Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö väärin jos annan tuttipullon takaisin 2 vuotiaalle?

Vierailija
29.01.2007 |

On ollut viikon ilman ja juonut tosi vähän. Vaippaankaan ei tule pissaa oikeestaan ollenkaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä vastaaja 2:n kanssa. Lisäät maitoa ruokiin, kokeilet antaa maitoa/mehua/kaakaota pillin kanssa (meillä 2- vuotiaan suuri suosikki, juoda kaakaota pillillä mukista).

Mun mielestä tuonikäinen ei tarvi enää tuttipulloa.

Vierailija
2/7 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele polon hampaita ja taistelua, mikä sulla on uudestaan edessä.

Vesimelonia, hunajameloni tms. voi myös antaa. Mehujäätelöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuon ikäinen voi juoda jo lasista. Ei lapsi janoon kuole, mutta älä luovuta nyt!

Vierailija
4/7 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinas lopettaa juomisen kokonaan kun hävitin pullot. Nyt juo piimää ruualla mieluummin ja kerran päivässä oon antanut maitoa jossa vähän kaakaojauhetta ja sitten pari viiliä päivän mittaan ja juustoa ja raejuustoa.

Vierailija
5/7 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis hissukseen. Niin, että ensin 85% päivän juomista pullosta ja sitten 15% muuten, pikku hiljaa päätyen siihen, että 100% juomista menee mukista tai lasista tms.

Pilliäkin voi treenata varhain. 11 kk lapseni joutui sairaalaan ja siellä eivät voineet antaa hänelle maitoa ja ruualla oli aina pillimehua, oppi siitä imemään tuossa iässä sitten.

Ei kukaan 2-vuotias päiväkodissakaan saa tuttipulloa eteensä, harvempi yli puolitoistavuotias edes nokkamukia.

Vierailija
6/7 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ½ vuotinen juonut jo pillilla mehua ( joo sillon oli piltillä vauvojen mehut)

Vierailija
7/7 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sairaspullona" eli saa tuttipullon kun on sairaana. Joskus muuten iltavellin. Ei ole ongelmia juoda muuten tavallisesta lasista. Ei ole ollut mitään kamppailuja sen kummemmin, solahdettu vain käytäntöön. Kipeänä pitää juoda niin paljon ja tämä on helpoin keino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän