Onkos kellään ihan kauheat ovislimat?!
Anteeksi kaikille, joita ei voisi vähempää kiinnostaa lukea tällaista, mutta kunhan ajattelin nyt kysäistä.
Kommentit (17)
Kyllä mulla on limat helppo huomata, joskus on alkkarit märkinä siitä.
mulla kans, vessassa käydessä venyy ja sitä on paljon! Joskus kovat kivutkin. Olenkohan yltiöhedelmällinen?
-ap
Vierailija:
Hävettää joskus uimahallissa kun vedän pikkuhousuni pois ja limat vaan venyy mukana :(
pöksyjä riisuttaessa niin että nilkkoihin asti singahtaa!
ei ole hedelmällisyyden kanssa mitään tekemistä noilla limoilla. On vaan helpompi bongata ovis. That´s all.
-hoitsu-
minulla limaa tulee kuin olisi pissat housuissa.
On aika tuhti lima, ja oikein hedelmällinen olen ollut.
Vain hormonitoiminnan muutoksen, joka voi tapahtua ilman ovulaatiotakin.
Usein huuhtelen suihkulla emättimen, että saan ne limat pois. Isoja klimppejä.
En ole hedelmälinen, oviksesta ja limoista huolimatta. Yksi PAS-lapsi ja toista ollaan menossa hakemaan.
Sitä ennen oli todella vaikea raskautua. Mahtaako olla nyt helpompaa?
En aiemmin edes tiennyt että tuolta voi tulla sellaisia limoja! Jostain syystä raskaus muutti sen toimimaan.
Eilen mun etupyllystä tuli semmoista sitkeää ovislimaa niin paljon, että kuvittelin et nyt tuli toi täti. Mut sit otin vaunuharson ja pyyhkäsin limat sillä ja talletin kuukuppiini, ja nyt voin liiskata ne tulevan vauvani vauvakirjan väliin muistox!
Netti on pullollaan tietoa asiasta, kannattaa perehtyä.
Kaikki valkovuoto ei tosiaan ole ovikseen viittaavaa, mutta ovulaatiota lähestyttäessä vuodon koostumus on täysin omanlaisensa ja sen oppii tunnistamaan.
nuolemisesta. Ajattelinkin tässä juuri, että mahtaa limojen nuoleminen olla kivaa miehillemme, yyhh... :O
-ap
- billings method
- natural family planning
ja sit ainoat löytämäni sivut suomeksi:
http: // www . schulzmedia . no / mei / OMetusivu . htm
Hävettää joskus uimahallissa kun vedän pikkuhousuni pois ja limat vaan venyy mukana :(