Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko katsoa jalkapallon EM-kisoja?

Vierailija
05.06.2024 |

Ja kannatatteko mitään maata/joukkuetta erityisesti? Tai jopa monia maita/joukkueita?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, ensi viikolla alkaa. Itse olen paikan päällä 18.6 Leipzigissa Portugali-Tsekki matsissa ja 20.6 Münchenissä Slovenia-Serbia matsissa. Näihin peleihin onnistuin saamaan liput. Matkustan Saksaan jo tosin 15.6 aistimaan ja fiilistelemään kisatunnelmaa. Olisipa Suomi taas mukana, niin olisi ekstralatausta mukana. Tosin tuossa Balkanin paikallisessa voi olla kunnon maaottelumeininkiä ja tunnetta pelissä. 

Vierailija
82/99 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskaa kannatan.

Minä symppaan kanssa tätä pohjoismaata. Toivottavasti etenevät kisoissa pitkälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs vireessä Belgia on tätä nykyä? Onko laskeva käyrä menossa?

Vierailija
84/99 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englantia oon kannattanu (sillon ku Suomi ei pelaa) vuodesta 1978.

Sulla onkin ollut sitten tuskien taival. 

Vierailija
85/99 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion joitain otteluita katsoa. Finaalin katson tietysti. Ihan sama, mitkä maat siinä on vastakkain. 

Vierailija
86/99 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. En ole seurannut koko lajia sen jälkeen kun alkoi se polvistelu (2021)

Vierailija
87/99 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson kaikki ottelut jälkikäteen pikakelauksella. Digiboksilla pääsee kaksi tuntia taaksepäin, joten siirryn ottelun alkuun ja hypin niihin kohtiin, kun tehdään maali. Samaa käytäntöä käytän jääkiekon kohdalla. Tärkeimmät eli maalintekokohdat katsoo noin varttitunnissa. Turha tuhlata enempää elinaikaa noihin!

Samantien voisit katsoa Urheiluruudun. Itse tykkään nimenomaan hyökkäyksistä, kuvioista, taktikoinnista ja ylipäänsä pelin rakentelusta, jonka lopputuloksen on maali.

T. N-55

Minulle nuo ei merkitse mitään. Vain se kiinnostaa, kuka tekee maalin ja milloin.

Vierailija
88/99 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis meinaako ap että joku ei välttämättä katso?

No eiväthän kaikki katsokaan. Tuollaisen otsikon nyt keksin, jotainhan siihen piti laittaa.

Ap

Vierailija
89/99 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin aion. Pelasin nuorempana itsekin futista ja siitä jäi ikuinen kipinä lajiin. Selvää suosikkimaata ei ole, joten mielenkiinto kohdistuukin yksittäisiin pelaajiin. Nyt on taas monta nuorta lahjakkuutta eri mailla, joten heidän suoritukset kiinnostaa kovasti. 

Vierailija
90/99 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio katsoa tätäkään urheilua. 

Vierailija
91/99 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson toki mutta vain Italian pelit. Olen ollut koko ikäni Italia fani.

Vierailija
92/99 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kisoissa mukana mm Albania ja Georgia, mutta Suomi ei. Onko huuhkajat oikeasti noin paljon vaikkapa Albaniaa huonompia? 

Vierailija
93/99 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
94/99 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kisoissa mukana mm Albania ja Georgia, mutta Suomi ei. Onko huuhkajat oikeasti noin paljon vaikkapa Albaniaa huonompia? 

Kyllä.

Vierailija
95/99 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joitain otteluita tulee katseltua, jos ei ole muuta tekemistä. Kun Suomi ei ole mukana, niin toivon Espanjan voittavan turnauksen.

Vierailija
96/99 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
97/99 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta, ihan sama kuka voittaa, mutta mielellään joku Puola, jolla on täysin valkoihoinen joukkue.

Ei kiinnosta ja silti kerrot minkä maan tahdot voittavan ja syy on vieläpä tyhmä. Jos ei kiinnosta, niin sulle pitäis olla sama vaikka Ranska veisi.

En sinänsä kannata Puolaa, vaan uskon että heillä on täysin valkoihoinen joukkue, luultavasti myös jollain Tsekillä ja Slovakialla, eli toivottavasti joku sellainen maa voittaa jolla on valkoihoinen joukkue.

Eurooppa on valkoihoisten maanosa, enkä kannata mitään sellaista maata joilla on värillisiä pelaajia.

Vierailija
98/99 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta, ihan sama kuka voittaa, mutta mielellään joku Puola, jolla on täysin valkoihoinen joukkue.

Ei kiinnosta ja silti kerrot minkä maan tahdot voittavan ja syy on vieläpä tyhmä. Jos ei kiinnosta, niin sulle pitäis olla sama vaikka Ranska veisi.

En sinänsä kannata Puolaa, vaan uskon että heillä on täysin valkoihoinen joukkue, luultavasti myös jollain Tsekillä ja Slovakialla, eli toivottavasti joku sellainen maa voittaa jolla on valkoihoinen joukkue.

Eurooppa on valkoihoisten maanosa, enkä kannata mitään sellaista maata joilla on värillisiä pelaajia.

No huhhuh.

Vierailija
99/99 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi