Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

>>> Kymppikerho -07, vko 5 <<<

29.01.2007 |

Hyvää aamupäivää kaikille!

Mun viikko meni ihan mukavasti ja pääsin viime viikolla asettamaani tavoiteeseenkin (painon piti olla 68 ja jotain). Aion jatkaa samaan tapaan, tosin liikuntaa pitäisi harrastaa 100 % enemmän. Ensi maanantaina tavoitteeni on olla puoli kiloa kevyempi.

t. Ksenja

Lähtöpaino 70 kg

Tavoite 57 kg

Paino nyt 68,7 kg

Pudotus viime viikko -0,6 kg

Pudotus yhteensä - 1,3 kg

Pituus 165 cm

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuitenkin niin reipas tänään, että heräsin klo7 ja venyttelin ½tuntia. Aion ottaa tästä tavan eli herään ennen lapsia ja jumppaan lihaskuntoa tai venyttelen heti aamusta. Päivällä ja illalla kun en jaksa mitään tehdä. Nyt voi sitten hyvällä omatunnolla lepäillä kun on aamulla jo rehkinyt =)

Paino on kyllä jumahtanut johonkin 66kg vaikka mitä tekisi ja viikon päähän olin laittanu välitavoitteeksi 65kg. Tuntuu vähän turhan suurelta tavoitteelta saada yli 1kg viikossa pois.

Viime viikko meni niin että oli päiviä jolloin söin vain salaatti ja sitten taas toisena päivänä meni ihan herkutteluksi. Tasapaino siis vielä puuttuu tästä syömisestä.

Mutta huomenna virallisia tuloksia.

Ps. matka varattu maaliskuun alkuun ja sitten olisi mukava painaa 62kg!

Vierailija
2/11 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viikko on mennyt syömisineen hyvin ja liikuntaakin pääsin jonkun verran harrastamaan, kahdesti salilla ja kerran 6km reipas kävelylenkki, jokatoinen ilta edelleen rutistelen vatsoja ja punnerrruksia.

Paino sen sijaan +-0 :( Ei tunnu ihan helposti lähtevän enää näin normaalipainon sisällä..Olin ajatellut etttä tämän kuun lopussa pitäsi olla 55kg jos mielin maaliskuun lopussa sen 50kg painaa, taitaa käydä niin että viimeiset kilot täytyy rutistaa reissussa pois, onneksi matka on kuukauden mittainen;) ja ainakin aiemmilla thaimaan matkoilla on paino tippunukin 1-3kiloa, sielä tulee syötyä vain paikallista ruokaa ja aika pieniä annoksia ja hedelmiä niin paljon et väkisin vähän laskee, tosin tuppaavat tulemaan aina suomen päässä takaisin jossakin vaiheessa.. Kovaa matkakuumetta jo pukkaa ja hennesin postimyyntivaatteita joka päivä odotellaan, vähän yksiä farkkushortseja pelkään et kuinkakohan kiristää vatsamakkaraa mutta toivotaan parasta! Voi että ja lapsille ihania kesävaatteita tilailin myös,kivaa kun on ollut näin ihanan aurinkoisia ilmojakin piristyksenä, ainakin täälä tampereella!

No faktoihin sitten

pituus:157cm

lähtöpaino:58.2

paino viimeksi ja nyt:56.6

kokonaispudotus:1,6

vyötärö:mittaan ensi viikolla,eli kolmen vvikon välein

Tsemppiä ja aurinkoista mieltä kaikille:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituspaino 75,2 kg

Viime viikolla 72,3kg

Paino nyt 71,5 kg (-3,7kg)

Tavoitepaino 65 kg (paino ennen raskautta)

Pituus 176 cm

Hyvin on jatkunut painonpudotusurakka! Painoa siis lähti (mikäli vaakaan uskomista) 800g! Pv:n pisteillä edelleen ja liikuntaa päivittäin myös. Nyt olen sitten jättänyt myös liikuntapisteet syömättä et jos sillein putois paino nopeampaan. Ja hyvältähän tuo näyttää. Tosin vielä on pitkä matka vanhoihin farkkuihin joten motivaatiota riittää...

Vierailija
4/11 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus paino 80kg

Paino nyt 76.8kg

Pudotus yhteensä -3.2kg

Tavoite 69.9kg :)

Pituus 168cm

Pisteillä mennään edelleen ja ihan hyvä on ollut vointi. Ihmeen helpolla on lähtenyt pudotus liikkeelle. Täytyy vaan toivoa että jatkuukin yhtä helposti! :)

Tsemppiä kaikille pudottajille!

Vierailija
5/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana hyvä viikko eikä viikonloppunakaan tullut mässäiltyä mahdottomasti, jee! Liikuntaakin olen harrastanut ihan kivasti, eilinen ja tämä päivä jää kyllä väliin, kun sain lapsilta taas flunssan :(

Tuloksia siis:

lähtöpaino 79 (BMI 26,7)

paino nyt 73 (BMI 24,7)

tavoitepaino 68 (BMI 23,0)

muutos viime viikosta -1,5 (kaikkiaan -6)

pituus 172

vyötärö 87 (2.1.) - 84 (16.1.) - 82 (nyt) - tavoite alle 80

Kiva, kun tulokset alkavat jo näkyäkin! Vyötärön yläpuolelta on makkara sulanut ja pömppömaha pienentynyt selvästi. Suunta on siis oikea!

Mukavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
6/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko mennyt tasaisesti, ei muutosta suuntaan eikä toiseen, varmaan eilen alkaneilla menkoillakin osuutta asiaan, turvottavat niin.

Eilen hain kuntopyörän varastosta ja isäntä sitä rasvaili ja laittoi kuntoon, illalla sitten aloitan..

Pituus 160cm

Lähtöpaino 72,1kg

Paino viimeeksi ja nyt 70,5kg

Pudotus yhteensä 1,6kg

Tavoite 60 kg

Vierailija
7/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näytti 67,1kg =( ja minä kun luulin että olisi jotain tapahtunutkin. Pitää varmaan ottaa pisteet käyttöön kun ei tästä mitään tule.

Vierailija
8/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei vaan!

tämän viikon saldo on seuraavanlainen:

lähtöpaino:64.4kg

tällä hetkellä: 61.8kg

kokonaispudotus:2.6kg

pituus: 156cm

eli summa summarum:toodella hitaasti lähtee mutta pääasia on,että paino putoaa. Karkkilakko on kestänyt tammikuun ja varmaan jatkan sitä vielä,imetyskään ei ole kärsinyt,joten ihan ok homma.

ei muuta kuin jatkoja ja palakoon läski myös helmikuussa!

9/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä ei mene vahvasti :( Mulle iski viime yönä noro virus pahemman kerran, joten kerron hyvin lyhyesti mitat:

Aloituspaino: 69 kg

Paino viime viikolla: 68.7 kg Näin muistelisin...Aivot ei toimi :(

Paino nyt: 67.6 kg johtuen varmasti oksentamisesta

Pituushan oli 158.5 cm

Zemppiä tytöt hienosti menee :)

10/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitepaino mulla on 55 kg tämän vuoden aikana, Täysimetän 4,5 kk " pientä" poikaa joten mulla ei saa ihan kauhiasti lähteä viikossa.

Vierailija
11/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupaino 77,7 / Nyt 73,5 / Tavoite 67

Vkopudotus -1,1 / Kokonaispudotus -4,2

Pituus 167 cm, BMI nyt 26,4

Vyötärö nyt 83 (alussa 85)

Edellisellä vkolla mulla oli lisäystä +0,2 ja alkuviikon jaksoin hyvin tsempata. Sitten iski ihan hirveä mässäily päälle: torstaista viikonloppuun ja ilmeisesti mua tästä rankaistiin... sunnuntai-iltana alkoi yrjötauti, joka sitten korjasi lukemat ihan kivannäköisiksi :-) Hyvä syy tällä vkolla yrittää pitää lukemat " nätteinä" .

Joo, joku kirjoitteli että yli kilon vkopudotus taitaa olla turhan haasteellista. Mäkin ajattelin alkuun että kilo lähtis per vko (näin joskus aikoinaan pv:ssä tiputin), mutta nyt olen maltillisemmalla linjalla: kunhan kesään mennessä pääsisi tavoitteeseen. Toivottavasti vaan noita " mässäilyputkia" ei kovin usein tulisi :-) Mun oli ihan vaan pakko saada suklaata ja paljon! Onko muilla vastaavia houkutuksia ja miten selviätte niistä?

Kyllä tämä tästä! Hoikempana kohti aurinkoista kevättä!!!