Mitä päälle Metallican keikalle. T. Nainen 58 v
Kommentit (57)
Tämän illan konserttiin minun mukana tulee tytär (15v), joka pääsee ensimmäiseen isoon konserttiinsa. On "joutunut" kuuntelemaan Metallicaa jo vauvasta lähtien ja monet hitit on hänellekin tuttuja. Ihan perusvaatteilla tullaan, sadeviitat tosin varmuuden vuoksi myös mukana. Liput katsomossa, ei kentällä.
Ihan vaikka vaatteet. Niillä pääsee jo pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Hyvä vinkki! Löysin kivat nahkahousut ja t-paidan!
58-vuotias nainen nahkahousuissa? Onneksi en ole tuota karmeutta näkemässä.
Voi niitä raukkoja, jotka yrittää tulla omalla autolla lähellekään stadionia. Voin kertoa, että tällä hetkellä koko kantakaupunki on yhtä tietyömaata, joten tarvitaan paljon aikaa ja piiiitkää pinnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika viileää ja epävakaista tiedossa, mutta eiköhän se ole perus bänditeeppari, farkut, flanellipaita tai huppari ja maiharit. Joku kertakäyttösadeviitta varuiksi mukaan.
Ärsyttää vaan taas stadionin reppukielto, kun hupparia on hankala tunkea mihinkään minikäsilaukkuun jos sattuukin tulemaan kuuma ja ei oikein huvita ravata kentältä narikkaan ja takaisin vähän väliä viemässä tai hakemassa sitä ylimääräistä paitaa.
Hupparin voi sitoa vyötärölle. Reppukielto on täysin ymmärrettävä turvallisuussyistä. Myös Rammsteinin stadionkeikalle saa tuoda korkeintaan 20x30cm kokoisen laukun. Eihän siitä mitään tulisi jos 50.000 ihmistä raahaisi paikalle laukkujaan ja reppujaan.
Pysy sinä kermaperse kotonasi.
Tän takia käyn yleensä stadionkeikoilla muualla kun Suomessa, kun täällä kaikki on niin helvetin vaikeaa :))
Eilinen soudcheck kuului hyvin Oulunkylään asti. Varmaan tänäänkin stadionin ympäristössä kuuluu mukavasti keikka, vaikka ei itse siellä sisällä olisi.
Metallican keikalla musta väri ei ole koskaan väärä valinta. Tosin tätä nykyä niiden keikoilla on sen verran paljon viisikymppisiä yleisössä, että näkyy siellä jo paljon muutakin väriä.
Vierailija kirjoitti:
Stadiin on näköjään konserttivieraita saapunut Latviasta ja Liettuasta ainakin. Oli aika hyvä nousu heillä päällä jo yhdellä terassilla Metallica-paidoissaan.
Triplassa myös näitä näkyy olevan. Tosin en tiedä mistä ovat lähtöisin.
Metallican paita tietenkin. Lisäksi suosittelen housuja tai hametta.
Vierailija kirjoitti:
Paska on yhtye en suosittele.
Sitä tässä ei kysytty.
Jonkun toisen bändin t-paita xD tai ehkä ei.
Mulle tuli mieleen kun on Motörhead-paita henkarissa.
Musta Metallica t-paita ja mustat nahkahousut. Tai tiukat farkut. Maiharit ja rotsi.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun toisen bändin t-paita xD tai ehkä ei.
Mulle tuli mieleen kun on Motörhead-paita henkarissa.
Lady Gagan paita toimii hyvin. Lady Gaga on oikeasti Metallica- fani, ollut jo ihan pienestä asti.
Kannattaa laittaa ukkosenjohdatin päähän, ettei salama osu.
Oikeat nahkahousut ehkä-tekonahkahousut ällöttävän hiostavat kesällä
Vierailija kirjoitti:
Oikeat nahkahousut ehkä-tekonahkahousut ällöttävän hiostavat kesällä
Eikö naisella pidä ollakin jalkoväli märkänä, kun ollaan katsomassa uhoavaa mieslaumaa? Jos ei muuten kostu, niin ainakin hien voimasta!
Ne perinteiset marimekon kaapu, leggingsit ja pinkit crocsit.