Miten miesten kanssa voi elää samassa taloudessa?
Siis niiden sisustusmaun tai sen puutteen takia tuntuu aivan mahdottomalta. Mulle kaunis ja viihtyisä sisustus, sekä myös kodin siisteys on hyvinkin tärkeää. En ole tavannut vielä yhtään kumppaniehdokasta, jolla olisi edes samansuuntainen maku ja ajatukset kodin ylläpidosta. Enkä tarkoita mitään mautonta live laugh love -sisustusta.
Kommentit (41)
taas yksi paskantärkeä ap ja sisustuksensa.
Olisit onnellinen että on katto pään päällä.
Ylipäätään parisuhde on kompromisseja. Jos et voi joustaa sisustuksessasi mistään, niin sitten eri asunnot. Paljon on sellaisiakin pariskuntia.
Ajattele asiaa myös miehen näkökulmasta. Miltä sinusta tuntuisi, jos kumppani ilmoittaisi ensimmäiseksi,.että tuo sinun mattosi ei sitten meidän taloon tule ja tätä harrastushuonetta ei sitten ole kun fengshuit menee v*tuilleen ja tuo etätyöpisteen työtuolisi sitten muuten vaihdetaan tähän epämukavaa deaigntuoliin jne. Olisiko oikeasti sinulle ok luopua tavallaan kaikesta siitä, mitä pidät kotonasi tärkeänä ihan vaan siksi, että kumppani nyt haluaa sisustuslehtikodin, jossa ei saa olla kitaroita seinillä tai muita harrastusjuttuja tai vaikkapa sitä mummon perintösenkkiä näkyvillä?
Vierailija kirjoitti:
Kai sä sitten jatkat etsimistä!
Tarpeeksi kauan kun valitsee, jää lopulta luu käteen. Vanha sanonta, joka aloittajan tapauksessa varsinkin pätee.
Hyvin on miehelle kelvannut mun ehdottamat kalusteet. Ja siisteyden suhteen meillä on onneks sama taso.
Kaunis sisustus: rimpsuja ja rampsuja siellä täällä sekä kukkakuviota yms jne. Jos joku mies sellaisesta tykkää, ei takuulla ole naisiin päin kallellaan.
"Kaunis sisustus"
Kenen mielestä? Yllättäen makuja on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisit tuon viimeisen, ap?
Niin täällä mies joka laittaa joka päivä kodin tavarat siististi järjestykseen, robotin imuroimaan jne. Kun lopetan on hetkessä 5 ikean kassia viikkaamattomia pyykkejä, puoli ruokapöytää mainoksia ja muuta postia täynnä. Keittiö aivan karsea.
En minäkään ymmärrä. Miesten vessakäymnin jälkeen vessa haisee hirveälle tuntikausia. Eivätkä usein välitä siivota jälkiään. Ja saattavat kuorsata ja piereskellä.
Vierailin äskettäin eräässä sisämaakaupungissa eläkkeelle hiljan jääneen ylemmän toimihenkilömiehen kotona. En ole ikinä nähnyt niin siistiä ja hyvällä maulla sisustettua kotia. Kaikki oli jetsulleen....rouvaa ei ollut kuvioissa sotkemassa. Niin ja mies on vielä hetero.
Eihän tuo ole ongelma. Vaikka on parisuhteessa, niin silti kumpikin voi säilyttää omat kodit. Eipä tule mitään riitaa kotitöistä eikä tarvitse tehdä kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Sisutus on turhaa hommaa ja siivotakaan ei kannata kuin kerran kahdessa kuukaudessa.
Muista laittaa tuo tinder-tekstiin tai kertoa se treffikumppanille ensimmäisellä tapaamisella.
Parisuhteessa mitä enemmän n'kemykset menevät samaan suuntaan, niin sen parempi. Toinen oleellinen seikka on, miten kukin suhtautuu asioihin mitkä ei ole 100% oman mielen tai maun mukaisia. Esimerkiksi itse voin kuunnella monenelaista musiikkia, mitä en ikinä laittaisi itse soimaan. Kaveripiirissä on henkilöitä, joille kaikki muu musiikki on roskaa mitä ei voi yhtään kuunnella. Vain ne omat suosikkigenret tai yhtyeet kelpaa kuunneltavaksi. Tuollaiset ehdottomat ihmiset ovat varsin rasittavia ja heidän kanssa helposti koittaakin olla mahdollisimman vähän tekemisissä. Toinen vaihtoehto olla sellaisissa paikoissa tekemisissä, missä esim. tuohon musiikkiin ei voi vaikuttaa, mutta silloinlkin ehdoton ihminen voi ahkeraan tuoda ilmi miten huono musiikki ravintolassa jne. soi.
Vierailija kirjoitti:
taas yksi paskantärkeä ap ja sisustuksensa.
Juuri näin, parempi pysyä KAUKAN miehistä, ei tule koskaan kestämään yhtäkään kuukauden teesentelyn jälkeen....
On se jännää. 20 v elin naisen kanssa ja ainoa mikä ns mun tavaroista sai olla näkösällä
oli kitara, sekin nurkassa.
Nykyään saan sisustaa ihan kuinka itse pidän...
Taulut, matot, kirjahylly ja koriste-esineet etc.
Kyllä yksin asumisella on puolensa.
Sisutus on turhaa hommaa ja siivotakaan ei kannata kuin kerran kahdessa kuukaudessa.