Raskaana, silti kuukautiset?
Onko mahdollista, että tulee vielä yhdet kunnon menkat vaikka olisi raskaana..? olen kuullut tutun tutulle näin käyneen. Eli oli tullut raskaaksi, jonka jälkeen vielä seuraavassa kuussa oli ollut kuukautiset. Laskettu aika meni tietty aluksi pieleen kuukaudella, kun kuukautisista laskettiin. Mutta en tiedä uskoako tuota. ONko kenellekään käynyt näin??
Kommentit (3)
Mulla oli yhdet menkat, kun jo olin raskaana, mutta ne olivat kyllä paljon niukemmat kuin normaalisti. Eli kestivät vain 3 päivää ja vuoto oli lähinnä ruskehtavaa.Ystävälläni tuli samanlaiset niukat menkat vielä kolme kertaa kun oli jo raskaana. Yleensä jos vielä näitä " valemenkkoja" tulee vaikka on raskaana niin silloin ne minun käsitykseni mukaan ovat usein tosiaankin niukemmat eikä niin runsaat kuin henkilöllä yleensä.Tietysti jos menkat on yleensäkin niukat ja kestää normaalistikin vain jonkun 3 pvää niin vaikeaa on varmaan arvailla onko ne nyt ne oikeet.Itselläni ennen tuota raskautta oli runsaahkoot ja 5-6 päivää kestävät menkat.
Minulla oli samoin kuin sinulla..ennen kuukautisia oli pahaa oloa, mutta sitten se loppui kun kuukautiset alkoivat..eivät kestäneet kuin 3 pv. ja alkoivat normaalia aikaisemmin..
Eli olen jopa kaksi kertaa ollut raskaana ja yhdet menkat tulleet kuitenkin.
Ensimmäisestä en edes heti (tietenkään) tajunnut että raskaana ollaan mutta kun niitä menkkoja ei sitten tullut enempää niin älysin tehdä testin. Nyt on poika jo 5v.
Toisen kerran aavistelin jo ennenkuin menkat piti edes alkaa että olen raskaana ja kun pientä vuotoa tuli mutta ei sen enempää niin tein testin ja positiivinenhan se oli tosin meni kesken rv8.
Nyt olis taas sama juttu kai. testannut en ole vielä ajattelin sinnitellä ensi viikon alkuun niin näkyy varmasti jos plussaa näyttää pitäisi.
Minun siskolla on myös kaksi kertaa käynyt sama juttu ja molemmista terveet lapset.