Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

---<--@ SUURPERHEKUUMEILIJAT @-->--- VK 5

29.01.2007 |

Uuteen ihanaan ja hedelmälliseen viikkoon kera Mamsellien ja Suurten Simppasotureiden. Tädit häipykööt öklöviitoissaan ja jos kaivataan, tulkoon rouva aikanaan.

Tässä tälle viikolle loitsua ja ruusunkukkia.

T.Neppis the pohjolan velho

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti pyörähdän tässä koneella.

Nyt on jännät paikat. Tänään tai huomenna pitäis tädin tulla jos on tullakseen. toivottavasti ei tule!!!!

Oireita kyllä on molemmille mahdollisuuksille. ällöolo, tisut kipeet, maha kipee, kuuma, kylmä....äääh...odotellaan ja katotaan. Huomenna ajatelin testailla.

Mulla kyllä on ollut useammaltakin niin ettei testi ole näyttänyt tässä vaiheessa mitään, vasta viikon päästä on sitten tullut plussa. Niin että en edes vielä hötkyile vaikka ei mitään näyttäisikään. Jos vain se akka pysyy nyt poissa! menköön sinne missä sitä oikein kaipaillaan!

Kylmä pakkassää pitää meidät visusti sisällä. Kun nyt ei montaa päivää kestä että pääsee taas lapset ulos purkamaan energioitaan. :) Ja äiti lenkille.

Viime viikolla en ehtinyt juurikaan koneelle, sieltä täältä poimin joitain lukeakseni. Kyseltiin ilmeisesti harrastuksia. Mulla ei nyt ole mitään sen kummempia, mitä nyt lenkkeilen ja neulon villasukkia, luen jos jaksan. Soittaa myös osaan eri instrumentteja. Nyt vain on jäänyt aika vähälle. Syyspuolella kävin myös Pilates-jumpassa mutta jätin sen nyt pois kun en millään tahdo hoitajaa saada. Mies aina töissä. (Yrittäjä).

Suurin intohimoni tällä hetkellä on sisutuslehdet:) Kun meillä sitä taloa rakennetaan! :D

Nyt suunvuoro muille!

-heppu- *perhosia vatsassaan ;)*

Vierailija
2/32 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kauan aikaa on tuo pieni mies ollu niin kovin tyytyväinen tuon leipänsä kans ja heti, kun äitee haluais vähä kirjottaa, niin leipä ei enää kiinnostakkaan.. Koitanpa kuitenki jotain nopeesti..

Viikonloppu meni taas niin nopeesti, oliki ihan kivaa, lapset olivat yökyläreissulla ja meillä vanhemmilla lauantaina vapaailta! Kaveripariskuntia kutsuttiin saunomaan ja kyllähän se aika kulu kivasti pienen syötävän ja siiderin merkeis. Viimeset vieraat lähti puoli kolmen pintaan yöllä! Aamulla oli ihanaa pitkästä aikaa harrastaa raukeeta aamuseksiä pienes krapulas, sillä kyllä paranee!

Ja koska on otolliset päivät, niin illalla siementä vakoon varmuuden vuoksi uudemman kerran.

Meillä oli viime yönä jäätyny kuumavesiputki, se menee niin ovelasta paikasta, että joka talvi kovemmilla pakkasilla saadaan sulatella. Nyt vaan ei millään meinaa aueta.. Onneks uusia putkia on jo alettu vetämään ja sen jälkeen sitä ongelmaa ei pitäis enää olla. Nää on näitä vanhan talon entisiä virityksiä!

Omaa napaa tuossa jo tuliki hehkuteltua, eilen vähä jomotteli alamahaa, muttei ihan samoin, kuin yleensä oviksen aikaan, näillä main kiertoo se kuitenki on tavannu ilmaantua (kp nyt tänään 15/29) ja tuntuuko se sitten ihan samalta joka kerta, en oo hirveen aktiivisesti tehny tilastoo asiasta... Täytyy vaan aktiivisesti heilutella lakanoita, niin ainaki on yritetty! Vaikkei kai sais ruveta liikaa yrittämään, katoo seksistäki hohto, jos ainoo tavote on saada simoarmeija marssilleen...

Kyllä taas leipä maistuu pienelle, on ne niin ihania ja kasvaa ihan liian nopeesti. Ja vauvakuume kohoo jo senkin takia. Toisaalta vähä haikeeta, sittehän se olis viimenen kerta, mulla kun on tuo kohdun seinämä päässy sektioista ohenemaan, ettei sitte enempää uskalleta, tästäki käytiin ensin pitkät keskustelut lääkäreitten kans ja sitte piti saada ukkokulta uskomaan, että kestän vielä yhden. Täytyy sitte yrittää nauttia raskaudesta ja vauvasta senki edestä (kun vaan päästäis siihen vaiheeseen).

Täytyy toki sanoo, että tästä nykysestäki kuopuksesta on jo osannu nauttia erilailla, kun kaksosista sillon nuorempana. Väliin kyllä mahtu yks keskenmeno ja muuta huolta, että sikäli on huomannu, ettei elämä aina oo niin yksinkertasta ja niitä lapsia ei tosiaan tehdä vaan saadaan (kulunu sanonta, mutta niin totta!).

Kunpa noita kullanmuruja vois sitte suojella kaikelta tarpeettomalta, maailma on nykyään niin vaarallinen paikka, Suomikaan ei oo mikään lintukoto enää ja täällä pohjanmaalla on tapahtunu niin paljo kaikkee pahaa lapsille viimeaikoina. Silti pitäis vaan uskoo ihmisten hyvyyteen, suurin osa kai on vielä kunnon sakkia!?

Tulipas sitä tekstiä kumminki, täytyy taas ruveta putkensulatteluun, että saadaan pyllynpesuvettä!

Mikähän olis tämän viikon " aihe" ?

Jos jollain olis joku gallupintynkä mielessään!

Hemppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suomi lintukoto todellakaan enää. Vaikka aina on kamalaa kun lapsille sattuu oli maa mikä tahansa. Tuo pienen vauvan surma sattui niin lähellä meitä että ihan hirvittää mitähän noissa naapuri taloissa tapahtuukaan ovien takana...

Lööpit lehdissä on alkanut mua hirvittää kun meidän tokaluokkalainen lukee kaiken mitä eteen sattuu ja kauppa reissuilla saan sitten selittää miksi mitäkin sattui.

Ehkä senkin vuoksi otan kaikki niin henkilökohtaisesti kun todella tiedän että kaikkea voi sattua omallekkin kohdalle. Itse olin 8v kun outo mies vei minut koulumatkalla ja pahoinpiteli :o( Olen siitä selvinnyt jo joten kuten mutta kyllä omien lasten puolesta pelottaa ja säännöt heidän liikkumiseen on tiukat.

).( kp taitaa olla 24/29 tero kuuri loppuu tänään ja täti tulee sitten loppu viikosta kylään. Tänään on jo oireillut ja ilmoitellut että tekee tuloaan. Yökkäsin hampaiden pesulla,melkein kaaduin huimauksen takia,iskias juilii ja muutenki on olo mahdoton. Eilen kiukuttelin miehelle niin että se uhkasi sohvalle mennä nukkumaan :o/

Kaikki toiveet vauvasta on ensi kierrossa. Tässä kierrossa en saanut kuin negoja ovistikkuihin enkä kyllä selvää plussaa viime kierrossakaan saanut. Kyllä se pieni mahdollisuuden ääni tuolla takaraivossa kuitenki huutaa josko sittenki olis raskaana tapahtuuhan ihmeitä :o)

Plussa tuulia kaikille ++++++++++++++++++++++++++++

Niiloakseli kp 24/29 ihmettä odottaen

Vierailija
4/32 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

).( napa on jäässä ja samoin koko alakerta koko karvapehkon alla. Ei mitään elonmerkkiä missään. isännän veitikka se kyllä olisi joka ilta koputtelemassa mutta nyt mulla on taas sellainen joku torjuntavaihe iskenyt päälle. Tai eihän siihen muuta tarvi kuin pari valvottua yötä kirkuvan pikkuisen kanssa. Alkaa kuulkaa Nukku-Matin temput kiehtoa enemmän kuin mieskullan ehdotukset.

Vaikka siinä alkuillasta olisikin pari tuntia aikaa niin kyllä on romantiikka kaukana kun koko ajan mietityttää, että nyt en ehdi nukkua kuin 2 h.. nyt enää 2 h 15 min.. ja vain 2 h.. sit huomaa ettei ole nukkunut silmällistäkään ennenkuin yörumba alkaa.

Junioria yritän nyt epätoivolla vieroittaa tissiltä ja allergioiden takia poika on siis jo puoli vuotta pitänyt yökonserttia.

En tiedä, kyllä on nyt kuume pysynyt pakkasen puolella vaikka ainahan tänne sivuille haalaudun.. Ehkä nyt enemmänkin jännäämään muiden puolesta.

