Onko kuinka noloa menettää poikuus maksulliselle?
AP:ta siis pännii neitsyys ja olen ajatellut, että helkkari meen vaikka maksulliselle kun haluan tämän alta pois. En oikeen pyöri missään missä tutustuisi naisiin enkä niille osaa juuri puhuakaan, joten maksulliselle poikuuden menettäminen ei tunnu ollenkaan pahalta idealta.
M28
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Moi! Ensinnäkin siinä, että sä oot kokematon ei ole mitään noloa. Siinä että sä haluat päästä kokemaan yhdyntäseksiä ei ole mitään noloa vaan sehän on ihana asia!
Mä tapsin kumppanini, kun hän oli 29 ja olin hänen eka seksikumppani. Mulla oli seksikumppaneita ollut ennen tapaamistamme useita.
Kumppanini ei kertonut, että hän oli kokematon. Aloin kuitenkin epäillä asiaa, koska hän ei tapailuvaiheessa tehnyt mitään aloitetta seksiin eikä flirttaillut. Lopulta kysyin kiinnostaako häntä seksi ja päädyttiin kokeilemaan.
Ekalla kerralla hän laukesi ennen kuin pääsi sisään. Hän oli ihan nolona ja romuna ja lohdutin ja kannustin ja kerroin, ettei haitannut ja kannustin, että homma kyllä lähtee sujumaan, kun hän pääsee jännityksestä eroon.
Seisokin kanssa oli jonkin aikaa ongelmia, muutama viikko ehkä, ja lohdutin, tsemppasin ja kannustin. Sitten seisokki alkoi pysyä erittäin hyvin ja pääst
Tässä ihan hyviä neuvoja mutta nämä ovat ainoastaan siihen vaiheeseen kun on kyse tositoimista kun aloittajan ja monen (itseni mukaanlukien) ongelma on että ei pääse edes juttelemaan naisille tai jos pääsee kömpelönä tunaroi siinä niin että nainen häipyy pois. Moni nainen ei jaksa katsella jos mies kompuroi sanoissa jo heti alussa kun ei edes toistensa nimiä tiedetä. Moni nainen sanoo että ujous ja kömpelyys on söpöä mutta oma kokemus puhuu päinvastaista, nainen odottaa että mies edelleen on se joka vie asioita eteenpäin joka asiassa. Sinun kumppanisi on ollut onnekas kun sinä olet ollut se aktiivinen osapuoli ja et ole ollut nyrpeänä kun toinen tullut ns reisille vaan lohduttanut ja tsempannut, moni mies olisi onnellinen tällaisesta naisesta mutta tuntuvat olevan harvassa tällaiset naiset kun lukee nettikirjoittelua.
Ei ole noloa. Kerrot vain palvelun tarjoajalle ensin, että kyseessä on sun eka kerta, niin hänkin osaa suhtautua asiaan.
Esimerkiksi Italiassa on ihan normaalia, että isä vie rippi-ikäisen pojan bordelliin, jotta tämä pääsee poikuudestaan eroon. Osaa sitten toimia, kun tyttöystävä ilmaantuu kuvioihin.
No mikäs tuossa nyt olisi noloa? Olet kohta 30v etkä ole vielä päässyt pukille. Hoida hyvä mies tuo asia alta pois vaikka sitten maksullisen kanssa.
Olen ihan ylpeä siitä, että autoin kumppaniani yhdyntäseksissä alkuun. Erittäin hyvä ja kultainen mies pääsi kauttani yhdyntäseksin kiehtovaan maailmaan sisään. :) Ja hänen munansa on todella tyylikäs!
Yhdyntäseksistä (runkkaus on myös seksiä) voi joskus muodostua ihmisille temppu, joka pelottaa. Ensin ihminen luulee, ettei kykene siihen ja pelko lamaannuttaa. Voi olla lannistavia ajatuksia ja kaikkea. Sitten kun toinen valaa uskoa, kannustaa ja "valmentaa", niin homma lähtee sujumaan.
Jos joku ihminen on suhtautuu kumppanin kokemattomuuteen jotenkin muuten kuin kannustavasti, niin on syytä vaihtaa kumppania. Ihan saman tien.
Joskus taas ihmisellä saattaa olla itsestä ja muista ajatuksia (ajatuksethan ei ole totta), jotka sabotoi omaa toimintaa. Ihminen voi vaikka uskoa olevansa ruma, epäviehättävä tai huono juttelemaan tai mitä vaan. Tai sitten ihminen saattaa pitää totena ajatusta, että muut eivät pidä hänestä.
Taustalla saattaa olla huonoja kokemuksia ja sabotoivilla ajatuksilla mieli koettaa suojella sisintä rikkoitumasta lisää esim. suojelee pettymyksiltä.
Jos jostain ajatuksesta tai uskomuksesta ei ole hyötyä itselle elämässä, sitä ei kannata uskoa. Jos taas jostain ajatuksesta tai uskomuksesta on elämässä hyötyä, sitä kannattaa uskoa. Ihminen voi nimittäin itse valita mitä ajatuksia ja uskomuksia uskoo. Mieli tuottaa jatkuvasti kaikkea, mutta valinnan voi tehdä itse.
Usko siis olevasi kuuma, seksikäs ja mielenkiintoinen keskustelukumppani. Silloin alat vähitellen olla sitä mitä oikeasti olet.
Tämä pitäisi olla heti ensimmäisenä jokaiselle 18 vuotta täyttäneelle kundille listalla mikä pitää tehdä niin ei aiheuta paineita loppuiäksi. Bordellit Suomeen niin homma helpottuu.
Ehkä se lähtisi puuman käsittelyssä ilmaiseksi. Laita näitä deittisovelluksia ja olen neitsyt ja tarvitsen apua.
Kumpi on nolompaa. Menettää miehelle vai naiselle?
No, itse en naisena ikinä seurustelisi miehen kanssa, joka käyttää maksullisia. En pystyisi itse harrastamaan seksiä miehen kanssa, joka kykenee seksiin haluttoman naisen kanssa. Vai etkai oikeasti ap luule, että maksullinen haluaa seksiä kanssasi? Hän haluaa rahasi. Itse seurustelen vain miesten kanssa, jotka arvostavat naisen seksuaalisuutta.
yhden illan juttu sanoi minulle , että olen hänen ensimmäisensä. arvasin miten tulee käymään ja hoitelin hänet kädellä , sekään ei kestänyt kun pari vetoa, hetken huilattua kokeilimme uudestaan , jolloin hän pääsi jo sisään asti ennen
Sekuvvaase kokemattomuus on se töörnoffi. Loppuu ennenkuin on alkanutkaan.
Noloa on asiat joita suostut nolostelemaan. Jos larppaat, niin larppaa ylpeästi.
Jos sun tekee mieli seksiä ja sulle ei oo ongelma että tiiät että se on toiselle osapuolelle vaan show jonka hänen duuninsa on rakentaa sulle niin mikäs siinä. Kyllä seksiä kannattaa ainakin kerran elämässään kokeilla.
Jos taas haet jotain kehitystä kohti itsevarmaa, naisia lähestyvää ap 2.0:aa niin ei maksullinen ole siihen vastaus. Siihen parempi vastaus on opetella hymyilemään ja vaikka aluksi hakemaan vain lyhyitä katsekontakteja kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
On se minusta aika noloa. Miksipä et menisi "pyörimään jossain, missä voi tutustua naisiin" ja yrittää puhua heille kuin ihminen ihmiselle. Ei naiset ole sen kummempia otuksia kuin miehetkään. Yleensä riittää että on oma itsensä, mikä ei toki tarkoita, että voit vaikka pierrä vapautuneesti tai kaivaa nenää keskustellessasi, minkä normaaliälyinen ihminen kai tajuaa muutenkin. Uskopa vaan, on naisia, joita innostaa olla miehelle ensimmäinen. Voithan myös etsiä ensikertalaista naista jossain hakupalvelussa, niin voitte sopia päästävänne toinen toisenne tästä ongelmastanne.
Huomasitko että oli meevittutöihin-tasoinen kommentti, jossa mitätöidään koko aloittajan ongelma.
Suomi24:n Neitsyys ja poikuus -palsta on täynnä teinipoikia jotka hakevat poikuudenpoistajaa. Tämä ei vaan ole se lähestymistapa joka uppoaa naisiin. Seksiä ei pyydetä vaan tarjotaan itsevarmasti.
Olla oma itsensä on kiusallisen toistettu fraasi. Minun omaan itseen kuuluu etten osaa hymyillä, siis en hymyile, miksiköhän naiset ei syty. Karismaattisen tyylikäs käytös on aikas paljon tehokkaampi toimintatapa. Se on opittavissa eikä se ole feikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä asiasta ei kannata tehdä mitään elämää suurempaa mörköä, joka on koko ajan mielessä. Epätoivo paistaa kauas ja karkottaa ihmiset, jotka muuten voisivat kiinnostua. Voisiko mennä tapaamaan ihmisiä ihan ihmisinä, kiinnostua heistä ihmisinä, ja odottaa rauhassa, kehittyykö siitä jotain. Jokaiselle asialle on ensimmäinen kertansa, eikä tämä ole sen ihmeellisempi asia kuin vaikka autolla ajamisen opettelu. Koettakaa ihmiset rentoutua ja ottaa elämä vastaan sellaisena kuin se tulee. Varmaan helpommin sanottu kuin tehty, mutta niin se vain on. Jokin rentoutusharjoitus tai mietiskely saattaa auttaa mielenrauhan saavuttamisessa ja samalla tekee harjoittajastaan puoleensavetävämmän ja helposti lähestyttävän.
Komppaan
Vierailija kirjoitti:
No, itse en naisena ikinä seurustelisi miehen kanssa, joka käyttää maksullisia. En pystyisi itse harrastamaan seksiä miehen kanssa, joka kykenee seksiin haluttoman naisen kanssa. Vai etkai oikeasti ap luule, että maksullinen haluaa seksiä kanssasi? Hän haluaa rahasi. Itse seurustelen vain miesten kanssa, jotka arvostavat naisen seksuaalisuutta.
Miten prostituoidun ammatti eroaa esim. psykoterapeutin ammatista? Molemmissa luodaan hyvin intiimi suhde asiakkaaseen ja tehdään töitä oman itsen kautta. Molemmissa silti päämäärä on asiakkaan tarpeiden palveleminen. Eikö ihan yhtä hyvin voi väittää, ettei psykoterapeutin asiakas kunnioita työntekijän halua puhua vakavista asioita, kun tämä tekee sitä vain työkseen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se lähtisi puuman käsittelyssä ilmaiseksi. Laita näitä deittisovelluksia ja olen neitsyt ja tarvitsen apua.
Öö, nettisovelluksissa ihmiset ovat ihan hulluja kiukkuisia markettiasiakkaita. Minua väsyttää en jaksa panostaa yhtään mutta heti tänne kaikki mulle. Jos sieltä jollain tempulla löytää epätoivoisia puumia, niin kertokaa minullekin.
Moi! Ensinnäkin siinä, että sä oot kokematon ei ole mitään noloa. Siinä että sä haluat päästä kokemaan yhdyntäseksiä ei ole mitään noloa vaan sehän on ihana asia!
Mä tapsin kumppanini, kun hän oli 29 ja olin hänen eka seksikumppani. Mulla oli seksikumppaneita ollut ennen tapaamistamme useita.
Kumppanini ei kertonut, että hän oli kokematon. Aloin kuitenkin epäillä asiaa, koska hän ei tapailuvaiheessa tehnyt mitään aloitetta seksiin eikä flirttaillut. Lopulta kysyin kiinnostaako häntä seksi ja päädyttiin kokeilemaan.
Ekalla kerralla hän laukesi ennen kuin pääsi sisään. Hän oli ihan nolona ja romuna ja lohdutin ja kannustin ja kerroin, ettei haitannut ja kannustin, että homma kyllä lähtee sujumaan, kun hän pääsee jännityksestä eroon.
Seisokin kanssa oli jonkin aikaa ongelmia, muutama viikko ehkä, ja lohdutin, tsemppasin ja kannustin. Sitten seisokki alkoi pysyä erittäin hyvin ja päästiin hommiin!
Turvallisuus, luottamus ja hyvä itsetunto.