Monenako päivänä viikossa juot kaljaa/siideriä/lonkeroa?
Kommentit (31)
Vain niinä päivinä, jotka päättyvät i-kirjaimeen. Muuten en juo ollenkaan.
No mitä haittaa jos juon joka ilta kaksi annosta. Veriarvot hyvät, paino normaali jne.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monta viikkoa ihan selvinpäin, sitten voin ottaa.
Minä voin ottaa monta viikkoa putkeen yhden oluen tai lonkeron hellepäivän illalla omakotitalon terassilla kun päivän hommat on tullut tehtyä ja nuorinkin hoidettu nukkumaan mutta olen silti selvinpäin kun minulla se yksi olut todella jää yhteen olueen.
Eihän 7 olutta viikossa ole sekään hyvä mutta käytännössä istun iltaa terassilla vain lämpimällä kelillä joten Suomen kesässä ei ole juurikaan pelkoa alkoholisoitumisesta.
Riippuu viikosta paljon. Talvisaikaan juon varmaan pari olutta viikossa. Yleensä jossain olutravintolassa aina joku laatu-olut. Sitten keväällä ja kesällä on näitä juhlia, niin silloin tulee juotua enemmän. Voi olla jotkut juhlat joka viikonloppu. Voi mennä helposti 12 olutta.
Suomalaisethan juo vähän tämän perusteella. Onko alkoholiton vallannut tilaa.
0
viiniä/skumppaa/samppanjaa sen sijaan 0-3 annosta viikossa
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kerran kuussa tai harvemmin, ja silloinkin yhden siiderin.
About sama. Join hiihtolomaviikolla reissussa kaksi lonkeroa. Juhannuksena varmaan juon muutaman lonkeron. Punkkua join lasillisen ruuan kanssa pari viikkoa sitten, kun olin tuttavan synttäreitä viettämässä ravintolassa.
Eli ei huoleta, alkoholinkäyttöni on kaikkiaan hyvin vähäistä.
Joka päivä töiden jälkeen. Koska veemäinen työ. Nousuhumala on kivaa. Tosin sisuskalut kärsii.
Ihminen tarvitsee hyvin vähän asioita.