Maailma on paha paikka ja pahemmaksi tulee mitä enemmän on lapsia.. Huoli kasvaa ja tieto tuo tuskaa.

Siitä huolimatta ihanaa viikon alkua kaikille.

T.Neppis

Vierailija
5/32 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepulle ja Niiloakselille bd bd bd ja lämpöisiä plussatuulia.

Vierailija
6/32 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kertaa uskaltaudun kirjoittelee tälle palstalle. Sivusta olen seurannut ja lukenut teidän ihania kirjoituksia noin pari kuukautta :-). Vuosi alkanut monen plussaonnella ja nyt toivotan tammikuun plussanneille halauksin ONNEKASTA ODOTUSTA!

Meillä on kolme lasta (2000,2003,2005) ja pikku hiljaa olen huomannut, että alkais olla aika antaa seuraavalle vauvalle tilaisuus.... Kierukan otin eka kertaa syksyllä 2006 ja nyt suunnittelen, milloin sen kävisin poistattamassa, tosin mieheltä haluan ensin positiivisen suhtautumisen vauvan yrittämiseen.

Hui -Olen pari kertaa muka leikillään miehelle asiasta vihjaillut ja vastaanotto on ollut empivä, koska " yllätys yllätys" mieheni miettii heti, ettei mahduta autoon!

En siis varsinaisesti kuulu tänne, mutta huomasin, että mukana on myös äitejä, joilla kierukka ja vauvakuume vaivaa mieltä. Joten halusin myös kirjoittaa, koska tuntuu, ettei ymmärrystä tälle kuumeelle saa parilta tuttavalta, joille olen myös erehtynyt tunnustamaan, ettei meidän lapsiluku välttämättä olekaan tässä.

Olen kai ns.kroonikko vauvakuumeen suhteen.... Lapsiluku, kun piti jäädä kahteen, mutta mutta....... tiedätte varmaan tunteen ;-).

Hulinaa ja huisketta, sairauksia ja huolia kyllä riittää tälläkin kokoonpanolla, mutta nyt alkaa tuntua, että voimia kerätty ja seuraava vois tulla ens vuoden puolella. Miksi ensi vuoden puolella, johtuu siitä, että silloin saisin paremman ä-päivärahan. Hullua, eikä mitenkään minun juttu suunnitella tällä tavalla, mutta neljännen haaveen kanssa näytän pohtivan asiota enemmän.

K@@po, joka ei vielä laske kp, mutta haaveilee kuuluvansa tänne, kun lumet sulaa.....

Vierailija
7/32 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teitä plussanneita on näin paljon jo tammikuussa, niin jaksaa pitää lippua korkealla myös me muut.

K@@po: Mä laitatin kierukan vuonna -05 topukokuussa, kun tuli sanottua, että kyllä nää kaksi saa riittää. Hahah! Viime vuoden syksyllä aloin tuntea sitä ihanaa virnistelyä ja kuumotusta, kun tutut alkoivat saada vauvojaan ja mua totta kai pyydettiin kattomaan. " Voi, kun tää on NIIN sulonen!" Joo, eipä muuta enää tarvittukkaan. Onneksi ukko ymmärsi mun " tarpeet" ja nyt tammikuun 5.pv kävin poistattamassa sen härpäkkeen joka on torjunut noiden ihanien siimahäntien iskeytymisen neiti Vaativaan.

Joten tässä olis ovisviikonloppu loppuun kulutettu;) (ainakin yhtäkkisestä himokkuudesta päätellen) ja jäämme odottelemaan, jos vaikka saataisiin uudestaan käyntiin tämä vauvarumba. Nyt kun tämän alottaa uudestaan parin vuoden tauon jälkeen, niin kyllä toiveissa olis saada toi lasten pääluku nro 5 rikki. Nuori, kun tässä on itse kukin;)

Mahtavaa viikon alkua teille. Mä seurailen teitä täältä sivusta ja onnittelen kun sen aika tulee!!

Vierailija
8/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan uskaltakoonpas se ämmä tänne hiipiä..mrrr! Kuitenkin jossain nurkan takana kyttää sopivaa hetkeä. Näkyy siis mun kierto menevän nyt pitkäksi. Pitääpä tehdä vielä varmistustesti jos ei viikon sisällä täti hurauta ferrarillaan tänne. Ääh!

Mä jo salaa vähän toivoin kun nää oireet on niiin epämääräisiä...

