Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa elävät: Mitä sanaa käytätte seksistä?

Vierailija
06.06.2024 |

Esimerkiksi jos ehdotat kumppanille seksiä, niin mitä sanaa käytät :)?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku vihjaisu riittää, kuten : olisko tänään sellainen päivä.  Se ei ahdista eikä öle vaatimus. 

Meillä puhutaan kotitöistä. Tyyliin että pitäskö tänään tehdä ne kotityöt.

Sitten on koodisanat eri jutuille. Vaikkapa ikkunanpesu on se kun nuollaan pillua.

Hauska sopia mitä tehdään muiden kuunnellessa. 

Minkälainen kokemus tulee sopimisesta muiden kuullen?

Vierailija
22/27 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaimolta, onko hänellä lihaskiristyksiä, joita pitäisi laukaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on

se on seksi.

se.

Vierailija
24/27 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosikausia sitten saattoi olla että käytettiin esimerkiksi "mennäänkö sänkyyn", "mennäänkö rakastelemaan" jne.

Mutta varmaan viisitoista vuotta on ollut niin että kysyn, mennäänkö runkkaamaan. Mies käyttää siitä sanaa seksi, mutta minä en sitä sanaa enää käytä, vaan olen siitä lähtien käyttänyt sanaa runkkaaminen meidän "seksistä". Syynä on se että meidän yhdynnät oli niin karsean huonoja että niistä ei kumpikaan saanut mitään tyydytystä. Kun yritin saada miestä syvemmälle että olisin saanut klitorikselle sopivaa kosketusta, hän aina kielsi ettei saa ottaa syvälle, koska sitten taas hän ei tuntenut syvemmällä ollessaan mitään kun hän valitti että kaikki on siellä pillussa niin pehmoista. Miehellä on niin onnettoman lyhyt, vain noin viisi senttiä, tai kuusi senttiä minkä hän on itse kuulemma mitannut, ettei yhdyntä vaan toimi ja siksi hän halusi olla vain siinä häpyhuulten välissä. Siksi vaikka olen joskus miehelle antanut periksi ja antanut hänen "yhtyä" minuun, kutsun sitä kuitenkin vain masturboimiseksi tai runkkaamiseksi koska joudun sormiani käyttämään että saisin siitä itse jotain. Meillä oli pitkän aikaa paussia seksistä koska olin hankkinut dildon jolla leikin itsekseni ja pelkäsin että mies ei siitä tykkäisi hyvää, mutta kun toin esiin että voisin hankkia leluja, hänelle se sopi vaikka häntä en sitten yhdyntään enää päästänytkään.

Vierailija
25/27 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhuu seksin harrastamisesta, minä rakastelusta. Harvemmin tarvitsee sanoin ehdotella mitään, vaan asiat etenevät enemmänkin kosketuksesta

Vierailija
26/27 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jörnitään.

T. Donnerit

Vierailija
27/27 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupsuttelu. Naisystävä kysyy myös saako kiusata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi