Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään tulee 23:30 Subilla Elossa. Aiotko katsoa?

Vierailija
06.06.2024 |

Tositapahtumiin perustuvasssa elokuvassa lentokone putoaa vuoristoon. Miehistö ja matkustajat joutuvat tekemään julmia tekoja, että jotkut pysyvät elossa... En tiedä haluanko katsoa, mies ilmoitti katsovansa makkarin telkkarista. Pitääkö mennä olkkariin nukkumaan. Mies nukahtaa kyllä puolen yön jälkeen, jolloin voi hipsiä omaan sänkyyn.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut ja katsonut asiasta dokumentteja, joten elokuva ei kiinnosta. Sinun ja miehesi asiaan minulla ei ole mielipidettä.

Vierailija
2/4 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammun ennen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt elokuvan silloin, kun se oli leffateattereissa. Minusta elokuva on hyvä. "Julmista teoista" puhuminen on minusta liioittelua. Kysymys on siitä, että onnettomuudessa henkiin jääneet söivät muun ruoan loppumisen jälkeen kuolleiden lihaa, jotta he pysyisivät elossa. Arvostelijoiden mielestä olisi ilmeisesti ollut parempi, että kaikki olisivat kuolleet.

Vierailija
4/4 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt elokuvan silloin, kun se oli leffateattereissa. Minusta elokuva on hyvä. "Julmista teoista" puhuminen on minusta liioittelua. Kysymys on siitä, että onnettomuudessa henkiin jääneet söivät muun ruoan loppumisen jälkeen kuolleiden lihaa, jotta he pysyisivät elossa. Arvostelijoiden mielestä olisi ilmeisesti ollut parempi, että kaikki olisivat kuolleet.

Ja tuo kaikki tapahtui yhteisestä sopimuksesta. Ketään ei syöty vastoin tahtoaan.