Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita lähemmäs viisikymppisiä naisia, joilla normaali kuukautiskierto eikä puhettakaan vaihdevuosioireista?

Vierailija
04.06.2024 |

Täällä yksi 49-vuotias.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

48v löytyy

Vierailija
2/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 v. Kierto on tosin hiukan jo epäsäännöllinen, mutta mitään muita oireita ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kk voi jatkua vielä lähes 10 vuotta kuten minulla aikoinaan.

Vierailija
4/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 52 v. Kuukautiseni alkoivat kun olin 14 v. Kiertoni on säännöllinen, runsaudeltaan normaali, vuoto kestää 5 vrk, josta 3 vrk runsaampana  ja hyvin siedettäviä kipuja on vain kaksi tuntia vuodon alussa. Olen tullut raskaaksi aina ensimmäisellä yrittämällä. Eikä ole ollut yhtään keskenmenoa. Olen ollut aina normaalipainoinen ja elänyt melko terveellisesti.  Harrastan kuntoliikuntaa. Olen energisimmilläni tämän ikäisenä, kun lapsetkaan eivät valvota.

Vierailija
5/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 51,5 v. Tosin esim. väsymystä, huonounisuutta, mutta syyt toisaalla. Ehkä jotain hieman, muttei häiritsevää ja niidenkin syyt saattaa olla muualla. Hämmentyneenä luen oireista eli mitä pitäisi olla. Mutta teini-ikäkin meni ilman suuria kuohuja, toivottavasti nytkin. Enkä ole huomannut kuukautiskuikkuisuuttakaan, paitsi kipujen takia, kuten vastaavasti aina kivuista. Ilmeisesti ed liittyvät yhteen?

Vierailija
6/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi viimeiset kuukautiset sinä päivänä kun täytin 60. Aika omituinen sattuma, kun ne alkoivat aikoinaan samana päivänä kun täytin 13. Viimeinen väli oli noin kaksi kuukautta, juuri muita oireita ei onneksi ollut. 47 vuotta kaikkineen riitti kyllä.

Vierailija
7/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, 49v. Ehkä päivän-kaksi nykyään heittelee menkat, muuten kaikki ennallaan.

Vierailija
8/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mutta sehän ei tarkoita, etteikö esivaihtarit olis.

Vierailija
9/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 ja kuukautiset loppuivat puoli vuotta sitten. Kävin gynellä ja ultrassa näkyi vielä kehittyneitä munasoluja.

Harkitsin hormonikorvaushoitoa, mutta ei mulla mitään kunnon oireita ole. Gynekologi sanoi että olen vielä esivaihdevuosissa.

Vierailija
10/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vaihdevuodet alkoivat 52-vuotiaana.

Vierailija
11/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps.

Vierailija
12/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin säännölliset vielä ja olen 51 vuotias. Ärsyttää. Nuorin lapseni on 6-vuotias 

Vierailija
13/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 vuotias ja normaalit kuukautiset edelleen. Ei vielä mitään vaihdevuosioireita. Halutkin on edelleen tallella (todella isosti).

Vierailija
14/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen 50-vuotias, ja edelliset menkat oli viime vuoden lokakuussa. Sitä ennen oli aika säännölliset eikä mitään erityisiä oireitakaan, vähän oli viime kesänä kuumia aaltoja, mutta nekin helpottivat kun säät kylmenivät. Nyt ei ole ollut helteilläkään liian kuuma ja nähtävästi vaihdevuodet oli sitten siinä. Ihanaa, ettei enää ole kuukautisia. Koko ikäni niistä kärsin.

Kerran tunsin heikotusta urheilusuorituksen aikana, ja guuglaten huomasin, että se on muuten vaihdevuosioire.

Vierailija
15/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

49v. Säännölliset on, mutta harvakseltaan yöhikoilua/ valvotuttaa.

Vierailija
16/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 ja normimenkoilla mennään. Se on muuttunut, että rinnat ovat menkkojen yhteydessä toooooodella kipeät. Sais kyllä loppua tämäkin riesa.

Vierailija
17/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän puolenvuoden kuluttua 50 v. Mitään vaihdevuosioireita ei ole. Suvussani naisilla alkaa vaihdevuodet hyvin myöhään, noin 60 vuotiaana. Olin juuri rannalla ottamassa aurinkoa ja juttelin naapurin rouvan kanssa. Kun kerroin hänelle ikäni hän hämmästyi kovin ja kertoi luulleensa että olen 40 vuotias ja ihmetteli kun minulla on niin hyvä iho eikä rypyn ryppyä. 

Vierailija
18/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47 ja ihan normaalisti on kaikki elämässä edelleen, en ole kokenut mitään vaihdevuosioireita ja kierto on säännöllinen.

Vierailija
19/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto on normaali, mutta vaihtarioireita kyllä löytyy ihan omiksi tarpeiksi.

Vierailija
20/37 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 vuotiaana loppui, nyt ollut vuoden poissa. Kaksi kiertoa oli 60 pv, sitten loppui kokonaan. Ei muita oireita kuin jalkasärky.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän