Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu joka jäi mieleen

Vierailija
04.06.2024 |

Oletko itse sanonut toiselle ihmiselle tai saanut itse jotakin sellaista pientä positiivista kehua tai ystävällistä lausetta, joka ei sanojansa mielestä ole ollut iso juttu, mutta myöhemmin selvisi, että olikin?  

Jossain ketjussa joku kertoi, kuinka oli ollut kouluaikana yksinäinen ja kiusattu, ja kuinka sitten vappuna Mantan lakituksessa joku aika suosittu luokkakaveri (joka ei ollut kiusannut ikinä) oli tullut hymyillen sanomaan, että "kiva että säkin tulit tänne!" ja että se oli jäänyt vuosikymmeniksi mieleen, jopa jollakin lailla muuttanut ehkä elämän suuntaa. 

Tällaisia ihania juttuja olisi kiva kuulla lisää!

Itselläni ei ole mitään noin dramaattista, mutta ihan hiljattain kehuin eräässä juhlassa tuttavani asua, joka siis oli todella onnistunut oikeastikin - ja tämä ihminen otti jälkeenpäin oikein erikseen kanssani puheeksi, että kehuni ja ihailuni olivat tuntuneet todella hyviltä, sillä itse kokee usein suurta epävarmuutta juhlapukeutumisesta eikä ole mikään laittautuja eikä seuraa ollenkaan muotia jne. Että oli ollut koko päivän tosi mukava olo ja ryhtikin oli oiennut ja hymy tullut kasvoille. En itse ajatellut, että melko ohimennen lausumillani (toki vilpittömillä) kehuillani olisi ollut noin iso vaikutus. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä hyvä mies hakkaa vatupassilla nauloja."

Vierailija
2/2 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hyvin säilynyt virsikirja. Tosin en vieläkään ymmärrä, tuota lausahdusta. Jäi mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi