Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävälläni ei ole kuin kahdet housut (+puku juhliin) :O Mitenkäs muiden miehillä?

Vierailija
08.09.2008 |

Eli miehelläni ei ole kuin farkut töhin ja verkkarit liikuntaan, muita housuja ei ole, paitsi pukuun kuuluvat housut joita käyttää silloin harvoin kun on juhlia. Alushousuja sentään on reilusti. Hoksasin tämän tässä ihan yhtäkkiä, aiemmin en ole miettinyt asiaa mutta nyt kävi vähän hymyilyttämään kun tuon älysin :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille usein vaatteet eivät ole mitään asioita millä he päätään pakottais. Heille taitaa vaatteet olla tarkoitettu ihan vaan käytettäväksi. :-)

Aika ekologista sinänsä, heillä on vaan käyttövaatteita, just niin paljon kun tarvitsevat. Siinä kait se.

Vierailija
2/14 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on yksi puku ja yhdet suorat housut juhlia varten. Lisäksi on toki monet farkut tms. arkisemmat työhousut ja useita kotihousuja ja urheiluhousuja. Mutta siis varsinaisia juhlapökiä ei ole kuin nuo kahdet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n miehellä on siis yhdet farkut ja yhdet verkkarit, ja niitä käyttää. Sinun miehelläsi on useita farkkuja tms. ja muitakin housuja eli reilusti enemmän

Sillä on yksi puku ja yhdet suorat housut juhlia varten. Lisäksi on toki monet farkut tms. arkisemmat työhousut ja useita kotihousuja ja urheiluhousuja. Mutta siis varsinaisia juhlapökiä ei ole kuin nuo kahdet.

Vierailija
4/14 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/14 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja vaikka kuinka monet, lisäksi sammareita ja muita housuja ja pukujakin vaikka kuinka monta...

Ja mies ei edes ole mikään shoppailija, vaan pääsääntöisesti inhoaa vaateostoksilla käyntiä. Mutta matkoilla yleensä innostuu, ja ostaa monet kerralla.

Vierailija
6/14 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä olisi kuin yhdet kulahtaneet sammarit, jos minä en pakottaisi sitä välillä ostamaan uusia vaatteita. Ja usein maksankin miehen vaatteet, vaikka mies on parempituloinen kuin minä.

Vierailija
7/14 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä yhdet farkut. Farkut ovat "siistit" housut, joita käyttää kaupassa, kaupungilla, kylässä jne.

Lisäksi omistaa vanhoja rytkyjä, likisisa, maalisia yms. joita käyttää rakennushommissa.

Töissä valtio antaa hänelle työvaatteet.

Ei itse koskaan oma-aloitteisesti osta yhtäkään vaatetta.

Vierailija
8/14 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÖYTYY... 3 työhousut (palkkatyö)

sittenlöytyy kotityö/puutarha/maalausyms. hälläväliähousuja varmaan viidet.

ja lopulta 6 farkut/puuvilla/arkihousut

ja kahdet suorat mustat juhlahousut.

Vierailija
9/14 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klubitakki, smokki, frakki ja saketti löytyvät myös.

Muutamat verkkarit kotiin, kolmet farkut ja pari tuulipuvun housua tilanteen mukaan arkeen kodin ulkopuolella, shortseja ja piraattihousuja.

Vierailija
10/14 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy sellaisia arkisia housuja, joilla voi olla töissäkin, ellei ole pukua vaativa päivä ja ennen tässä käytössä olleita hällä väliä -housuja, useat puvunhousut ja verkkareita.

Käy mielellään vaateostoksilla. Ainoa ongelma on kuulemma se, että kun sinne kauppaan menee, kuluu siellä aika monta satasta helposti.

Eipä tarvi ainakaan koskaan hävetä miehen pukeutumista :)

Vierailija
11/14 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni on kahdet farkut, yhdet khakihousut ja kaksi pukua, joista toinen kulahtanut :) Siinä vaiheessa, kun pakotin hänet kädestä raahaten kauppaan kaksi vuotta sitten, hän omisti vain sen kulahtaneen puvun ja yhdet rikkinäiset farkut.

Silti herran yläosien tyyli on kauluspaitalinjaa...

Vierailija
12/14 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla hyvin puettu muutenkin kuin työn puolesta.

Suoria housuja 2, pukuja 2, farkkuja 4 - paitoja n 50!! 30 niistä pukupaitoja kaikissa mahdollisissa väreissä:)

Meillä mies uusii vaatevarastonsa useammin kuin minä, itse käytän samoja klassisia jakkupukuja vuosikausia.

Vierailija
13/14 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin minulla. Löytyy juhlapukua joka lähtöön, varmasti sellaset 40 kpl farkkuja ja suoria housuja oiskohan noin 30 kpl. Hirveetä oikeasti :) Mutta hän on haalinut ne etupäässä kirpputoreilta, paitti kaikista hienoimman juhlapukunsa.

Farkuista on etupäässä ihan tyylikkäitä, alupitäen hyvinkin kallita merkkivaatteita, osa ostettu julkkiksilta.

Vierailija
14/14 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun helvetti vie sillä on jokaista kokonumeroa jota se on ikinä ollut parit housut jokaista väriä, kun kuulemma niitä ei voi laittaa Uffiin - ainahan voi lihoa tai laihtua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä