Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on liian kiltti mies?

Vierailija
04.06.2024 |

Voiko mies olla liian kiltti? Jos kyllä niin miten?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset. Luulee tytöksi takaapäin.

Vierailija
2/11 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen, joka ihan kaikkeen pyytää luvan. Liian vähän siis oma-aloitteisuutta ja näyttäytyy kilttiytenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteetön "ihan miten vaan" 

Vierailija
4/11 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi kaveri, joka on vaimonsa mielestä liian kiltti mieheksi. Joku kun pyytää mieheltä apua, niin mies auttaa. Aika kuluu sitten vanhempien ja kavereiden luonna tai töissä puuhatessa ja vaimo tietysti tuntee itsensä ja kodin laiminlyödyksi.

Vierailija
5/11 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo - ihan miten vaan, oli hyvä. Toinen on - ihan sama tai en mä tiedä...

Eli ihminen, jolla ei tunnu olevan mielipidettä on liian kiltti. Liian kiltti mies on myös mies, joka ei tee aloitteita tai ehdotuksia, oli kyseessä sit intiimi asiat tai mitä haluaisi tehdä viikonloppuna/ lomalla. Joka päivä ei tarvitse jotain tehdä, mutta kaikki ei voi olla vaan - Ihan sama.. 

Vierailija
6/11 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti on esim. äitinsä pillin mukaan elävä. Äiti soittaa harva se päivä ja poika sanoo aina et on syönyt jne.  Rajansa siis kaikella. Kuuntelin vuosikausia kun vässykkä poika teki kaiken äidin mielen mukaan. Piti mennä kotiin, kun äiti pyysi, piti sitä ja tätä, kun äiti pyysi. Ei saanut tehdä mitään, koska äiti kielsi.  Ja ei ollut siis kyseessä mikään sairas vanhus, vaan n. 50 vuotias täysin terve nainen. 

Vierailija
7/11 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti mies on nostanut p*llun jalustalle ja palvoo sitä.

Vierailija
8/11 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mies ei voi olla liian kiltti jos on kaveri. Mutta kumppanina liian kiltti mies on sellainen joka ei osaa/uskalla pitää puoliaan. 

Itse en jaksaisi sellaista miestä joka ei antaisi minulle vähän vastusta. Mies joka alistuisi tossun alle, olisi se tossu sitten minun tai jonkun muun. 

Minun makuuni liian kiltti mies vollottaa tunteitaan päivät pitkät, minunkin puolestani. Viehätyn enemmän miehestä jolla on munaa suojella minua, sen sijaan että itkee kanssani käsi kädessä. 

Vierailija
9/11 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kiltti on esim. äitinsä pillin mukaan elävä. Äiti soittaa harva se päivä ja poika sanoo aina et on syönyt jne.  Rajansa siis kaikella. Kuuntelin vuosikausia kun vässykkä poika teki kaiken äidin mielen mukaan. Piti mennä kotiin, kun äiti pyysi, piti sitä ja tätä, kun äiti pyysi. Ei saanut tehdä mitään, koska äiti kielsi.  Ja ei ollut siis kyseessä mikään sairas vanhus, vaan n. 50 vuotias täysin terve nainen. 

Toisaalta mies ei lopettanut äitiinsä yhteydenpitoa vaikka sinä ilmeisemmin niin vaadit. Hän siis osasikin pitää puolensa eikä elänyt pillinmukaan kaikille, vain niille kenelle halusi ITSE. 

Vierailija
10/11 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Sellainen yes -mies, joka sanoo kaikkeen kyllä ja siitä seuraa ongelmia.

Vierailija
11/11 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka kysyy naiselta luvan seksin harrastamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä