VANTAA TAMMISTO POWER AVAJAISET!!!
Ihmiset kahmii kassikaupalla tavaraa 300m jonotus järkkäreitä liikenteen ohjaus,mitä sinä ostin,mulla tarttui vain garmin juoksukello 200€ maksoi normi olisi ollut 399€.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Yli puolen kilsan jono oli aamukasilta :D
Tulin paikalle siinä vartin yli 8 ja jono oli todella pitkä. Yhdet liikennevalotkin ylitettiin. Sitten, kun vihdoin pääsi mutkan taakse Powerin pihaan, siellä olikin sitten se varsinainen jonotuskarsina. Kyllä vähän vitutti. Pääsin kauppaan sisälle hieman kymmenen jälkeen eli 2 tuntia meni jonossa. Onneksi tavoittelemani kaksi tarjoustuotetta eivät olleet vielä loppuneet ja sain omani. Kuulin, että aiemmin aamulla oli vaikeuksia löytää parkkipaikkaa. Itse löysin kyllä hyvin parkkipaikan kaupan läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin, jos ilmaisia ämpäreitä saisi. Suomalaiset on kovia jonottamaan.🤣
Voi luoja tuo iänikuinen ämpärijankkaus on rasittavaa. 🙄 ikinä en ole yhtäkään ämpäriä jonottanut, mutta ymmärrän kyllä miksi niiden ämpäreiden sisällä olevat rahanarvoiset palkinnot (esim. lahjakortit) kiinnostavat ihmisiä.
Vaatii sinniä että jaksaa jonottaa tuntikausia ennen ovien avaamista. Ja saihan se eka tyyppi just sitä mitä tarvisi ja todella edullisesti.
Mulla ei kärsivällisyys riittäisi, en millään jaksa olla paikoillaan noin kauaa. Kun ei sitä uskaltaisi nukkuakaan.