Yle: PS nostamassa meppimääräänsä kahdesta kolmeen
Nyt on todella tärkeää että jokainen PS kannattaja käy sunnuntaina äänestämässä, ollaan hyvin lähellä että PS vahvistuvalla kannatuksellaan saa yhden uuden meppipaikan.
Ja mikä tärkeintä se ylimääräinen paikka persuille, on pois Vihreiltä, demareilta tai Vasemmistoliitolta.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vihreiltä lähtee 2 meppipaikkaa.
Heinäluoma putoaa, kansa on nähnyt kaasuputkisekoilut ja äänestämiset suomalaisia vastaan.
monesko kalja jo menossa? ilmeisesti mäyris menny?
Vierailija kirjoitti:
Espoossa tänään ammuttu sarjatulta. Sataa persujen laariin nämä pääkaupunkiseudun pyssyttelyt!
Persu taas asialla. Menisivät vaikka sinne Ukrainaan ammuskelemaan. Ai niin, nehän rakastaa Venäjää, niin ei ehkä sitten kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä asiallista ehdokasta?
Useampi tohtori ja hyviä naisehdokkaitakin
Nimiä?
Todellisuudessa gallupit eivät vaalitulosta ratkaise, tuloksen saamme tietää sunnuntaina.
Oma veikkaukseni mairittelee hallituspuolueista K:lla alkavia. Kokoomus voittaa vaalit äänimäärällisesti ja saa 4 paikkaa, KD saa 1 paikan. Sen sijaan PS:lle ja RKP:lle ennustan tappiota, PS saanee kuin saaneekin 1 paikan ja RKP menettää ainoan paikkansa. Perustelut: Kokoomuksen äänestäjät ovat erittäin tyytyväisiä Orpon hallituksen työskentelyyn ja ovat EU-myönteisiä, KD:lla on ehdokkaana Korhola, jota äänestetään yli puoluerajojen. Persut vastustavat EU:ta, joten ei tavallista persuäänestäjää kiinnosta eurovaalit, varsinkaan, kun ovat krapulassa sunnuntaina. Lisäksi EU-kriittinen Keskusta tulee viemään Persuilta ääniä asiaehdokkaillaan. Eikä sovi unohtaa onnitella poliittisen ajojahdin jälkeen uuden "kodin" löytänyttä Hakkaraisen Teuvoa, joka vie viimeisetkin äänet PS:lta. RKP:n äänestäjät puolestaan protestoivat Henrikssonin halua pysyä hallituksessa.
Miksi oi, miksi Ann-Maja, olet tehnyt poliittisen itsemurhan ja antanut tämän hullutuksen jatkua näin pitkään.
Juu ei kiitos. Hakkarainen on ollut siellä enemmän tiellä ja häpeäksi. Yhtäkään persumeppiä ei tarvita nolaamaan enää suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä asiallista ehdokasta?
Useampi tohtori ja hyviä naisehdokkaitakin
Myös snägäritappelija ja hörhöjä
Olen käynyt EU äänestyspäätökset läpi. Toisin kuin nämä mistään tietämättömät vassarit.
Hakkarainen on oluut aina Suomen ja suomalaisten puolta. Äänestänyt kun kansakin sen näkee. Ei polttomoottorikieltoa, ei pullojenkeruun romuttamisesta, ei järjetöntä kotien pakkoremonttka.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt EU äänestyspäätökset läpi. Toisin kuin nämä mistään tietämättömät vassarit.
Hakkarainen on oluut aina Suomen ja suomalaisten puolta. Äänestänyt kun kansakin sen näkee. Ei polttomoottorikieltoa, ei pullojenkeruun romuttamisesta, ei järjetöntä kotien pakkoremonttka.
Polttomoottori kiellosta joudutaan luopumaan, pullojen keruun yhdistäminen eurooppalaiseen standardiin ei vaikuta mitenkään, hyvä kotia on joskus remontoida, mutta ilmeisesti persut eivät tajua sitä edes pakottamalla...