-heppu- *alamaissa vähän*

Vierailija
9/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille.

Uskaltauduin nyt sitten viimein kirjoittelemaankin...kauan olen jo lueskellut teidän juttuja ja nyt on niin paha vauva kuume jo että pakko ilmoittautua joukkoon.

Olen siis 25 kohta 26 vuotias kotiäippä lapista,perheeseen kuuluu aviomies, ja 4 muksua(p:9v,t7v,P 4v ja t kohta2v) ja nyt olis haaveissa vielä 5 pienokainen.

Mies on kiikunkaakun siinä rajalla...joten odottelen vihreää valoa siltä puolen.

Toivottavasti tänne mukaan vielä mahtuu.

Vierailija
10/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että tänne sitä sitten...huhhuh. ;) Täällä siis uusi kuumeilijaksi tunnustautuva, jolle K@@pon juttu kuulostaa tutulta..

Meillä on aina puhuttu kolmesta lapsesta ja kun kolmtta vielä kesällä S.09/06) mahassani tuskaisena kannoin niin vannoin ettei koskaan enää, ei ikinä ja miehelle ehdottelin pikkuhiljaa sterilisaatioon hivuttautumista, että jos ei hän niin sitten mie..

Kun nykyinen kuopus oli 2kk sanoin miehelle että unohda koko sterilisaatio, en ole veilä sellaseen valmis. En ihan oikeasti muistanutkaan enää neljän vuoden tauon jälkeen kuinka hurmaavia vauvat oikeasti on ja mieleen iski kamalan haikea ajatus: voiko tää muka olla miedän viimeinen, eihän voi eihän??

Itselleni olen tätä idioottimaista kuumeilua (idioottimasta siksi että kuopus on vielä oikeasti pieni ja VAUVA!!) koettanu puolustella sillä että muuten tää jää jotenkin yksinäiseks...*virnistys* siis kun isosiko on 6v vanhempi ja veli 4v niin...Tuskiin meidän 11v neiti jaksaa varttia pidempään pikkuponeilla 5v pikkusiskon kanssa leikkiä...saatika sitten 9v poika...että semmonen selitys.

Miehen kanta on epämääräinen no eihän sitä koskaan tiedä, mutt autoon ei mahdu kuin viisi (K@@po, taitaa olla joku tyyppivika tää ajatusten juoksu miehillä ;) ).ja että koti käy ahtaaksi eikä hän haluais ottaa lainaa. Ai ahtaaksi, mitenniin 75neliötä ja nyt viis ihmistä, eli ei se vauva sitä enää pahenna paljoakaan...olen lupautunut nukkumaan vaikka olohuoneessa tai ulkovarastossa jos se siitä on kiinni. Ei siis ole sanonu juuta eikä jaata, mulle nyt tietysti olis helpompaa jos sanos suoraan kantansa. Voihan se olla ettei meille enää Luoja neljättä suo, melko ihme näillä miun pco munasarjoilla nämä kolmekin.

Hormoaalinen ehkäisy tekee miusta ison pirun joten sitä ei voitu alottaa, nykysin ehkästää vähän sinne päin Patentex Oval ehkäisyvaahtopuikoilla. Tuntuu olevan ongelmia odottaa sitä 10minuuttia joka vaahdon muodostumiseen pitäs aikaa varata ennen yhdyntää ;)

Niin siis virallista yritystä ei ole kaynnissä, kuumeilu vaihtelee päivästä toiseen laidasta laitaan, mutta mielelläni roikkusin mukana pinossa, ainakin taustalla.

Minjuska ja mukulat t00, p02 jat06

Vierailija
11/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä näköjään osaa pysyä poissa ;) Kiva käydä aina väliin kurkkimassa tuttujen kuulumisia. Jos höntän elo kiinnostaa, niin käykäähän kurkkaamas miun blogistani ;)

http://melukyla.koti.kotikissa.fi/

Terkuin H&pesue

Vierailija
12/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kans on kroonista tämä vauva kuume.

Loria81: täällä toinen " teiniäiti" Olen 26 ja esikko täyttää 9v.

Koitko paljon negatiivista huomiota esikkoa odottaessasi?

Minä sain joka puolelta kuulla kuinka elämäni on nyt sitten pilalla yms. No ei ole elämä pilalla ja lapsia on siunaantunut jo 4 ja lisää halutaan,mutta vain se yksi vielä sitten ei enää :o) paraskin sanomaan... Joka lapsen jälkeen olen vannonut että tässä oli meidän lapset... ;o) ei taida mies ihan hevillä uskoa tätä viimeinen lapsi juttua.

