Ajatteleeko kaikki silleen et se oma lapsi on kaikkein suloisin?
Okei, kyllä jotkut muutkin lapset saattaa olla hauskoja, suloisia ja herttaisia, mutta kyllä omat lapset on omasta mielestäni olleet yleensä niitä jotka sitä kaikkein eniten. Ajatteleeko kaikki samalla tavalla omista lapsistaan? Toki näen että eivät ole täydellisiä, mutta lähes täydellisiä näin äidin mielestä kuitenkin.
Kommentit (9)
Tietääkö ruman lapsen vanhemmat, että heidän lapsensa on ruma?
Vierailija kirjoitti:
Niin totta?
Vierailija kirjoitti:
Lapset on minusta harvemmin rumia, jotkut vauvat taas on.
Omat mukst oli minusta maailman suloisimpia vauvoja, oikein super-söpöjä, mutta nyt kun katon niiden vauvakuvia, niin ei ne kyllä ole mitenkään kauhean kauniita vauvoja olleet :D
Kyllähän se evoluutio on pitänyt huolen siitä, että ihmisen mielestä sen jälkeläiset on söpöjä.
Ainakin pikkuvauvojen osalta se kauneus on katsojan silmässä. Toki ne on kaikki söpöjä, ihania ja hoivattavia, mutta se miten käsittämättömän kauniina itse pidin omaa vauvaani vs. kun katsoin kuvia vauva-ajalta, niin olihan niissä eroa. Toki kuvat vähän vääristää, mutta on se ero silti huikea. Uskoisin kaikkien lapsien olevan kauniita vanhempiensa silmissä.
Minun lapseni 10v ja 12v eivät kyllä ole mitään maailman "suloisimpia". Mutta rakkaimpia, kiinnostavimpia, tärkeimpiä tietysti. Mieluiten kuuntelen juuri heitä ja pidän kainalossa juuri heitä, ja jos riidellä ja vääntää pitää niin juuri heidän vuokseen jaksan sitäkin.
No, onhan noita vanhoja setämiehiä, jotka tykkää että naapurin Jennica, 15v, on kaikkein suloisin ja siksi lähestyvät häntä.
Pidän omaa lastani suloisimpana, vaikka onkin usein rasittava tuittupää.
No kyllä mun kolmivuotias taapero on maailman ihanin poika:) Hän kävi äsken kysymässä, koskahan meillä on seuraava kultivoituneen käytöksen oppitunti, sillä hän rakastaa koulua:D
Joskus kun näkee ja tapaa jotain tosi ärsyttäviä ja sellaisia vähemmän herttaisia lapsia, miettii et ajatteleeko heidän vanhemmat kuitenkin heistä että ovat kaikkein suloisempia