Onko linjoilla oikeaa selvännäkijää tai ennustajaa?
Kommentit (34)
Minä voisin kysyä työ ja rakkauskuvioista, jos vaan tahdot ennustaja vastata? Kiitos sinulle.
Minua hämmentää eräs tilanne ja tapahtuma tänä vuonna. Näetkö, mistä siinä oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmentää eräs tilanne ja tapahtuma tänä vuonna. Näetkö, mistä siinä oli kyse.
Jos ehdit vastata, kiitos etukäteen.
Täällä oikea ennustaja, aiemmat vastanneet ovat vale-ennustajia. Minulla on virallinen todistus ennustamisesta ja ylläpidän osaamista suorittamalla verkkokursseja aiheesta.
Rakkauselämä-gearit näyttävät seuraavilta:
- musta mies vie...jotain (ei tuo takaisin)
- Venus on Marsin kanssa konjugaatiossa eli todella pahalta näyttää tässä nyt kyllä
- huonontuneet talousnäkymät häiritsevät rakkauselämää, terassilla kaljatuoppi kallistuu
- paljon tuli eri värejä tässä ennustuksessa eli selkeästi pride teema on rakkauselämässä nyt tässä kuussa vallalla
- loppukuusta gambialainen netti-aurvaara koijaa sinulta pari sataa euroa, poliisi on voimaton
- onnenkivi: paasikivi
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksi ei kukaan oikea ennustaja ennusta sinulle yhtään mitään! Älä kuuntele näitä, heillä ei ole oikeita ennustajan kykyjä, jotka tänne ilmaiseksi ennustuksia kirjoittaa! Oikean ennustajan tunnistat siitä, että ennustuksen hinnat lähtee 250 eurosta ylöspäin. Ne on ammatti-ihmisiä, eivätkä ilmaiseksi osaamistaan jaa!
Ohhoh, hinnat ovat kohonneet. Täytyypäs olla suhdanteista tietoinen jos päätän itsekin alkaa joskus myymään tulkintoja. Ei viitsi myydä osaamista liian halvalla kun vielä verotuskin nousee ja vie lisää palkkapussista.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin kysyä työ ja rakkauskuvioista, jos vaan tahdot ennustaja vastata? Kiitos sinulle.
Sinulla on ollut jotain suurempaa surua tai ajdistusta. Korteissa näkyy kaksi miestä.
Sinulla on lähitulevaisuudessa uuden syklin alku.
Kortit ovat todella lupaavat. Maljojen kymppi ja lanttien kymppi lupaavat onnellisuutta ja hyvinvointia. Lanttien 10 voi viitata työn kautta saatavaan vaurauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ollut jotain suurempaa surua tai ajdistusta. Korteissa näkyy kaksi miestä.
Sinulla on lähitulevaisuudessa uuden syklin alku.Kortit ovat todella lupaavat. Maljojen kymppi ja lanttien kymppi lupaavat onnellisuutta ja hyvinvointia. Lanttien 10 voi viitata työn kautta saatavaan vaurauteen.
Unohdin mainita, että pelkäät särkevästi sydämesi. Ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvissä asemissa. Jonkinlaisia rahaan ja asemaan liittyviä tarjouksia täällä on menneisyydessä.
Sinulla on varallisuutta, mutta kaipaat valtaa.
Pidä huolta levosta ja terveydestä.
PIRKITTA POVVAA MAKSAA VIISKYMPPIÄ. AKKAA TYRKKÄÄ JATKÄÄ TYRKKÄÄ KUNKKUU TYRKKÄÄ HERTTAA TYRKKÄÄ. VOI TYTTÖ HYVÄ. TÄÄLÄ NÄKKYY RAHANMENUA. TULLEE TUMMA NAINEN. HAME PÄÄLÄ. JA TUMMA MIES. HEVOSMIEHIÄ NÄKKYY OLEVAN. HE SINUN PANKKITILIS TYHYJENTÄÄÄÄÄ. VOI TYTTÖ RUKKA SIUN ELÄMÄÄ HALUKKO NÄHÄ LISSÄÄ. MAKSAA SATASEN .
Vilkaisin. Ei kannata pistää OF-sivustoa pystyyn ainakaan pääasiallisena tulonlähteenä.
No enemmän näistä korteista saa käsityksen että sinä olet itse itsesi esteenä. Onko parisuhteessa sellaisia asioita jotka mietityttää että "kannattaako ylipäätään", vapauden menetys, huono aiempi kokemus, itseluottamuksen puute? Ei mitään muuta estettä ole mutta se vaatii semmosta heittäytymistä että sinun täytyy olla valmis ja tehdä se selväksi. -tarot-ennustelija
Ilmaiseksi ei kukaan oikea ennustaja ennusta sinulle yhtään mitään! Älä kuuntele näitä, heillä ei ole oikeita ennustajan kykyjä, jotka tänne ilmaiseksi ennustuksia kirjoittaa! Oikean ennustajan tunnistat siitä, että ennustuksen hinnat lähtee 250 eurosta ylöspäin. Ne on ammatti-ihmisiä, eivätkä ilmaiseksi osaamistaan jaa!