Kai meiän on mentävä aamulla lapsen kans lääkäriin :(
Nelivuotiaalla ihan järkyttävän kova yskä. Erityisesti tunti-kaksi nukkumaanmenon jälkeen alkaa itkemään, yskimään ja haukkomaan henkeään. Todella kurjaa :( Viime yön nukkui tosi huonosti ja tänään sit ollutkin jo kuumetta. Äsken sanoi että ei pysty puhumaan ja että sattuu hirveästi (näyttää kaulaa leuan alta).
Varsinainen flunssa ollut päällä jo viikon.
En halua mennä lääkäriin varmuuden vuoksi, vaikka vakuutus, sillä sieltä viimeistään saa jonkun taudin ellei mennessä ole.
Kommentit (5)
Yskä ei vaan kuulosta hyljeeltä, kuten kurkunpääntulehdusta kuvaillaan vaan siinä on sekä kuivuutta että lohkeavaa - mutta tulee kyllä voimalla ja ahdistavasti.
Olen antanut kuumelääkettä ja yskänlääkettä, jotka jonkin verran helpottaa.
En tietenkään tahallani pitkitä avunhakua, vaan olen aikanaan käynyt niin monet kerrat esikoisen kanssa turhaan lääkärissä kuulemassa että " on tällaista liikkeellä" , että sittemmin olen yrittänyt vähän arvioida tilannetta kotona. Kyllä se lääkärireissukin aina on oma koitoksensa lapsellekin.
turhaan lääkäriin. Ja tuskin se tauti pahemmaksi lääkärireissun takia tulee. Jos lapsella on noin paha olla niin mikset hanki helpotusta?