Elokapinan touhut
Pidättekö asiallisena toimintana että Elokapinan mielenosoittajat istuvat keskellä ajorataa useammassa paikassa Helsingissä? Minä en, riepoo todella että tämän joukkion annetaan tuottaa haittaa normaaleille työssä käyville ym. ihmisille. Perjantai oli työpäivä. Miksi joukkio ei käy työssä?
Mielenosoitukset ovat keino tuoda puolustamiaan asioita esille, mutta ne eivät saa häiritä oleellisesti yhteiskunnan toimintoja kuten liikennettä. Minä en edes tiedä enkä halua tietää miksi he protestoivat, heidän sanomansa menisi perille paremmin jos he käyttäytyisivät asiallisesti. En arvosta heitä.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat"
Kuka ja mikä taho tätä rahoittaa?
Venäjämielinen vasemmisto?
Tuollaista ei taida olla olemassakaan. Ja elokapuna on just niin kaukana Venäjältä kuin voi olla. Siellä tuollaiset asiat ei kuulu yhteiskuntaan ollenkaan.
On olemassa. Avaa silmäsi ja käy vaikka PIFfillä
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni elokapina voisi keskittyä keksimään uusia innovaatiotia, joilla saa päästöjä vähennettyä. Jos eivät itse siinä onnistu, niin voisivat tehdä ihan rehellistä palkkatyötä ja lahjoittaa siitä saadut varat sellaisen henkilön palkkaamiseen, joka osaa tehdä niitä keksintöjä.
Tämä. Paljon mielummin näkisin ekohipit vaikka Aalto-yliopistossa kehittämässä aurinkoenergiatekniikoita ym. Siellä sitä oikeaa edistystyötä tehdään. Mutta ei taida kapasiteetti riittää. Se riittää lähinnä istuskeluun. Tukikämpässä, ja välillä liikenteen seassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajoin ekstralenkin polttisautolla, koska tukkivat liikenteen. Varmaan ilmasto tykkäsi.
Oikeasti elokapina vain lisää polarisaatiota, eivätkä he ymmärrä edes sitä
Ehkä elokapina avaa jonkun muun silmiä. Lähinnä tutkimuksen he kehityksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät mitä ne ihmiset on? Omat tuttuni, jotka jaksavat elikapunaa tukea ovat yliopisto-opiskelijoita tai valmistuneita. Korkeasti koulutettuja eläkeläisisä. Se mikä niitä.yhdistää on korkea koulutustaso ja !minun silmin) älykkyys.
Naistutkimusta, teologiaa ja korinpunontaa nuo ovat opiskelleet. Akkuteknologiaa ja ilmastofysiikkaa opiskelleet ovat joko koulussa tai laboratoriossa oikeasti ratkomassa noita ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajoin ekstralenkin polttisautolla, koska tukkivat liikenteen. Varmaan ilmasto tykkäsi.
Ehkä elokapina avaa jonkun muun silmiä. Lähinnä tutkimuksen he kehityksen kautta.
"Estetään ilmastotutkijoita ja akkuteknologian insinöörejä pääsemästä töihin. Ehkä se avaa heidän silmät."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat"
Kuka ja mikä taho tätä rahoittaa?
Venäjämielinen vasemmisto?
Tuollaista ei taida olla olemassakaan. Ja elokapuna on just niin kaukana Venäjältä kuin voi olla. Siellä tuollaiset asiat ei kuulu yhteiskuntaan ollenkaan.
Etkö ikinä ole kuullut stallareista? Haluaisin kylläkin todisteen, ettei tämä terroristiorganisaatio ole saanut Venäjältä rahoitusta. Ajoivathan Euroopan vihreätkin Putinin asiaa demonisoidessaan ydinvoimaa, ratkaisu oli sitten Venäjän kaasu, ja parina viime vuonna on nähty, miten Putinin kaasuun hirttäytytminen kostautui Euroopalle. Ja ennen kaikkea Ukrainalle.
Hyvällä asialla. Ja roskien kerääminen ei ole se pointti jota ne ajaa. Lähinnä niiden tuottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Haitan tuottaminen on mielenosoituksen tarkoitus. Kuka siihen muutenkiinnittäisi huomiota?
Kiitos Elokapinalle tärkeän asian esillä pitämisestä.
Mikä se asia tällä kertaa oli?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se asia, että pääkaupungin liikenteen saa tukkia?
Siellä oli avoin kulkuväylä. Metro ei toimi remonttien vuoksi, raitiovaunu 8 ei kulje ja korvaava bussi menee omia aikojaan. Katuremontteja on eri puolilla kaupunkia. Jos jossain liikenne toimisi, on sinne istutettava ihmismuureja estämään liikkumista.
En ymmärrä lainkaan. Tukkivat liikennettä ja lisäävät luonnon saastumista jatkuvasti. Eivät osaa viestiä tarkoitusperiään mihinkään. Eniten heitä on mainostanut Persujen Tynkkynen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haitan tuottaminen on mielenosoituksen tarkoitus. Kuka siihen muutenkiinnittäisi huomiota?
Kiitos Elokapinalle tärkeän asian esillä pitämisestä.
Mikä se asia tällä kertaa oli?
Oma ego? huomiohuoraaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omassa kuplassani kaikkia vain vtuttaa. Ainakaan kukaan ei aja autolla vähemmän, päinvastoin😅
Miksei poliisi vaan siirrä näitä pois liikennettä tukkimasta? Saahan sitä mieltä osoittaa, mutta onhan tuollainen pysyvä haitanteko aivan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuka rahoittaa Elokapinaa?"
Kone nyt ainakin. Antoi vasta satojatuhansia eutoja noille höyrypäille. Joillakin firmoilla on vaan liikaa rahanroskaa. Hissiala kun ei todellakaan ole ympäristöyställinen, ei tod. Joten kaikkinensa ovela - etten sanoisi kiero - muuvi Koneelta...
Minua kiinnostaisi nähdä kaikki rahoittajat. Että tuleeko sinne rahoitusta idästä. Rauhanliikehän oli aikoinaan tukevasti Venäjän taskussa.
Mitähän ekologisuutta Venäjä edustaa?
Nettitromlitkin käyttää energiaa valtavasti. Kieltämättä tämä öalstaselaa.inen myös.
Elokapinan sekoilua pitää tärkeänä vain ne ihmiset, jotka muutenkin seuraavat skeneä ja ovat kovin huolissaan ilmastosta. Ihmiset jotka suhtautuvat asiaan neutraalisti tai välinpitämättömästi, ei heitä kiinnosta pätkääkään Elokapinan touhut, vaan heitä lähinnä ärsyttää hippien aiheuttamat ongelmat.
Ei tuo mielenosoittaminen vaan toimi noin. Keräävät entistä enemmän vihaa osakseen, eikä yhtään uusia tukijoita tai ymmärtäjiä tule heille.
Enemmän arvoistaisin noita hippiäisiä, jos tosiaan menisivät nyt keräämään Metalli-konsertissa syntyneitä jätteitä. Vaan kun se ei hotsita, eipä tietenkään...
Vierailija kirjoitti:
Miksei poliisi vaan siirrä näitä pois liikennettä tukkimasta? Saahan sitä mieltä osoittaa, mutta onhan tuollainen pysyvä haitanteko aivan eri asia.
Viimeksi Ohisalon akka kävi moittimaan poliisia, joka vähän sumutti ekohippiä silmään ja, hipille tuli paha mieli. Jälleen kerran siellä partioi poliisi valvomassa huomiohuoraajien turvallisuutta, vaikka poliisilla olisi muutakin tekemistä. Halveksin näitä vastuuttomia, tiellä istuvia ihmissaastoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se asia, että pääkaupungin liikenteen saa tukkia?
Tiedätkö, mitä kulkuneuvoja varten nuo kadut on aikanaan rakennettu? Helsingistä on paljon valokuvia 1800-luvulta. Paljonko niissä näkyy autoja? Silloin liikuttiin hevoskulkuneuvoilla. Hevoset ja kärryt vietiin yöksi talliin eikä jätetty katujen varsille niin kuin nyt. Hevoskulkuneuvoilla ei saatu ruuhkia aikaan. Autoilla se onnistuu noilla kaduilla, joita ei ole rakennettu autoja varten.
Vierailija kirjoitti:
Ei autotiellä makaaminen ole mielenosoitus, vaan rikos ja järjestyshäiriö ymv.
Tässä on hyvä esimerkki siitä miten moni uskoo persupropagandaa jota netissä pyörii
Yksi emäntä selitti muutama viikko sitten näinkö lentokoneen joka tekee myrkytyksiä. Olin, että what!
Persuilla kiertää juttua että meitä polosia myrkytetään näillä koneilla.
Selitin, että kyse on vain pakokaasusta joka näkyy tyynellä taivaalla. Vähän tolkkua aikuisille ihmisille näihin oletuksiin.
Jos joku on vähän erilainen, hän on automaattisesti työtön Kalliossa.
Minä tiiän vain työttömiä ölisöitä Ylä-Savossa. Asuvat ihan ok-talossa ja elävät periaatteella ettei mikään koske heitä, minä, minä, minä.