Vaimon lainaaminen
Lainaan vaimoani kaupungissa säännöllisen epäsäännöllisesti vierailevalle vanhemmalle sivistyneelle miehelle. He viettävät illallisten jälkeen yön yhdessä miehen hankkimassa AirBnB-asunnossa. Miehellä on myös työpäivä seuraavana päivänä, kuten on opettajana toimivalla vaimollanikin. Pidän toimintaamme hyvänä ja hyväksyttävänä, eihän se ole minulta pois, jos vaimoni saa silloin tällöin rentoutua ja nauttia huomiosta, kokea jotain mitä kotona ei saa.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
kanssa mutta itseäni etoo välillä pelkästään sekin etten saanut olla naisystäväni ensimmäinen.
No, kukin tyylillään, mutta itse suuresti arvostan sitä, että vaimollani on aikaisempaa kokemusta myös seksin saralta. Minullakin on kokemusta.Kokemus tekee meistä molemmista parempia kumppaneita toisillemme.
Vaimon lainaaminen siskonsa miehelle, ja päinvastoin kiihottaisi - olisimme sitten napalankoja
Kyllä vaimo tulee "herralasta" tyytyväisenä kotiin.
Kotityöt olen sillä aikaa tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon lainaaminen siskonsa miehelle, ja päinvastoin kiihottaisi - olisimme sitten napalankoja
Tämäpä iski kuin metrinen halko. Vaimo oli kerran purjehtimassa. Mukana oli vaimon vanhempi sisar, tämän mies ja heidän kaksi lastaan. Minä jäin kotiin hoitamaan kaksivuotistamme, jolla oli kuumetta. Merellä oltiin tuntikaupalla ja vaimo tuli kotiin raikkaana ja ruskettuneena. Yltyleensä ruskettuneena, kuten illalla kävi ilmi. "Me oltiin alasti", hän sanoi. "Me." Se säväytti. Kuvittelin mielessäni. Siskokset pimpit paljaina, alaston aikuinen mies, herkut esillä. Kuinka olisinkaan toivonut, että vaimo olisi illalla sängyssä vienosti kuiskannut, "minua naitiin".
Vaimo lähtee maanantaina viikon työmatkalle. Luulen ainakin yhden miehen lainaavan vaimoani ehkä useampikin lainaaja on.
Saisiko jostain sellaisen vaimon lainaan, joka osaa valmistaa maistuvaa perusruokaa.
Sellaisen ottaisin lainaan mielelläni.
Minä tietysti maksan kaikki tarveaineet.
Seksiä en uskalla luvata, kun oma vaimo on erittäin mustasukkaista sorttia, enkä minäkään ole kyllä pettäjä tyyppiä.
Muuten voitaisiin kyllä viettää laatu aikaa hyvän ruoan ja juoman ympärillä.
Vaimoa lainattaessa on hyvä sopia mitä saa tehdä ja mitä ei. Esim. vanilja ja nuolemiset ok, perspanot ei.
Elämme jännittäviä aikoja. Vaimo on luvannut mennä loma reissullamme jonkun kanssa sänkyyn jos tilaisuus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Elämme jännittäviä aikoja. Vaimo on luvannut mennä loma reissullamme jonkun kanssa sänkyyn jos tilaisuus tulee.
Hyvä. Saa nainen kerranki kunnon seksiä ja rohkaistuu jättään sinut huomatessaan mitä kaikkea voi kokea sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään kuviota missä siskojen miehet voi lainata siskoksia välillä ristiin?
Yläpeukkuja on mutta onko ne vain miehiltä. Naiset, siskokset, kertokaa jos on kokemuksia.
Huomaa että kesä on tullut, kun aviomiehet täällä hakevat vuoteen ilotteluunsa piristystä kuvitelmilla vaimon lainaamisesta toisten, viriilempien miesten viihdykkeeksi. Myönnän olevani yksi heistä, ja kun jonkun sanataiturin heruttelua lueskelen, se tuntuu miltei todelliselta omalta elämältä. Kiitos siitä heille. Olisihan minullakin fantasioita vaimostani, mutta kynä on tylsä.
Vaimon kuuluu saada vähän seikkailla, ainakin meillä.
Lainassa paranee ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään kuviota missä siskojen miehet voi lainata siskoksia välillä ristiin?
Ei ole kuviota, mutta tietoa suvun piiristä vuosikymmeniä sitten. Oli kaksi nuorena (valokuvissa) komeaa, näyttävää siskosta. Vanhempi meni naimisiin, mutta kuten usein käy, nuorempi eläytyi, ihastui siskonsa mieheen. Nuorempikin meni naimisiin, mutta edelleen kävi vanhemman siskon mies silloin tällöin naimassa. Tämä herätti suvun piirissä hämmästystä, sillä se näytti sopivan kaikille osapuolille. Hämminkiäkin se herätti, ainakin minun kaltaisessa nuoressa pojassa. Nuoremman sisaren ympärille syntyi aina sellainen syntisen hekumallinen ilmapiiri. Hän kävi meillä miehensä kanssa, ja he saunoivat vanhempieni kanssa. Minulla oli siinä vaiheessa jo oma saunavuoro.
Ihan satua tämä viimeisin kirjoitus kaikkine kirjoitusvirheineen.
Satua saa lainata. Tyydytetty vaimo on aina paree kuin tyytymätön.
Eikö tuosta kannattaisi ottaa myös maksua?
Voisin vaihtaa omaani jos saisin riettaan vaihdokkaan itselleni