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ja vasemmisto ovat EU:ssa aiheuttaneet ja aiheuttamassa järjettömiä ja kohtuuttomia kustannuksia ja oloja juuri tavallisille kansalaisille. Myös köyhemmille. Vanhan köyhän mummon on pakkoremontoitava lämmitysjärjestelmä. Uhkaako se teidän mielestä maailmaa ja ilmastoa, jos mummo saa elää rauhassa loppuelämänsä omassa kodissaan kuten haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polttomoottori kiellosta joudutaan luopumaan, pullojen keruun yhdistäminen eurooppalaiseen standardiin ei vaikuta mitenkään, hyvä kotia on joskus remontoida, mutta ilmeisesti persut eivät tajua sitä edes pakottamalla...
"Hyvä on kotia remontoida..." oletko joku diktaattori vai pelkästään hemmetin tyhmä?
Lähettääkö persut sinne tälläkin kertaa jonkun vanhan juopon joka jättää työnsä tekemättä, imuroi rahat omiin taskuihin ja karkaa Väli-Amerikkaan nuoria naisia jahtaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ja vasemmisto ovat EU:ssa aiheuttaneet ja aiheuttamassa järjettömiä ja kohtuuttomia kustannuksia ja oloja juuri tavallisille kansalaisille. Myös köyhemmille. Vanhan köyhän mummon on pakkoremontoitava lämmitysjärjestelmä. Uhkaako se teidän mielestä maailmaa ja ilmastoa, jos mummo saa elää rauhassa loppuelämänsä omassa kodissaan kuten haluaa?
Mummon perikunta kiittää mummoa, kun on pitänyt hyvää huolta mökistään ja remontoinut sen ajanmukaiseksi. Ei tarvitse perikunnan myydä mitään homepommia, jota kukaan ei halua ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyvä on kotia remontoida..." oletko joku diktaattori vai pelkästään hemmetin tyhmä?
En kumpaakaan. Sinä puolestaan taidat olla keslivertopersu, noin ulosannin perusteella arvioituna.
Olen vihreä, mutta itseanikin hävettää meppiemme äänestys kotien pakkoremontista. Ei kenenkään pitäisi puuttua toisen kotiin ja omaisuuteen .
"i have a dream" sopisi tähän hyvin mutta alkuperäinen lausuja taitaa olla väärän värinen vaikka itse lause sopisi hyvin ilman alkuperäistä kontekstia 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tähän sanoisi vihreät mepit? Tuskin vaivautuvat jonkin pienen pohjoisen maan köyhää kuuntelemaan. Kuunelkaa vaan Brysselin lobbareita, nehän tarjoo hanhenmaksapallero-illalliset, ei vanha mummo Kajaanista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummon perikunta kiittää mummoa, kun on pitänyt hyvää huolta mökistään ja remontoinut sen ajanmukaiseksi. Ei tarvitse perik
Et vieläkään ymmärrä mistä kyse. Tyhmyytesi on tavallista sitkeämpää. Siis uhkaako se maapalloa jos vanha mummo saa elää rauhassa loppuelämässä ilman pakkoremontia?
Vierailija kirjoitti:
Olen vihreä, mutta itseanikin hävettää meppiemme äänestys kotien pakkoremontista. Ei kenenkään pitäisi puuttua toisen kotiin ja omaisuuteen .
Olen demariäänestäjä, mutta en enää kun Heinäluomakin pakottaa minut kalliiseen, lyhyttoimiseen sähköautoon.
Vierailija kirjoitti:
älä persu yritä
mitä ne teidän perujen aikaansaannokset muuten on?
Vihreiltä lähtee 2 meppipaikkaa.
Heinäluoma putoaa, kansa on nähnyt kaasuputkisekoilut ja äänestämiset suomalaisia vastaan.