).( Ihmettä odotellessa :o) terot loppui eilen ja nyt odotan tätiä käymään tai sitten en riippuu vähä tilanteesta :o) Vaikka se kuinka olisi epätodennäköistä tuo raskautumiseni tässä kuussa niin silti sitä miettii josko sittenki...jne.

mulla kun nuo täti oireet on aika lailla samaa sarjaa kun raskausoireet...

Hammaspesulla yökkäilen,raivostuttaa,pissa tuoksuu voimakkaalle,turvottaa,väsyttää... siinä sitä onkin mutta eipä auta kuin odotella. Eiköhän se kohta tule jos tulee... ;o)

Niiloakseli kp 25/29 ihmettä odottaa edelleen... ja niitähän tapahtuu oikeastikkin!! pitäkää peukkuja.

Vierailija
13/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan taas, mieli on hiukan parempi ja uutta ovista olen valmiina bongaamaan tikut kourissa ja takataskuissa ja vaikka missä. Varokoon mamselli itseään tässä kierrossa aion olla simppojen rintamalla heti etulinjassa vinkkaamaan millon on oikea aika mennä vikittelemään mamsellia. Vaikka sanotaan että elimistön pitäisi antaa palautua edellisestä jne jne mutta sanokaa se mun aivoille kans ;) Ekaa kertaa elämässäni nyt siis ovistestien kanssa aiotaan koittaa, joten kerta kiellon päälle ja tunteella :D Se omasta navasta.

Kuinkas se on päivä muilla pyörähtänyt, mä olen kutonut taas ja yhden paidan sainkin tytölle tehtyä valmiiksi, jos huomenna kipaisis nappikaupassa siihen sievät napit ostamassa :)

Mukavaa päivää kaikille :)

Lastwish ja kp 5/32

Vierailija
14/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kun kivistää ja on liikaa töitä. Kävin viime viikolla työhaastattelussa ja sain paikan. Nyt edellinen työsuhde loppuu perjantaina ja pitää saada hommat tehtyä alta pois, kun seuraava pesti alkaa maanantaina. Elättelen toiveita, että saisin jatkaa sitten tässä uudessa paikassa vielä syksyllä. Nyt on kesäkuun alkuun saakka töitä.

Tuo täti sais viipyä mieluusti vain vähän aikaa...

t. Outi

Vierailija
15/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi oli kuin omasta näppiksestäni. Tosin mulla ei ole ikinä ollut kierukkaa. Mutta kolme lasta meilläkin:00, 02 ja 05 ja vauvakuume on kova. Mieheni oli alluksi ihan ehdoton, että nämä kolme riittävät. Oli jopa menossa steriloitavaksi vielä vuosi sitten. Nyt ei ole enää niin ehdoton ja on jopa vähän lähtenyt vauvakuumeiluuni mukaan. Mulla on toivoa, että loppuvuodesta meilläkin voitaisiin yritellä vauvaa. Tosin työjutut muakin mietityttää, koska ei ole vakipaikkaa ja haluaisin nyt tehdä itseäni tykö eri kouluissa.

t. Outi

Vierailija
16/32 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas pino jo toiselle sivulle joutunu, missä kaikki on ?????

Eipä kai mulla mitään kummempaa ollukkaa mieles, aattelin vain nostaa, josko panis meihin puhtia kirjottelemaan!

Ja tervetuloo uusille, kiva, kun porukka kasvaa! Toivotaan myös lisää plussauutisia, jos ei enää tammikuulle ehdi, niin helmikuulle sitte!

Talvisin terkuin

Tasoiteostoksille-kohta-lähtevä Hemppa

Vierailija
17/32 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies muutti sitten mieltänsä vauvan suhteen että yritys alotetaankin vasta kesäkuun jälkeen.Meillä on häät kesäkuussa ja mies sano et ne ekat 3kk oon niin pahalla päällä ja makaan vessassa että ei onnistu:D Mä ompelen ite oman hääpukuni ja mies on sitä mieltä että en saa sitä tehtyä jos nyt tulisin raskaaksi.Tällä hetkellä mulla on likkojen puvut työn alla.

Meidän piti alottaa vauvan yritys heti vuoden alusta mutta ei sittenkään.

Onneksi on ollu muuta ajateltavaa kuin pelkästään se vauva vaikka eilen illalla siitä miehelleni puhuin.

Ihan uteliaisuuttani kysyn että joko teillä muilla rupeaa olemaan lapsiluku täynnä?Meiltä puuttu vielä 3 lasta olen aina halunnu 7 lasta ja ei ole mun haavetta tyrmätty:D Mies on sitä mieltä että viimenen tehtäis sitten joskus 40v. eli ois iltatähti*hih*

Mutta nyt pitää mennä laittamaan ruoka uuniin.

Vierailija
18/32 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nektariina: meillä puuttuu vielä yksi " se viimeinen" mutta aika näyttää sitten todellisen tilanteen myöhemmin. Tämä tuleva olisi meidän viides.

Olen kuulemma eka kerran kuusivuotiaana sanonut kummitädilleni että " isona minusta tulee äiti ja teen viisi lasta" ja kun menin kihloihin mieheni kanssa vuosia sitten anoppi käytti meidän kihlajaiskuvaa aurojen lukijalla joka oli sanonut että perheemme tulee olemaan 7 henkinen!

).( hiljaiseloa olen vietellyt kun sitä tätsykkää odotan ainakin mahakivuista voisi sen tulon päätellä. Sellaista polttavaa jomotusta ja nukuttaa ihan hirveästi koko ajan... Aika hyvä tuuri saa olla jos olen nyt onnistunut paksuksi pamahtamaan :o) mutta ihmeitä sattuu,eikö??

Niiloakseli kp 26/29

Vierailija
19/32 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, täällähän olikin paljon uusia kuumeilijoita mukana. Tervetulemas vaan kaikille minunkin puolestani :)

Pakkasukko saapui pohjolan emännän iloksi ja riesaksi. Ulos ei viitsi mennä ja pienimmällä onkin nyt ongelma kun ei osaa nukahtaa päiväunille sisälle.. Lisävällyjä vaan ja poika pakkaseen.

).( ei mitään uutta mutta...

Ms Munasolu otti ja lähti Phukettiin. Aikoi mennä hierottavaksi ja rentoutumaan valkoisille hiekkarannoille. Ei kuulemma jaksa enää kuunnella juniorin yöhuutoa. Aikoi palata kunnes ipana oppii nukkumaan yönsä. Sanoi vievänsä mukanaan kaiken hormonitoiminnan, joka aiheuttaa minkäänlaista vauvakuumetta. Ja totta se on, ei noussu elohopeat mittarissa vaikka tänään haistelin 2 kk ikäistä tyttövauvaa. Hälyttävää, kun kyseessä oli nimenomaa tyttö. Eikä käynyt kateeksi vaikka ihmettelin ystävättäreni pyöreää vauvamasua. ei minkäänlaista elonmerkkiä missään.

Simpat eivät pääse marssille sillä tämä täti uhkaa vääntää koko ilotikulta niskat nurin jos lähestyy lisääntymismielessä.

Pitäisköhän poistua koko kuumepalstalta.. tässähän menee vielä maine ;)

Yrittäkää pitää pinoa pystyssä ja mainetta yllä. Käyn täällä aina tarkistamassa josko kuume tarttuis takaisin.

Neppis the kuumeen kadottanut

Vierailija
20/32 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille! Mukavaa kun uusia ilmoittautuu mukaan, kirjoitelkaa ahkerasti vaan että saadaan meidän pino pysymään piiiitkänä ja vilkkaana, jee.

Mitäs meille, hm, mies on koulussa ja minä lapsukaisten kanssa keskenään kotona. Lettuja ja mansikkahilloa kera kermavaahdon ovat lapset tilanneet iltapalaksi. Herkutellaan hiukan ja mennään aikaisin saunaan ja nukkumaan.

Tätiä odottelen kylään että tietäisin onko kierto pysynyt normaalina vai menikö pillerikokeilusta sekaisin. Jospa meilläkin kuiteskin kohtapuoliin annettaisiin pienelle lupa tulla. Tätyy keskustella miehen kanssa taas vaihteeksi. Tätä on nyt soudettu ja huovattu niin monta kertaa edestakaisin että mun mielestäni saa tulla sitten kun on tullakseen.

Ja Nektariiniko se kyseli laspiluvusta. Nyt on sellainen olo että kuudes olisi sitten se viimeinen mutta aina välillä tuolla takaraivossa sitten ilmoittelee pieni ajatus että jos kuiteskin seitsemän. Aika näyttää.

Eipä muuta, nyt aion mennä saunaan istuskeleen kuopuksen kanssa.

Hyvää illanjatkoa kaikille.

Medison+5