Uusi kumppani laukeaa liian nopeasti
Pari ekaa kertaa se oli kiihottavaa, et mies laukesi nopeasti, koska ajattelin sen johtuvan siitä, että oon niin haluttava ja tunnun hyvältä.
Mies ei oo kuitenkaan saanut lisää kestävyyttä ja edelleen laukeaa minuuteissa. Miten hienovaraisesti voisin vihjata, et haluaisin hieman pidempään?
Edes viisi minuuttia yhdyntää.
Kommentit (51)
En katselisi minuuttimunaa yhtään. Mielestäni normaali mies pystyy helposti vähintään 10-15 minuutin yhdyntään, mikäli välillä vaihdetaan asentoa. Vastaan on tullut yksi tällainen mies joka lauksesi ns. reisille. Oli asento mikä tahansa, niin ehkä max. 3 minuuttia kesti. Tuollaisesta ei nainen saa mitään, mikäli priorisoi yhdyntäorgasmia kuten minä. Saan toki suuseksissä jne. mutta tunne on erilainen, jotenkin vajavainen verrattuna oikeaan seksiin. Yksi mies oli sellainen, joka pystyi jatkamaan vaikka kuinka kauan elin kun olin saanut itse pari o:a, niin sen jälkeen mies antoi itsesensä laueta. Muutoin mies oli vain mitäänsanomaton, niin meni vaihtoon.
Ei kai nainenkaan jaksa 15 min. rynkytystä.
Jatkuuko se seksi miehen laukeamisen jälkeen vai ei? Jos ei ole kertaakaan jatkunut, kyseessä ei ole liian nopea laukeaminen vaan itsekäs panija, joka käyttää sinua masturbaatioon. Jos haluat säilyttää itsekunnioituksesi, lähdet, etkä jää vääntämään. Been there.
Jos taas asia painaa miestä, hän olisi jo nyt itse miettinyt keinoja ja ottanut toisia varveja tai jatkanut muuten.
Vierailija kirjoitti:
En katselisi minuuttimunaa yhtään. Mielestäni normaali mies pystyy helposti vähintään 10-15 minuutin yhdyntään, mikäli välillä vaihdetaan asentoa. Vastaan on tullut yksi tällainen mies joka lauksesi ns. reisille. Oli asento mikä tahansa, niin ehkä max. 3 minuuttia kesti. Tuollaisesta ei nainen saa mitään, mikäli priorisoi yhdyntäorgasmia kuten minä. Saan toki suuseksissä jne. mutta tunne on erilainen, jotenkin vajavainen verrattuna oikeaan seksiin. Yksi mies oli sellainen, joka pystyi jatkamaan vaikka kuinka kauan elin kun olin saanut itse pari o:a, niin sen jälkeen mies antoi itsesensä laueta. Muutoin mies oli vain mitäänsanomaton, niin meni vaihtoon.
Siis sinä et saa mitään. Vaimoni saanut ties kuinka monia yhdyntäorgasmeja, kaikki hyvin ensin kiihoitettuja ennen yhdyntää ja sen jälkeen yhdynnöissä ekan 2-5min sisään. Jos ei tullut siihen mennessä niin kaikki minuutit siitä eteenpäin veivät orgasmit vain kauemmas eli alkoi tuskastua siihen ja pillua ahistaa, jos en ollut vielä tullut. Sitten vaihdettiin asentoon jossa tulin nopeammin tai vaimo puristeli pillullaan siemenet ulos. Yleensä kerta pano ja orgasmi riitti ja sittenkin sai välipäivinä antaa pillun toipua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä et saa mitään. Vaimoni saanut ties kuinka monia yhdyntäorgasmeja, kaikki hyvin ensin kiihoitettuja ennen yhdyntää ja sen jälkeen yhdynnöissä ekan 2-5min sisään. Jos ei tullut siihen mennessä
Ei yhdyntää tarvitse jatkaa miehen orgasmiin saakka, jos nainen alkaa tuskastua. Voi lopettaa myös naisen orgasmiin.
