Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varoitus varattuun ihastuville

Vierailija
05.06.2024 |

Hei. Haluan varoittaa sinua, joka rakastut päätä pahkaa mieheen, jolla muka menee kotona huonosti ja joka osaa olla ihana ja tietysti vaimonsa uhri. Omaisuuden ja lapsen tai lasten takia ei voi erota. 

Miehet pystyvät silmää räpäyttämättä näillä keinoin hommaamaan itselleen varapanon, joka ymmärtää, odottaa ja rakastaa.

Oikeasti olet miehelle vain pano, joka voidaan tiukan paikan tullen heivata täysin tunteettomasti. Lisäksi mies saattaa pitää muitakin varapanoja tai aktiivisesti etsiä uutta jännitystä samalla, kun odottelet hänen taas kauheita kiireiltään ehtivän tunniksi käymään luoksesi. 

Et ehkä usko tai pysty tätä vielä uskomaan, mutta toivon, että valmistaudut tähän. Valitettavan usein tämä kuvio menee näin, ja tuhlaat vain arvokasta aikaasi itkemällä ja kaipaamalla tätä miestä. 

Toivon kaikille naisille voimaa ja itsetuntoa sekä parempaa onnea jatkossa! 

Kommentit (251)

Vierailija
61/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos se ihana lirkuttelija eroaa oikeastikin vaimostaan?

Hyvin harvoin näin tapahtuu. 

😱 Mulle lirkutellut ihanuus erosi just vaimostaan... 😱

Niin, jotkut oikeesti eroo. Sit on ne jotka käyttävät jopa väärää identiteettiä saadakseen tutustua johonkin naiseen joka takuusti antaisi pakit jos tietäisi että mies on naimisissa. 

Vierailija
62/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteistanne. Meitä on moneen junaan selvästikin. Itselläni kävi vain huono tuuri, kun menin rakastumaan valehtelijaan, jolla oli vain pano mielessä. No, oppia ikä kaikki. Toista kertaa ei tule onnistumaan kukaan varattu koskaan kusettamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Eivät jätä seurustelukumppaniaan, vaimoaan tai avovaimoaan, koskaan. Ja osa miehistä esiintyy ensin sinkkuna. Muutama poikkeus on, että mies vaihtaa itseään huomattavasti nuorempaan, sekään ei ole varmaa. Mutta miksi nainen haluaisi tulla vaihdossa eli lennossa.

Vierailija
64/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä, me mitään kuunnella miehen puheita tai eroa odoteta. Pano se sun miehes on vaan. 

Sisään ulos ja ravistus! Näinhän se menee. Kiitos kun olet vaivaton. Tosin en voi luvata, ettetkö saa römpsääsi vaivaa, kun oli niin messevä reissu poikien kanssa. Nähdään taas liukkailla! =D

Sinua ei kauan katso vaimo eikä pano, vaikutat ääliöltä. 

Ai nainen saa julistaa olevansa vaan varatun miehen pano, mutta toisinpäin se onkin sopimatonta. Uskollisuuttako odotatte mieheltä joka tykkää syrjähypyistä?

Ilman meitä häntäheikkejä ei olisi edes "toisia naisia" jotka on suloisia kuin omenat! Posket punaisina ja siemenet sisällä. ; ) 

Vierailija
65/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Eivät jätä seurustelukumppaniaan, vaimoaan tai avovaimoaan, koskaan. Ja osa miehistä esiintyy ensin sinkkuna. Muutama poikkeus on, että mies vaihtaa itseään huomattavasti nuorempaan, sekään ei ole varmaa. Mutta miksi nainen haluaisi tulla vaihdossa eli lennossa.

Jo toinen laa laa maassa elävä.

Vierailija
66/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni vaihtoi vanhempaan, kun tuo exänsä oli aivoton hyypiö. 

Vierailija
67/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ap, olet aasi. Se miehesi on minulle vain pano ja hauskanpitoa.  Varattu mies on parasta seuraa, ei jää nurkkiin pyörimään, saan tehdä mitä haluan ja varatut maksaa aina kaiken. Ja nipistää aikaa perheeltään kun tahdon jonnekin, hän nimittäin pelkää, että menen jonkun muun kanssa jos hän ei pääse. Kuten usein menenkinkin, esim. viikonloppuisin kun miehesi on luonasi. Mikä ihme sinut saa luulemaan,että omakseni ottaisin miehesi, Höpsistä, älä ole hölmö. 

Panonaisia

Juu, me on opittu, ettei kannata ostaa kanalaa, munia saa kappaleittainkin ja vaihtelu virkistää, välillä voi testailla etrilaatuisia munia. 

Vierailija
68/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai oikei varoitus. Sun mies pani mua ilman kumia. 

Etkö pelkää tauteja?

En vaan keräilen niitä.

Vierailija
69/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kk katselin moista. Tajusin äkkiä, että ei ikinä tule jättämään vaimoaan, vaikka ei ole edes lapsia. En kyllä ollut eka sivusäätö, ja vaimo tietää hyvinkin miehensä "menot". Se jäi ekaksi ja viimeiseksi varattuun sekoamiseksi, enkä suosittele kelleen. Vaimoa käy sääliksi, kun vain hyväksyy moiset touhut. Näitä on paljon.

Alamittaisia ääliönaisia, jotka roikkuu miehessään vaikka mies käy läpi 80 % kaupungin panokelpoisista naisista, niitä naisia säälin. 

Miksi ihmeessä? Ihan vapaaehtoisesti he pyllistyvät riviin pumpattaviksi.

Vierailija
70/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap palstan varattu-hullu?

Vierailija
71/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kk katselin moista. Tajusin äkkiä, että ei ikinä tule jättämään vaimoaan, vaikka ei ole edes lapsia. En kyllä ollut eka sivusäätö, ja vaimo tietää hyvinkin miehensä "menot". Se jäi ekaksi ja viimeiseksi varattuun sekoamiseksi, enkä suosittele kelleen. Vaimoa käy sääliksi, kun vain hyväksyy moiset touhut. Näitä on paljon.

Alamittaisia ääliönaisia, jotka roikkuu miehessään vaikka mies käy läpi 80 % kaupungin panokelpoisista naisista, niitä naisia säälin. 

Miksi ihmeessä? Ihan vapaaehtoisesti he pyllistyvät riviin pumpattaviksi.

Tämä, ja näitä on paljon. Hajutavaraisia pyllistelijöitä jotka jakavat ilmaiseksi ilolla. Myös varatuille setämiehille. 

Vierailija
72/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Puhutte varmaan mun miehestä.

Vierailija
73/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse voinut kirjoittaa ap:n sanat. Mutta taitaa olla ainoastaan kantapääopisto, joka jokaisen pitää käydä ennen valaistumista. 

Vierailija
74/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

If he does it wih you, hell do it to you.

Vierailija
75/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin itse voinut kirjoittaa ap:n sanat. Mutta taitaa olla ainoastaan kantapääopisto, joka jokaisen pitää käydä ennen valaistumista. 

No kävitkö ja päästit ne nylkyttämään? Minä en päästänyt 😊

Vierailija
76/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap, olet aasi. Se miehesi on minulle vain pano ja hauskanpitoa.  Varattu mies on parasta seuraa, ei jää nurkkiin pyörimään, saan tehdä mitä haluan ja varatut maksaa aina kaiken. Ja nipistää aikaa perheeltään kun tahdon jonnekin, hän nimittäin pelkää, että menen jonkun muun kanssa jos hän ei pääse. Kuten usein menenkinkin, esim. viikonloppuisin kun miehesi on luonasi. Mikä ihme sinut saa luulemaan,että omakseni ottaisin miehesi, Höpsistä, älä ole hölmö. 

Mitä ihmettä? Luuletko ap:n olevan vaimo? Mä taas luin aloituksen niin, että se on salarakkaan katkeraa tilitystä, kun vihdoin p*ska osui tuulettimeen ja salarakkaalta putos vaaleanpunaiset lasit silmiltä.

Vierailija
77/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasin äsken

Vierailija
78/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on salarakas, jolta putosi vaaleanpunaiset lasit silmiltä. T. Ap 

Vierailija
79/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierasin äsken

Mää huomasin. Ettäs kehtaat. Avaa ikkuna.

Vierailija
80/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salarakkaita pelkäävä, läheisriippuvainen vaimo.

Ap