Kaikki aloitukset ja kommentit työttömistä saa jo luvan riittää ja loppua
Sitä ei jaksa ja siihen on jo väsytty. Joten mitä jos voitaisiin vain jo yksinkertaisesti kieltää työttömistä ja kaikesta työttömyyteen liittyvästä puhuminen tällä palstalla. Itse olen todella väsynyt enkä halua kuulla työttömistä enää sanaakaan. Hallitus saa tehdä heille mitä haluaa mutta minulle se ei enää kuulu eikä kenellekään muullekaan. Onko asia siis diili?
Kommentit (8)
Tämä. Olen samaa mieltä. Täällä on meuhkattu samasta asiasta bäsymiseen asti viime vaaleista asti ja siihen on jo kyllästytty.
No todellakaan ei vaieta siitä, kuinka hallitus kohtelee heikoimmassa asemassa olevia.
T. Kelan täti
Olet siis sitä mieltä, että hallitus saa vapaasti aloittaa työttömien elävältä hautaamiset? Toivottavasti suvussasi ei ole yhtään työtöntä tai sitten et ole väleissä sukusi kanssa.
Aion jatkossakin ilmiantaa työttömistä haukkuvat viestit. Nyt saa luvan loppua. Kaikki tietää, miten jokaiselle voi käydä.
Samaa mieltä.
Myös kaikki pervopersujen jatkuvat Marinin haukkumisketjut täynnä vihapuhetta voisi poistaa täältä lopullisesti. Marin ei enää ole mukana politiikassa, mutta täällä vaan hullut haukkuu häntä päivittäin.