Orpo kirjoittaa tuomitsevansa jyrkästi kaiken väkivallan, joka kohdistuu yhteiskuntien demokraattisesti valittuihin johtajiin
Demokraattisesti valittuja johtajia ei saa satuttaa!
Kommentit (55)
Orpoa saattaa pelottaa että joku voisi käydä tönimässä häntäkin
Kai siinä alkaa "kansanedustajilla" puntti vipattaa, tietenkin pelko on turha koska kukaan ei ala protestoimaan hallituksen politiikasta!
Orpo parani sairauslomalta kommentoimaan heti kun häntä itseään mahdollisesti koskeva asia nousi julkisuuteen.
Kai se orpo saa järkytyksensä vuoksi lisää sairauslomaa ennen kesälomaa? T. Huolestunut kansalainen
Mutta eikös Petterin hallituskumppanipuolueen jäsen ole kertonut, että "Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhään saa sattua kunhan demokraattisesti valitut johtajat jätetään rauhaan.
Sanoiko Orpo noin vai miksi olet sitä mieltä, että köyhää saa satuttaa? Juuri kaltaistesi takia meillä menee huonosti.
Rivien välistä voi lukea
Ei voi lukea, mutta nykyään on yleistä ymmärtää tahallaan väärin ja nostaa poruu asiasta. Jotta ei joutuisi väärinymmärtäjien hampaisiin, pitäisi jokainen tekstin- ja puheenpätkä tarkistuttaa useaan kertaan, jotta kaikki mahdolliset kohdat tahalliseen väärinymmärtämiseen olisi tukittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhään saa sattua kunhan demokraattisesti valitut johtajat jätetään rauhaan.
Sanoiko Orpo noin vai miksi olet sitä mieltä, että köyhää saa satuttaa? Juuri kaltaistesi takia meillä menee huonosti.
Rivien välistä voi lukea
Sinä luet omaa ideologiaasi "rivien välistä" eli et yhtään mistään mitä Orpo sanoi tai ajatteli. Olet vain surullinen demagogi jonka elämä pyörii valheellisen ideologiansa ympärillä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Orpo ei muuta keksinyt? Kenties oli yllättynyt.
Raukka parka kuumeessa varmaankin.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos ne ovat väärää ja eri mieltä kuin minä! Vei jösses missä sirkusmaailmassa me elämme.
Vierailija kirjoitti:
Empatiaa ei tunneta!
Totta, empatia ei kuulu politiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Asiaa Orpolta!
Pistoolit kaikille poliitikoille ?
Voi vaikka känniset ampuilut laittaa muiden piikkiin, minua uhattiin....
Vaikka tuli provosoitua lähimmäisiä puheissa rankasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos ne ovat väärää ja eri mieltä kuin minä! Vei jösses missä sirkusmaailmassa me elämme.
Niinpä, meillä on vallassa Suomen kallien sirkus.
Siis tuomitsi Hitlerin salamurhayritykset? 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kuka joi Orpon viinat? Kuka vei porstuasta porkat? Kaksi mysteeriä piinaa Suomea.
Toivottovasti Orpo saa turpaansa jos uskaltaa kaupungille.
Vierailija kirjoitti:
Orpo ei muuta keksinyt? Kenties oli yllättynyt.
Järkyttynyt oli ainakin, lehtitietojen mukaan. Kuinkas muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottovasti Orpo saa turpaansa jos uskaltaa kaupungille.
Minä en löisi vaikka inhoan nykyisen plutokratia hallituksen touhuja. Sanoisin varmasti pahasti ja lisäksi haukkuisin suorastaan ilkeästi. Orpo on yksi piip käsinukke lapanen. Kuitenkaan mun mielestä väkivalta ei ole ratkaisu. Kulauttelijan mielestä se on aliarvostettu ratkaisu. Sellainen hallituskumppani orpolla. Pidä petteri nitrot aina mukana, aina.
Vierailija kirjoitti:
Orpo pelkää olevansa seuraava kohde....
Onkohan Petterillä jo vatta kuralla?
Vierailija kirjoitti:
Asiaa Orpolta!
Mites toi henkinen väkivalta Orpolta, se näkyy Purralta ja Orpolta luonnistuvan.
Jos itse kaiken pilaa