Lue keskustelun säännöt.
***Sisunaiset 29.01 ***
29.01.2007 |
Tietokoneeni on huollossa, joten teen yhteenvedon jahka se palautuu.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Tietokoneeni on huollossa, joten teen yhteenvedon jahka se palautuu.
EMONAMOHA:Samanmoiset plussat tuli mullekin eli ei ollut sulla yksistään viikon suurimmat plussat ;o)!!
HÄTÄHOUSU:Tervetuloa takaisin ruotuun ja vähillä plussilla tosisaan reissusta selvisit..hienoa :o)!!
ORORO:Aivan mahtipudotus ja hyvät suunnitelmat..toivottavasti ne onnistuu :o)!!
MAREILA:Hui..kyllä nuo pikkuisetkin osaa huolia järjestää..meillä myös edelleen neiti nukkuu pinniksessä ja piakkoin varmaan pitäis isompaan siirtää enmnenkuin tosiaan joku kerta päättää tulla itse alas!!
Onneksi ei tullut aivotärähdystä yms vaan selvisitte säikähdyksellä, mutta arvaan kyllä, että uneton yö oli äidillä..niin ois ollut myös minulla;o)!!
Ja aivan mahtipudotus..onnea :o)!!
Mulla on sujunut mukavasti nuo syömiset..luulisin, sillä ruoka ei juurikaan ole maistunut, kun on ollut koko ajan ihan yökkis-olo..tosin oksentanut en ole ;o)!!Pisteitä en merkannut ennenkuin eilen, mutta varma olen, että yli ei menty vaan alitettiin reilusti!!
Liikuttua ei ole tullut muuta kuneilen tehtiin muksujen kanssa n.30min. lenkki ja vedin 2 muksua pulkissa eli vähäistä, mutta hyvä niinkin, sillä ei tän taudin kourissa oo kyllä pystynyt ees ajattelemaan mitään liikkumista sen enempiä!!
Mukavaa viikonloppua kaikille ja kovasti tsemppiä!!
köris