätien kanssa. Miten ihmeessä nämä kuvittelevat tupakoinniin olevan jotenkin muodikas asia,

Ehkä he tupakoivatkin siitä syystä että hekään eivät halua olla missään kanssa käymisissä liian lähelle tulevien ihmisten kanssa. Turvaväli kannattaisi muistaa Suomessa suomalaisilla tavoilla.

Liiallinen tuijottelu, lähentely ja muu apinamainen käytös pois ja kunnioitetaan muiden yksityisyyttä.

Tupakka on muuten hyvä ihmiskarkoite nykyään. Korvanapit korvissa ja tupakka huulessa viestittää muille lajitovereille, että henkilö ei ole nyt missään mielessä halukas ottamaan yhtään kontaktia kanssanne. Painukaa muualle joutavine juttuinenne.

Sun kaltaisen ihmisen pitäisi muutenkin maksaa suuria seteleitä että teikäläisen kanssa jaksaisi kanssa käyntiä minuuttia enempää. Mulla on sulle ehdotus.

Kanssa käy itsenäs.

Vierailija
51/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samoilla linjoilla, röökit kokonaan pois työntekijöiltä työpäivän ajaksi. Yök!

Vierailija
52/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan samoilla linjoilla, röökit kokonaan pois työntekijöiltä työpäivän ajaksi. Yök!

Entäs ne jotka polttaa röökiä vain töissä?

Vaihtavat työpaikkaa toiseen missä saa polttaa?

Tupakka vie hyvin nälän pois ja auttaa jaksamaan kovatehoista työntekoa ja tuottavuutta.

Vierailija
53/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten palkan korotus, jos ostetaan työntekijä savuttomaksi. Noin muuten jos ei kelpaa niin voi antaa potkut.

Vierailija
54/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on just ällöttävää. Tupakin haju ja sit tekevät ruokaa niin en todellakaan ostais.

Pääsevät samalla epämiellyttävistä asiakkaista eroon. Kätevää.

Vierailija
55/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs ne jotka polttaa röökiä vain töissä?

Vaihtavat työpaikkaa toiseen missä saa polttaa?

Tupakka vie hyvin nälän pois ja auttaa jaksamaan kovatehoista työntekoa ja tuottavuutta.

yksi tuttu röökimuija on ammatiltaan suurtalouskokki ja töissään on savuttomuusmainos asiakkaiden suuntaan, että työpaikkamme on savuton. Silti tuo käy työpäivän aikanakin röökillä.... että ei nuo työnantajat oikeasti välitä tuollaisista, kunhan ulospäin koitetaan asiakkaille vakuuttaa, että meidän työpaikka on savuton, mutta sormien välistä katsellaan, kun porukat käy silti röökillä. ovat vian selkärangattomia nuo röökaajat

Vierailija
56/66 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävämpää on kun kokki niistää käteensä ja räväyttää rään roskikseen rennolla ranneliikkeellä. Sitten alkaa kääntelemään pihvejä.

Vierailija
57/66 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä juuri kukaan söisi "ravintola"ssa jos näkisi mitä vittuuntunut väki keittiössä tekee..

Rahvaan ala ja palkka on rahvaan tasoa näissä hommissa. Rööki on yleinen tapa ravintola-alalla. Hienohelmat ei tajua.

Oma iso-isäni ol klassikko ja ammattisotilas. Hän totesi että kuoleman kanssa työskentelevä ja alempi kasti tupakoi aina, koska ei pelkää kuolemaa

Hienohelmat ei tosiaankaan tajua millaista on elää elämä siten ettei mitään ole menetettävänä. Kuolema on läsnä joka sekunti.

Siksi rööki palaa siinä sivussa muistuttaen elämän lyhyydestä. Vain kovimmat polttaa ja kääntää itse omat savukkeensa.

Kuka voi kutsua itseään cowboyksi, jos ei osaa edes sätkää kääntää?

Minä en tupakoi, enkä käytä alkoholia, enkä pelkää kuolemaa. Haluan vain valita itse kuolintapani, tai vaikuttaa siihen mahdollisimman paljon. Toiveissani ei ole kuolla tupakan tai alkoholin aiheuttamiin syöpiin. Olen nähnyt sellaisia kuolemia.

Vierailija
58/66 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Minä en tupakoi, enkä käytä alkoholia, enkä pelkää kuolemaa. Haluan vain valita itse kuolintapani, tai vaikuttaa siihen mahdollisimman paljon. Toiveissani ei ole kuolla tupakan tai alkoholin aiheuttamiin syöpiin. Olen nähnyt sellaisia kuolemia.

Pelkurin puhetta koko teksti.

Voit huoletta polttaa savukkeen tai pari viikossa tai nauttia alkoholia myös.

Ihme selittelyä saatana. Sä oot pelkuri luita ja ytimiä myöten. Sinussa ei ole soturin verta tippaakaan.

Vierailija
59/66 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Minä en tupakoi, enkä käytä alkoholia, enkä pelkää kuolemaa. Haluan vain valita itse kuolintapani, tai vaikuttaa siihen mahdollisimman paljon. Toiveissani ei ole kuolla tupakan tai alkoholin aiheuttamiin syöpiin. Olen nähnyt sellaisia kuolemia.

Ihme selittelyä saatana. Sä oot pelkuri luita ja ytimiä myöten. Sinussa ei ole soturin verta tippaakaan.

Sinä se pelkuri olet.

Vierailija
60/66 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se pelkuri olet.

Minua ei pelota hengittää savua syvälle keuhkoihini kuten sinua pelottaa.

Neuroottinen papanapelkuri, joka tärisee niin pahasti savuketta sytyttäessä että pudottaa sytyttimen lenkkitossujensa juurelle ja sitä kurotellessa päästää pelokkaan paukun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme