The Block 4.6 2024 mtv katsomo
The Block season 19 uusi kausi meillä tulossa.
https://www.9now.com.au/the-block/season-19
Huomasin että 4.6 alkaa jälleen.
Se kummastuttaa onko kyseessä 17. vai 19 kausi. Wikipedian mukaan meilläkin pitäisi olla jo 19 kausi, ohjelmatiedoissa on 17 kausi.
Kommentit (154)
JOO! AIKAA jo sovittu että EI SAA SPOILATA!
Kaikki EI KATSO netin kautta eikä maksa etukäteen!
Ilkeetä spoilata!
Vierailija kirjoitti:
Ilkeetä spoilata!
Mitä ihmettä sekoilet? Tässä ketjussa on jo aiemmin paljastettu lopputulos, ja kaikilla on netti käytössä. Lopeta tuo ulina!
Ahaa, en saanut sanoa tuosta maailmannavan spoilaajasta että häivy!
Kurjaa, että jotkut negat tuli pilaamaan tämänkin ketjun. Keskustelen mieluummin ohjelmasta, kun luen haukkumista.
Täytyy sanoa, että on hienoa nähdä tänään Domain kierroksen esittelyt - saa paremman kuvan talojen kokonaisuudesta. Oma suosikkini on Steph ja Gian, arkkitehti on tehnyt näyttävää työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Leah ja Ash ei olisi mitenkään ansainneet voittoa olohuoneestaan - se oli tosi ankea.
Luin lehdestä, että tytöt varoittivat Leah ja Ashia siitä, miten inhottavilta vaikuttavat ohjelmassa. Tuskinpa muuten olisivat edes feikanneet "parannuksen tekoa" kiusaamisestaan.
Kristy ja Bret on kyllä niin ällöttäviä tyyppejä, ja valehtelivat koko ajan muista. Toivottavasti ensi kaudella ei ole tuollaisia sairaita kiusaajia.
Kauden jälkeen Leah ja Kristy ovat taas ystäviä eli Leah oli vain hyvä näyttelemään käytöstään.
Onneksi Steph ja Gian olivat niin ylivoimaisia muihin verrattuna, Steph on todella hyvä arkkitehti. He voittivat kauden kaikkien suurimmalla voittosummalla koskaan! Olin niin iloinen, että kiusaajat
Ilmeisesti ne aiemmat viestit on sitten poistettu, koska ensimmäinen spoilausviesti tällä hetkellä on kirjoitettu alle 24h sitten, mikä ei mielestäni ole yhtä kuin "aikaa sitten".
Jokohan voitaisiin puhua aiheesta vai meinaatko nuo spoiler-ulisijat pilata tämänkin ketjun? Aiemmin oli ne lopputulokset esillä, ilmeisesti joku poistatti viestin. Täällä tuntuu olevan kova sensuuri - huvittavaa kun aiheena on sisustusohjelma.
Vaikuttaa, että osa kommentoijista elää kivikaudella median suhteen.
Oli huvittavaa nähdä Kristyn ilme, kun selvisi ketkä voitti Domain -palkinnon 😂 Kateelliset kiusaajat eivät kestä kenenkään muun menestystä.
Ihmettelin, että ykköstaloa ei arvosteta enempää. Heillä on kaunis tyyli, tykkäsin etenkin keittiöstä.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan voitaisiin puhua aiheesta vai meinaatko nuo spoiler-ulisijat pilata tämänkin ketjun? Aiemmin oli ne lopputulokset esillä, ilmeisesti joku poistatti viestin. Täällä tuntuu olevan kova sensuuri - huvittavaa kun aiheena on sisustusohjelma.
Ymmärtäähän sen, jos katsoo ohjelmaa television kautta 4 jaksoa viikossa, niin silloin haluaa säilyttää jöännityksen. Ei kukaan aloita elokuvaakaan lopusta.
Oli mahtavaa nähdä illan jaksossa, että vitostalon Eliza ei enää kuuntele kiusaajien valheita ja solvauksia, vaan on alkanut sanoa suorat sanat! You go girl 👍
Onko teillä jo suosikkitaloa? Mä tykkään sekä ykkösestä että nelosesta. Alkuun ajattelin, että beessi on tylsää pitemmän päälle, mutta materiaalit näkyy tekevän siitä upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäähän sen, jos katsoo ohjelmaa television kautta 4 jaksoa viikossa, niin silloin haluaa säilyttää jöännityksen. Ei kukaan aloita elokuvaakaan lopusta.
Eli vielä pitää jankata samasta 🙄 Yritä nyt päästä yli tuosta "kauheasta" kokemuksesta, ja keskittyä itse asiaan.
Mitä keskittymistä tässä enää on, kun lopputulos on jo selvillä? Tuskin sinäkään katsoisit vaikkapa jääkiekon MM-kisoja, jos sinulle kerrottaisiin jo kolme viikkoa etukäteen, kuka voittaa. Ketä ne pelit siinä vaiheessa enää kiinnostaa? Jännitys on yksi osa kokemusta, kun seuraa jotain kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin, että ykköstaloa ei arvosteta enempää. Heillä on kaunis tyyli, tykkäsin etenkin keittiöstä.
Ykköstalo on todella kaunis ja tyylikäs. Ansaitsisi mielestäni voiton, jos vain olisi järkevämpää tilankäyttöä ja enemmän käytännöllisyyttä. Sen allastalon käytännöllisyys jäi ihan puolitiehen. Kukaan ei tarvitse hehtaaria lattiatilaa makkarissa. Olohuone-ruokailutila kaikessa ahtaudessaan oli taas täysi fiasko! Sen vuoksi varmasti menettivätkin paljon ääniä. Huonoja ratkaisuja, huonoja ratkaisuja....
4. Talon ainoa miinus on tainnut tähän mennessä olla se keittiön epäkäytännöllisyys. Todella upea se kylläkin oli. Se talo on lähes täydellinen! En yhtään ihmettele sen suosiota.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä jo suosikkitaloa? Mä tykkään sekä ykkösestä että nelosesta. Alkuun ajattelin, että beessi on tylsää pitemmän päälle, mutta materiaalit näkyy tekevän siitä upeaa.
Mä en ole saanut minkäänlaista kuvaa niistä taloista, siis kokonaisuuksista, Ne kuvataan nykyään jotenkin niin hyppivästi ja nopeita leikkauksia jatkuvasti ettei mistään saa mitään tolkkua kunnolla.Ja koko ajan asioissa, taloissa ja henkilissä hypitään sinne tänne. Pari-kolme viime kautta on mun mielestä ollut samanlaista sekavaa kuvaamista, ennen oli paljon rauhallisempi tahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Leah ja Ash ei olisi mitenkään ansainneet voittoa olohuoneestaan - se oli tosi ankea.
Luin lehdestä, että tytöt varoittivat Leah ja Ashia siitä, miten inhottavilta vaikuttavat ohjelmassa. Tuskinpa muuten olisivat edes feikanneet "parannuksen tekoa" kiusaamisestaan.
Kristy ja Bret on kyllä niin ällöttäviä tyyppejä, ja valehtelivat koko ajan muista. Toivottavasti ensi kaudella ei ole tuollaisia sairaita kiusaajia.
Kauden jälkeen Leah ja Kristy ovat taas ystäviä eli Leah oli vain hyvä näyttelemään käytöstään.
Onneksi Steph ja Gian olivat niin ylivoimaisia muihin verrattuna, Steph on todella hyvä arkkitehti. He voittivat kauden kaikkien suurimmalla voittosummalla koskaan! Olin niin iloinen, että kiusaajat jäi melkein puille paljaille.
No eikö tuosta ketjun otsikosta aika selvästi käy ilmi, että tässä katsotaan kautta Katsomosta? Olisi ihan kohteliasta kirjoittaa viestin alkuun SPOILER ALERT jos aikoo paljastaa tietoja, joita ei ole vielä Suomen aikataulussa esitetty.
Minä katson kautta pelkästään Katsomosta enkä ole siltikään päässyt näkemään kuin vasta 31 jaksoa. Huomenna julkaistaan 32. jakso. Ei siis vielä toivoakaan päästä näkemään sitä finaalia vielä pitkään aikaan. Se että otsikossa lukee Katsomo ei kerro yhtään mitään.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeetä spoilata!
Mitä ihmettä sekoilet? Tässä ketjussa on jo aiemmin paljastettu lopputulos, ja kaikilla on netti käytössä. Lopeta tuo ulina!
iTE ULISET, EI NE TULE MAKSUTTOMAAN KATSOMOON KUIN NELJÄ JAKSOA VIIKOSSA! ei siis ole vielä nähty LOPPUTULOSTA NE JOTKA KATSOVAT katsomosta, ilmaisella!
SIKSI EPÄREILUA!
Oli hienoa nähdä, että nelostalo voitti Domainin sadan kutsuvieraan äänestyksen. Varsinkin kun nuo kiusaajien talot eivät saaneet montakaan ääntä.
Steph on kyllä taitava suunnittelija, mielenkiintoista nähdä millainen talosta loppujen lopuksi tulee kokonaisuutena.
Tykkäsin myös vitostalon keittiöstä, onneksi tytöt voittivat sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kiusaajanaisten ystävyys loppuu.
ei loppunut ainakaan katsomon keittiön luovutuksessa
Joko on loppunut? Se alkoi keittiön voiton ratkettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kiusaajanaisten ystävyys loppuu.
ei loppunut ainakaan katsomon keittiön luovutuksessa
Joko on loppunut? Se alkoi keittiön voiton ratkettua.
On taas venytetty seuraavaan jaksoon, eli ilmeisesti ensi viikolla. Nyt sitä jo pohjustettiin Leah:n hyvin epäuskottavalla uhriutumisella, että hän ei muka ole samaa mieltä Kristyn kanssa.
Melkoista paskaa, kun Leah itse on monta kertaa aloittanut sen valehtelun ja solvaamisen. Kristy tosin on vielä pahempi ja inhottavampi.
No eikö tuosta ketjun otsikosta aika selvästi käy ilmi, että tässä katsotaan kautta Katsomosta? Olisi ihan kohteliasta kirjoittaa viestin alkuun SPOILER ALERT jos aikoo paljastaa tietoja, joita ei ole vielä Suomen aikataulussa esitetty.