Ei noita seksiasioita kannata vihjata vaan puhua ihan suoraan. Eli tuo esille, että sinä tarvitset pidempää yhdyntää. Apuja kyllä löytyy, kondomit, puudutusgeelit, harjoitteet.
Vierailija kirjoitti:
Ei noita seksiasioita kannata vihjata vaan puhua ihan suoraan. Eli tuo esille, että sinä tarvitset pidempää yhdyntää. Apuja kyllä löytyy, kondomit, puudutusgeelit, harjoitteet.
Asennevammaan ainoa apu on ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä et saa mitään. Vaimoni saanut ties kuinka monia yhdyntäorgasmeja, kaikki hyvin ensin kiihoitettuja ennen yhdyntää ja sen jälkeen yhdynnöissä
Ei yhdyntää tarvitse jatkaa miehen orgasmiin saakka, jos nainen alkaa tuskastua. Voi lopettaa myös naisen orgasmiin.
Riipuu naisesta. Vaimolleni ollut aina ehdottoman tärkeää, että laukean pilluun ja saa sinne siemenet. Jos kävi niin etten tullut vielä vaimon saadessa orgasmin, vaihdettiin sellaiseen asentoon, jossa yleensä tulin nopeasti. Jos jostain kumman syystä laukeamiseni oli tiukassa tein kaikkeni, että laukesin kohtuu nopeasti. Syytä, että muuten vaimoni olisi ilman muuta ajatellut, ettei seksi ja hänen pillunsa enää kiihoita tarpeeksi. Mutta enimmäkseen niistä tuhansista kerroista laukesimme samaan aikaan. Monesti vielä niin, että vaimon orgasmi oli siitä kiinni että itse aloin laukeamaan ennen. Siksi joutuin joskus vielä feikkaamaan omaa laukeamista jotta sain vaimon laukeamaan. Kun hän sai orgasmin laukesin pillun rutistuksiin, joten saimme silti samaan aikaan. Luojan kiitos meillä ollut aina kutakuinkin samat ajoitukset orgasmeihin. Toki vaimon orgasmien nopeus on pitkälti johtunut siitä, että olen tehnyt tarpeeksi pitkän nuolemisen ja sormettamisen, jotta hänen orgasminsa ollut jo hilkulla tulla. Jos vedätin liian pitkälle vaimo repi hiuksistä jo päälle tai työnsi pois pillun kimpusta.
98% todennäköisyydellä ne ekatkin kerrat hän oli vaan puutteessa ja kiihtynyt kaadosta eikä sinänsä ollut juuri sinusta niin himoissaan. Jos olisi ollut, pitäisi kyllä huolen sinunkin tyydytyksestäsi.
Minullakin on olöut tuollainen paska panija hetken.
Miula eka mälli lentää, kun nainen hipaisee huulilla munanpäätä, tekee kolmannentoista runkkausliikkeen tai työnnän munan vaginaan toisen kerran.
Mutta se ei haittaa, koska jostain syystä se eka laukeaminen on saatava alta pois, että pääsee kunnolla hommiin.
Nykyinen puoliso ottaa ensin löysät pois, ettei pimppiä sotketa spermalla.
Naiminen on paljon kivempaa, kun pimppi ei ole yltä päältä spermassa ja välillä on kiva käydä nuolemassa, kun siellä on vain puolison omat liemet.
Kyllä se toinen ja joskus jopa kolmas sieltä tulee, kun tarpeeksi innokkaasti puoliso on hommassa mukana.
Jos on vähemmän kiihkeä peruspano, niin sitä toista ei välttämättä tule ja voihan sen sitten hoidella suihkussa omalla kädellä.
Eli venytys on ilmeisesti tuhonnut peniksen hermotusta juuri sen verran, että kesto lisääntyy mutta tunto ei vielä kokonaan mennyt? Kannattaa lopettaa kun on voitolla tuossa pelissä.