Parisuhteessa elävät: Mitä sanaa käytätte seksistä?
Esimerkiksi jos ehdotat kumppanille seksiä, niin mitä sanaa käytät :)?
Kommentit (27)
Kysyn vaimolta, onko hänellä lihaskiristyksiä, joita pitäisi laukaista.
Joskus vuosikausia sitten saattoi olla että käytettiin esimerkiksi "mennäänkö sänkyyn", "mennäänkö rakastelemaan" jne.
Mutta varmaan viisitoista vuotta on ollut niin että kysyn, mennäänkö runkkaamaan. Mies käyttää siitä sanaa seksi, mutta minä en sitä sanaa enää käytä, vaan olen siitä lähtien käyttänyt sanaa runkkaaminen meidän "seksistä". Syynä on se että meidän yhdynnät oli niin karsean huonoja että niistä ei kumpikaan saanut mitään tyydytystä. Kun yritin saada miestä syvemmälle että olisin saanut klitorikselle sopivaa kosketusta, hän aina kielsi ettei saa ottaa syvälle, koska sitten taas hän ei tuntenut syvemmällä ollessaan mitään kun hän valitti että kaikki on siellä pillussa niin pehmoista. Miehellä on niin onnettoman lyhyt, vain noin viisi senttiä, tai kuusi senttiä minkä hän on itse kuulemma mitannut, ettei yhdyntä vaan toimi ja siksi hän halusi olla vain siinä häpyhuulten välissä. Siksi vaikka olen joskus miehelle antanut periksi ja antanut hänen "yhtyä" minuun, kutsun sitä kuitenkin vain masturboimiseksi tai runkkaamiseksi koska joudun sormiani käyttämään että saisin siitä itse jotain. Meillä oli pitkän aikaa paussia seksistä koska olin hankkinut dildon jolla leikin itsekseni ja pelkäsin että mies ei siitä tykkäisi hyvää, mutta kun toin esiin että voisin hankkia leluja, hänelle se sopi vaikka häntä en sitten yhdyntään enää päästänytkään.
Mies puhuu seksin harrastamisesta, minä rakastelusta. Harvemmin tarvitsee sanoin ehdotella mitään, vaan asiat etenevät enemmänkin kosketuksesta
Pupsuttelu. Naisystävä kysyy myös saako kiusata.
Minkälainen kokemus tulee sopimisesta muiden kuullen?