En kerro kumppanilleni itsestäni juuri mitään..
Tunteeko kumppaninne teidät tai onko kiinnostunut asioistanne? Olen huomannut, etten kerro itsestäni juuri mitään kenellekään, en myöskään seurustelukumppaneilleni. Hekään eivät tunnu vaivaavan päätä asioillani. Kai se on 50-60.
Kommentit (10)
Kaikkea mitä sanot voidaan käyttää sinua vastaan riidassa tai erotilanteessa! En kerto koska kumppanini on kypsymätön. Rakastan häntä kyllä.
Kaikki yksin kokemani menee pilalle kun niitä pitää kertoa ja analysoida toiselle ymmärrettävään muotoon.
Suomalainen ongelma? Jos toiseen ei voi luottaa, että joku tieto voisi haitata, miksi silloin seukkaisi. Tuskin kukaan jaksaa kaikkea mahdollista kertoa tai on edes järkevää, mutta silti jos ei uskalleta sanoa mitään.
En minäkään. Jos tuntuu että toinen ei ymmärtäisi, en jaa. Joskus en puhu jostain vain, koska en jaksa tai tunne tarvetta. Olen toisaalta miettinyt, että ehkä minussa on jotain vikaa, jos valitsen kumppanin jonka kanssa ei ole mahdollista tai luontevaa kommunikoida suoraviivaisesti. Rakkautta ei kyllä puutu.
Olen ajatellut, että rakastanhan mä lemmikkiäkin ja on sen kanssa sielujen sympatia, ja se ymmärtää minua sillä tavalla. Ehkä kuulostaa karulta verrata lemmikkiin, mutta minusta se on aitoa rakkautta. En tunne tarvitsevani, että kumppani olisi täysin samanlainen, hän on ihana juuri siksi koska kokee maailmaa omalla tavallaan, ja jos olisi liian samanlainen se voisi aiheuttaa ongelmiakin. -6
Miksi sitten seurustella, jos ei halua jakaa asioita elämästään ja rakentaa aitoa yhteyttä siihen toiseen? Ymmärrän, ettei joillekin panoille, tai kevyille tapailutyypeille kerro asioitaan, mutta seurustelukumppanille?
Niin no, missä kulkee se raja, että kertomatta jättäminen muuttuu salailuksi ja suoranaiseksi valehteluksi? Kun ne asiat paljastuu, se toinen pettyy ja tulee tunne, ettei edes tunne sitä ihmistä, jonka kanssa on ollut.
En minäkään. Menneisyyteni ei kuulu kumppanilleni.
"Hekään eivät tunnu vaivaavan päätä asioillani"
Kuinka monta seurustelukumppania sinulla oikein on?