Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko sinulla on 2 litran juomapullo käytössä? Ehkäisee päänsärkyä

Vierailija
07.06.2024 |

Itse joskus naureskelin noille isoille pulloille, kun ekaa kertaa kaupassa näin. Mutta näköjään ovatkin ihan käytännöllisiä ja hyödyllisiä näin helleaikoina.

Ite en oo vielä ostanu, mutta täytyy varmaan ostaa. Tähän saakka pärjänny 1,5l kivennäisvesipulloilla. Mutta tuollainen juomapullohan tulisi halvemmaksikin. 

Hauskat nuo tsemppiviestit pullon kyljessä. 

https://yle.fi/a/74-20092367

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usan Stanley Cup -villitys rantautunut Suomeen. En itse ymmärrä, mitä järkeä on kantaa kahden kilon painoa mukanaan. Mielummin puoli litraa, jota täyttää tarpeen mukaan. 

Vierailija
22/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas apinaa koijataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se muka halvemmaksi tulee kuin täyttää sitä vissypulloa, joka sinulla jo on? Tai juoda lasista, mikä on vielä parempi?

Varmaan siten, että "vissypullo" maksaa eikä sitä voi pestä, joten on ostettava jatkuvasti uusia "vissypulloja".

Vierailija
24/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh. Koko päivän seisoo sama vesi MUOVIpullossa lämpimässä ja välillä imaistaan. Kiva pöpöhautomo. 

Vierailija
25/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usan Stanley Cup -villitys rantautunut Suomeen. En itse ymmärrä, mitä järkeä on kantaa kahden kilon painoa mukanaan. Mielummin puoli litraa, jota täyttää tarpeen mukaan. 

Stanleyssä on edes se hyvä puoli, että se pitää juoman kylmänä, koska on termospullo. Se onkin se ainoa hyvä puoli.

Vierailija
26/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se muka halvemmaksi tulee kuin täyttää sitä vissypulloa, joka sinulla jo on? Tai juoda lasista, mikä on vielä parempi?

Varmaan siten, että "vissypullo" maksaa eikä sitä voi pestä, joten on ostettava jatkuvasti uusia "vissypulloja".

Hänellähän on jo vissypullo, ja sen toki voi pestä. 

Vierailija
27/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tollaset jättipullot eivät ole välttämättä kovin hygienisiä jos niistä hörpitään koko päivän vedet, kun syödään eri ruokia tms siinä sivussa.

Juuri tämä!

Vierailija
28/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stanleyssä on edes se hyvä puoli, että se pitää juoman kylmänä, koska on termospullo. Se onkin se ainoa hyvä puoli.

Juu, mutta se ei ole edes tiivis. Eli jos se kaatuu, vesi on pöydällä. 

itse olen ostanut Clas Ohlssonilta pikkutermarin, joka pitää kylmän kylmänä ja on täysin tiivis. 

Vierailija
29/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos ei aikuinen älyä itse juoda, on se voivoi

sama kuin ne aikuisten nokkamukit...kahvitörpöt

Nokkamukit on harjoittelua hoivakotiaikaan😅

Vierailija
30/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiviestit, voi jeesus...

Vierailija
31/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaikkien elintarvikkeiden pakkaukset on lähtökohtaisesti tehty kertakäyttöisiksi, huomauttaa ylitarkastaja Merja Virtanen Ruokavirastosta. Tämä tarkoittaa, ettei myöskään virvoitusjuomapulloja tulisi pestä tai käyttää uudelleen."

En suosittele.

Vierailija
32/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse olen ostanut Clas Ohlssonilta pikkutermarin, joka pitää kylmän kylmänä ja on täysin tiivis. 

Kaadatko usein juoma-astioita pöydälle? Joku koordinaatiohäiriö?

Vierailija
33/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on jano kärsii jo nestehukasta eli juot vain silloin kun sulla nestehukka. 

Vierailija
34/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viileää raikasta kraanavettä lasista, en muovipullossa päivän lillunutta huoneenlämmintä vettä. Jos onkin joskus vesipullo mukana, se on lasinen.

Vierailija
35/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaadatko usein juoma-astioita pöydälle? Joku koordinaatiohäiriö?

Tottakai. 

Vierailija
36/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaikkien elintarvikkeiden pakkaukset on lähtökohtaisesti tehty kertakäyttöisiksi, huomauttaa ylitarkastaja Merja Virtanen Ruokavirastosta. Tämä tarkoittaa, ettei myöskään virvoitusjuomapulloja tulisi pestä tai käyttää uudelleen."

En suosittele.

Ja minä en suosittele isoa muovikanisteria, jossa juomavesi seisoo koko päivän. 

Mikä vika on juomalasissa tai lasipullossa-joka myös on halvempi kuin tuo jättiläismuovipullo?

Vierailija
37/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele.

Ja minä en suosittele isoa muovikanisteria, joss

En minäkään suosittele, mutta vielä vähemmän suosittelen sitä "vissypulloa", joka on joko bakteerikasvattamo tai mikromuovin lähde.

Vierailija
38/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla täytän 1,5 litran vesikannun. Laitan sen jääkaappiin ja sieltä otan päivän mittaan.  Jos lähden jonnekin ulos ja on kuuma, otan juomapullon mukaan.  Lisäksi pitää muistaa noissa vedenjuomishaasteissa, että ruoan mukana saamme myös nestettä. Liiallinen juominen on sekin epäterveellistä.

Vierailija
39/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai näillä on joku äppi, joka muistuttaa tsemppaa juomaan vettä? Ja sitten voi jakaa kavereille, että NÄIN PALJON MINÄ JOIN TÄNÄÄN VETTÄ!

Vierailija
40/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai näillä on joku äppi, joka muistuttaa tsemppaa juomaan vettä? Ja sitten voi jakaa kavereille, että NÄIN PALJON MINÄ JOIN TÄNÄÄN VETTÄ!

on. niitä on pilvin pimein. Samoin askeltavoiteappeja ja vatsalihasappeja ja kaikenlaisia muitakin appeja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi